דילוג לתוכן הראשי

מאיר אדוני, מיקה שרון ואביב משה. חגיגה קולינארית בטיסות יונייטד לארה"ב, וגם אינטרנט אלחוטי!!!





הוזמנתי להשקה מצומצמת, איכותית וטעימה במסעדת מסה היוקרתית של אביב משה:




את האירוע ערכה חברת התעופה "יונייטד איירליינס" לרגל הצטרפותו של אביב משה לרשימה מקצועית ומכובדת של שפים מהשורה הראשונה, שאמונים על התפריט של יונייטד בטיסות בקו ישראל-ארה"ב:



אביב משה, שמצליח "לעלף" אותי כל פעם מחדש בכשרון הענק שלו, הצטרף לצוות השפים המעולים מאיר אדוני ומיקה שרון, וביחד הם יוצרים את השילוש הקדוש :)
שלושתם שייכים ל"קונגרס השפים" הבינלאומי שהקימה יונייטד ב-2005, שדואג לתפריטים המוגשים במחלקת העסקים והראשונה ברחבי העולם.



אין ספק, האוכל יהיה משגע בטיסות של יונייטד, הבטחתי לעצמי שאת הטיסה הבאה לארה"ב אני עושה במחלקה ראשונה ביונייטד, ולו רק כדי לטעום איך נראה אוכל מטוסים כששלושה שפים כאלו אחראים עליו :)
בכל מדינה קיים צוות שפים בכיר, ומנכ"ל יונייטד בישראל, אבי פרידמן, הסביר:
"תפקידו של הצוות לדאוג שהאוכל בשחקים יהיה ממש כפי שנעשה על הקרקע, כולל הגלאט כשר".



קצת על יונייטד:



United
החברות United Airlines ו-United Express מפעילות כל יום 5,446 טיסות בממוצע ל-‏370 נמלי תעופה בשש יבשות. ב-‏2012 הובילו United ו-United Express נוסעים רבים יותר מכל חברת תעופה אחרת בעולם: כ-‏140 מיליון נוסעים בכ-2 מיליון טיסות. חברת United משקיעה בשדרוג מוצרי הטיסה שלה ומציעה כיום יותר מושבים הנפתחים למיטה שטוחה במחלקות היוקרתיות ומרחב גדול יותר בין מושבים במחלקת תיירים מאשר כל חברת תעופה אחרת בצפון אמריקה. ב-‏2013 הפכה United לחברת התעופה הבינלאומית הראשונה שמושבה בארה"ב אשר הציעה שירותי ‎Wi-Fi‎ מבוססי לוויין בטיסות בינלאומיות ארוכות. החברה מציעה גם שירותי DIRECTV©‎ בכ-‏200 ממטוסיה, כך שהלקוח יכול ליהנות משידורי טלוויזיה חיים רבים יותר מאשר בכל חברת תעופה אחרת בעולם. חברת United מפעילה כ-‏700 מטוסים לטיסות בקווים מרכזיים, והיא משקיעה סכומי עתק בצי המטוסים שלה. ב-‏2013 תמשיך United במודרניזציה של צי המטוסים, ובמסגרתה היא עתידה לקלוט מעל עשרים מטוסי בואינג חדשים.
כתב העת Business Traveler העניק ל-United את התואר "חברת התעופה הטובה ביותר לנסיעות בצפון אמריקה לשנת 2012", וקוראי כתב העת Global Traveler בוחרים בתוכנית ה-MileagePlus של United כתוכנית הנוסע המתמיד הטובה ביותר זה תשע שנים ברציפות.
מעל 85,000 עובדים של United פזורים בכל מדינות ארה"ב ובמדינות רבות אחרות בעולם.

ולחדשות הכי דיגיטליות ושוות!!!
יש אפליקציה, ובקרוב, במטוסי בואינג 777 יהיה Wi-Fi באמצעות לוויין :)
תחשבו איזה תענוג יהיה לטוס ולקשקש עם כולם בפייסבוק, כל החברים יוכלו לחוות את "להרגיש בעננים" :)



מנכ"ל יונייטד בישראל, אבי פרידמן, הסביר לנו את מגמת הדיגיטל בחברת יונייטד:



אפליקציית United עבור מכשירים ניידים הופכת את חווית הטיסה לפשוטה יותר – הכל במקום נוח אחד. ניתן להשתמש באפליקציה  זו אשר זמינה ב-  Apple, iOS, ‏Google Android, Blackberry  ו-Windows 8‎, לביצוע הפעולות הבאות:

» הזמנת טיסות ב-United ישירות מהמכשיר הנייד
» ביצוע צ'ק-אין לטיסות, אחסון מסמכי עלייה למטוס במכשיר הנייד וקבלת עדכונים אוטומטיים עבור טיסות נבחרות
» בדיקת מצב השדרוג, הצגת הטבות על הטיסה, שערי המראות ועוד
» בחירת מושבים כולל בחירת מושבי מחלקת ה--Economy Plus®‎
» בדיקת פרטי חשבון MileagePlus®‎
» הגדלת תצוגה של מפות שדה התעופה לניווט קל בנמל התעופה
» עיון במפות מזג האוויר ובנתיבי טיסה בזמן אמת
» ניהול טיסות בזמן אמת - עם אפשרויות לשינוי למסלול חדש (היכן שניתן)
» איתור מיקומים של טרקליני  United Club®‎ ופרטי יצירת קשר עם טרקלינים אלה

בארצות הברית: אישורי עלייה למטוס בנייד
אפשרות שליחתו של אישור העלייה למטוס ישירות למכשיר הנייד באימייל או דרך האפליקציה.
אין צורך בהדפסת האישור.
לאחר קבלת אישור העלייה למטוס, יש לסרוק את הברקוד בעמדות הבידוק הביטחוני בנמל התעופה, וכן בשער העלייה למטוס.
אם נעשה שינוי במיקום המושב, בוצע שדרוג או נערך שינוי בשער העלייה למטוס,
אישור העלייה למטוס יעבור רענון ויציג את המידע החדש (זאת כאשר יש גישה לאינטרנט).

בקרוב במטוסי בואינג 777: Wi-Fi  באמצעות לוויין
שירותי Wi-Fi באמצעות לוויין זמין כעת בטיסות נבחרות מקומיות ובינלאומיות של United.
עד 2014, טכנולוגיית Wi-Fi באמצעות לוויין תותקן בלמעלה מ-‏500 מטוסים של United.
ניתן להתעדכן בנוגע לזמינות Wi-Fi בטיסות ב-united.com או באפליקציית United.

כמו תמיד, התענגתי על יצירותיו של אביב, ושוב קינאתי באלו שיטוסו בראשונה ובביזנס של יונייטד:








סיכום:
היה אירוע טעים ומעניין :)



מסקנות:
את הטיסה הבאה לארה"ב אני עושה ביונייטד, בוודאות.

המלצות:
עופו על זה!!!




תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

פשטידת כרוב משגעת!!! מתכון לפשטידה קלה להכנה וטעימה להפליא :)

אני מודה: נכון, יש לי חיבה גדולה לסטייקים ובשרים, אבל גם מאכלים חלביים עוברים לי נהדר בתפריט השבועי שלי. מדי פעם אני מכינה פשטידות טעימות, כמו פשטידת התרד הנהדרת שלי , שמהוות יופי של תחליף לארוחת צהריים בשרית, או לארוחת ערב כיפית. הפעם הלכתי על כרוב. אני תמיד ממציאה פשטידות, כשהבסיס די קבוע, ורק ה"בפנוכו" משתנה. מחליפה ירקות, משנה תיבולים, מחליפה תבניות, צורות, גדלים, אבל תמיד הן יוצאות משגעות, נפלאות לאירוח, וקוצרות מחמאות :)

פלפל ממולא צמחוני, עם אורז ותבלינים. מתכון קל לממולאים!

אני אוהבת ממולאים, ומכינה אותם בכל מיני צורות וצבעים. הפעם היה לי עוף בתנור, אז ויתרתי על הבשר הטחון בפלפלים, והכנתי פלפלים ובצלים ממולאים, סיר כיפי וטעים שמתאים לכל יום בשנה. שמרו לכם מתכון לפלפלים ממולאים צמחוניים, וגם בצלים ממולאים הכנסתי לסיר. בלי הרבה דיבורים, ישר לעבודה :)

בלינצ'ס ללא גלוטן, כן, כן :) הכי טעימים שיש!

לבלינצ'ס האלו תעשו "גזור ושמור". לא מעט עבדתי כדי להגיע בדיוק למרקם שאני רוצה.  כזה שיהיה דומה להפליא לבלינצ'סים ה"רגילים", אלו עם הקמח ה"רגיל", הלבן, שאני נענעת ממנו.  כשהתחלתי לאכול "ללא גלוטן", גיליתי שההרגשה שלי אחרת לגמרי. הבטן לא נפוחה, ההרגשה יותר טובה, אני פחות עייפה, ויותר חיונית. כן, כן, גלוטן זה נזק, קמח לבן זה רע, חיטה זה מזיק - אבל רק אחרי שמפסיקים לאכול את הגלוטן, מבינים עד כמה.  אני משתדלת לא לאכול גלוטן, ולהימנע מפסטות, לחמים, וחיות חיטה אחרות. לפעמים אני מתפתה, לפעמים גםן בא לי - אבל היום יש כ"כ הרבה תחליפים, שמי צריך גלוטן בכלל? אני מתה על בלינצ'סים. 

סלמון ברוטב תפוזים, סויה וסילאן. 5 דקות ולתנור.

  אחת הסיבות שבזכותן אני אוהבת מאד להכין דגים היא מהירות ההכנה.  דג לא צריך יותר מדי התעסקות. רוטב מוצלח, ובישול/טיגון/צליה קצרים במיוחד.  כשבא לי משהו מהיר וטעים, וחשוב לציין גם בריא מאד, אני מכינה דג.  בחורף, אני אוהבת לבשל עם תפוזים. הם נמצאים בשיאם, בהמוניהם, ובמחירים נפלאים שמאפשרים לחגוג איתם בלי סוף. הפעם סידרתי לכם מתכון של פחות מחצי שעה בסה"כ, כולל הכנה וצליה בתנור.  פילה סלמון. 

גליל תמרים ואגוזים - חטיף אנרגיה משגע ללא גלוטן

לפעמים בא לי משהו מתוק אחרי הארוחה. חטיף שכזה. קינוח.  מאז שהתחלתי לאכול "ללא גלוטן, ללא סוכר", אני משתדלת לא לאכול חטיפים מתועשים, אלא דברים בריאים יותר, טבעיים יותר, ולהעדיף סוכר שהוא סוכר פירות - ולא סוכר מעובד.  המתכון לגלילי התמרים הוא ללא גלוטן, ללא אפיה, מהיר הכנה, ומלא בדברים טובים ובריאים.  את חטיפי האנרגיה מהתמרים אני מכירה עוד מהימים שרכבתי בשטח עם האופניים. החבר'ה תמיד היו מביאים תמרים לרכיבה, ואחד מהם תמיד הגיע עם קופסה שבתוכה היו מטבעות תמרים עם המון דברים טובים בפנים. הם לגמרי חטיפי אנרגיה, וגם דלים בשומן רק שיש בעיה אחת - מאד קשה להפסיק לאכול מהם :)