Translate

שברו-לט איט ביט :) שברולט טראקס. מכונית משפחתית מנצחת!






זה לא סוד שאני אהבת מכוניות.
זה לא סוד שאני אוהבת מכוניות מהירות, וכבישים מהירים.
נו, לפני 18 שנה, כשכולם הלכו לאוניברסיטה, אני בחרתי להיות על הכבישים.
בחרתי את המקצוע הכי מוזר שיכולה הייתה לבחור בחורה בגילי. בגיל 25 התחלתי את לימודי הוראת הנהיגה,
כי חשבתי שלשבת באוטו כל היום זה תענוג.
אז זהו, שלשבת באוטו זה תענוג, לשבת באוטו כל היום וללמד נהיגה זה לא תענוג בכלל :)
בשלב כלשהו, החלטתי ש"סתם נהיגה" זה משעמם, ואני, חולת אדרנלין, לא יכולה להסתפק בלנהוג 100 קמ"ש על כביש 5 או 130 על כביש 6. נו, זה משעמם. והחלטתי שהגיע הזמן לבלות באקסטרים.
חוצמזה, מאז ששמו מצלמות מהירות בכביש 5 זה עוד יותר משעמם :)
עשיתי שני דברים:
1. יצאתי לקורס של נהג המירוצים ראם סמואל ב"מסלולים", קורס של מאמני נהיגה מתקדמת.
לא מאמינים? הנה, יש לי הוכחה קבילה בבית משפט :)





2. נסעתי עם נהג המירוצים דני גלטר לטיול מוטורי משגע, כשנהגתי על שני מסלולי פורמולה 1: הראשון בגרמניה, הנורבורגרינג(הידוע גם בשמו "נורדשלייף"). המסלול הזה הוא מסלול מפחיד, לגמרי. שם עשיתי הקפות חופשיות, עם הדרכה של דני, עם האאודי TT ששכרתי בפרנקפורט :)
המסלול השני היה בבלגיה, במסלול הפורמולה "ספא פרנקורשאמפס", שם היה צורך להזמין מקום מראש, המקצים היו כמו מקצי תחרות פורמולה, עם הדגלים, הקפת חימום ונהיגה מטריפה ומהנה.
כן, הייתי משוגעת לתקופה מסוימת. יש שיטענו שעדיין :)



אה, ושכחתי שבאותה הזדמנות גם הגעתי לקארטינג של מיכאל שומאכר :)


יופי, אז סיכמנו שאני אוהבת מכוניות, אדרנלין, וכמו שכולם יודעים, גם צבע אדום :)
ואיך הכל מתחבר לי? 
מכונית חדשה בארץ, אדומה ומקסימה שעשיתי עליה נסיעת מבחן לרגל ההשקה שלה בארץ.
קבלו אותה, יפיפיה אמיתית, ואדומה, כמו שאני אוהבת,
שברולט טראקס:



התכנסנו באולם התצוגה של שברולט, כדי לקבל עליה קצת פרטים טכניים, רגע לפני שיצאנו לנסיעת מבחן.
הטראקס הוא רכב הפנאי הקומפקטי החדש של שברולט.
בין המוזמנים היו כתבים מתחום הרכב, שהגיעו גם הם לחוות את דעתם על הטראקס:



נכנסנו לרכב, ויצאנו לחרוש את הכבישים.
לצערי הטראקס לא מגיעה בגירסת גיר רגיל, אז נאלצתי לנהוג על אוטומט.
אין ספק חוויית הנהיגה באוטומט שונה מהנהיגה עם גיר רגיל, אבל להפתעתי, חוויית הנהיגה הכללית הייתה מאד נעימה.
זה לא רכב ספורט, זה רכב משפחתי, וככזה, לא היו לי ציפיות מוגזמות.
אני מודה: הופתעתי מאד לטובה. הנהיגה הייתה נפלאה, נעימה מאד, והטראקס קיבל אצלי ציון טוב מאד.
4X4 היה הופך אותו לנפלא מבחינתי, אבל אז גם סביר שגם התנהגות הכביש המעולה שלו הייתה משתנה.
כשחזרתי מנסיעת המבחן נכנסתי לסוכן המכירות, ובדקתי כמה יעלה לי הרכב לקנייה מיידית :)
בינתיים עוד לא קניתי, אבל אני מחכה ליועץ המכירות רן, שיחזור אלי עם כמה תשובות לכמה שאלות.
אם אני יושבת עם נציג מכירות, זה כבר אומר שאהבתי :)
אז מה אהבתי?
א. את המרווח הפנימי.
ב. את הגובה, שאין מה לעשות, הוא(הרכב) מרגיש "מעל כולם" :) סוג של עליונות משפחתית.
ג. את המבטים של האנשים. היה אפילו אחד שעצר אותנו ושאל: "מה זה הרכב הזה? יפה!"
נכון, הוא מושך תשומת לב, הוא חתיך, הוא "נורמטיבי" יותר מהצורה המוזרה של הניסאן ג'וק, והוא מאלו שבהחלט יסובבו עיניים לכיוון שלו. אם לא יסובבו עיניים לנהג/ת, לפחות לרכב :)
אין מה לעשות, אנחנו, הנשים, קרועות על תשומי!!!
ד. הוא מצויד במערכת שמע אינטגרלית מקסימה, ואיכות הסאונד טובה מאד.
ה. יש לו המון מקומות אכסון ותאים(מה שמכונה תאי כפפות, בחיים לא ראיתי שם כפפות), כניסת  יו אס בי, כמובן,
וכמו שאומרת התמונה:



והוא היה מתוק.
כמה מתוק.
מתוק כזה שיכולתי לחבק אותו, ולהישאר איתו לנצח :)
לקחתי אותו לים.
הכי רומנטי:



תחושת חופש ושחרור אפפה אותי ברגעים האלו, וגם מצב רוח טוב במיוחד, כי הפרטנרית שלי בנסיעת המבחן הייתה מאלו שאני אוהבת.
צחקנו בלי הפסקה.
עשינו פוזות למצלמה.
נשמנו אוויר של ים כחול וטראקס אדום.
בעיקר השתעשענו בפנטזיה שאולי יחלקו לבלוגרים טראקס במתנה.
טוב, מותר לחלום, לא? :)





נתנו הצצה אחרונה במראות, נפרדנו יפה מהים הכחול ומהחול הצהוב,
והמשכנו עם הרכב האדום למרכז העיר הצבעונית, ת"א.


בדרך חזרה(הצטערתי שאני צריכה להיפרד מהאהבה החדשה שלי כ"כ מהר), שמנו ECO99FM במערכת, ושרנו עם ריטה.
הכל מוסרט באייפד שלי, אבל החלטתי לצנזר את הסרטון עקב אי סבילות לטקסטים שעפו ברכב, ולזיופים שלי ושל הדר במיוחד :)

 



מכל זווית שתסתכלו עליה, היא מקסימה:



בא לכם לדעת עוד?
יש לכם את כל הנתונים על הטראקס באתר של שברולט.
אני לא אלאה אתכם בנתונים טכניים, את זה כבר יעשו בשבילכם באולמות התצוגה.
אני רק מציינת שאני מחכה לבדוק את גרסת הטורבו :)
נתונים בסיסיים וכלליים: הטראקס מגיע עם מנוע בנזין, עם תיבת הילוכים אוטומטית בעלת 6 הילוכים.
בשלב הראשון משווקת כרגע גרסת ה 1.8 ל'- 140 כ"ס (6,200 סל"ד ) ומומנט של 18.1 קג"מ ( 3,800 סל"ד). לקראת סוף השנה תשווק גרסת מנוע ה 1.4 ליטר טורבו המייצר 140 כ"ס (4,900 סל"ד) ומומנט של 20.4  קג"מ (1,850 סל"ד).

מחירים:
שברולט טראקס 1.8 LS - 129,900 ש"ח
שברולט טראקס 1.8 LT- 135,900 ש"ח
שברולט טראקס 1.4 טורבו LT- 139,900 ש"ח

סיכום:
נכון שיפה לי הטראקס? :)

הוסף רשומת תגובה