דילוג לתוכן הראשי

המלון החברתי הראשון בישראל. הכי פאן, הכי אקסטרים, הכי טכנולוגי :)






כשהייתי צעירה ושובבה, בת 16 פלוס מינוס, אילת הייתה מוקד עליה לרגל לצעירים.

הייתי לוקחת את עצמי, את החברות שלי, והיינו נוסעות לרקוד בדיסקוטקים לצלילי La Isla Bonita, לרבוץ על החוף, לעשות שופינג בטיילת, כי אז עוד לא היה רבע קניון באילת. בקושי היה אחד כזה בארץ :)
רגע של נוסטלגיה עם מדונה- La Isla Bonita





מאז אילת התפתחה, ובעיניים שלי היא קצת אחרת.

היא איבדה את קסם הנעורים ששמרתי לזכותה, אבל השאירה לי חוויות בלתי נשכחות מהימים ההם.
ועדיין, ולמרות שהפכה "עירונית" הרבה יותר, עדיין היא העיר הכי "חמה" לנופש.
אין כמו הים האדום, החום הרב שנתי, והשוניות :)
חוצמזה, שונית שלא תאהב את אילת?
אין דבר כזה.
תמיד שואלים אותי אם הייתי אילתית, או אם ההורים שלי עשו "יצרו" אותי באילת.
לא ולא. סתם ההורים שלי גילו יצירתיות בימים שלכולם קראו אורלי, או גלית, או קרן, או טלי.
נחזור לאילת, העדכנית, הטכנולוגית :)
הוזמנתי ל"יו קורל ביץ'", המלון החברתי הראשון, כדי לשמוע על הטכנולוגיה מכיוון העולם החדש של הסושיאל מדיה, ולחוות את הדבר החם במלון, עמדות ה-U SHARE, שממוקמות במקומות אסטרטגיים(17 עמדות), ומאפשרות להעלות תמונות "און ליין" בעזרת צמיד עם צ'יפ שמולבש לכל אורח על היד בזמן הגעתו למלון.
חכו, יש לי כ"כ הרבה מה לספר על המלון הזה, שאני באמת לא יודעת איפה להתחיל, אבל בתכל'ס, הזמינו אותי לספר על הטכנולוגיה, אז אני אתחיל משם :)

אז מה זה בעצם "מלון חברתי"?

יו קורל ביץ' קלאב אילת הוא המלון החברתי הראשון בישראל שמאפשר לשתף אונליין בפייסבוק את כל התמונות, החוויות והסרטונים שלכם מהחופשה.
את הטכנולוגיה של שיתוף החברים בפייסבוק ע"י עמדות במלון ראה הבן של דוד פתאל בספרד, והחליט להביא אותה לארץ.
כל אורח שמגיע למלון(מעל גיל 13, בהתאם לחוקי פייסבוק), מקבל צמיד עם צ'יפ.
בלובי הקבלה יש עמדה שדרכה מתחבר האורח לחשבון הפייסבוק שלו(חד פעמי), ומשם בכל עמדה הצ'יפ שבצמיד מזהה אתכם אוטומטית.



במלון יש 16 עמדות שיתוף U SHARE, שממוקמות באטרקציות המלון: בריכה(מתחת למים), מסעדה, תיאטרון, עמדת רקעים מתחלפים, רחבת הריקודים, מתקן הטרפז, בר חוף הים ועוד.








כל מה שאתם צריכים לעשות זה להעביר את הצמיד מול עמדת U Share, לחייך למצלמה(חיוך גדול, כן? שיראו שאתם נהנים ביג טיים!)- והתמונה תעלה לפייסבוק שלכם עם סטטוס מדליק.

והכי כיף: את כל התמונות והסרטונים מהחופשה תמצאו באלבום דיגיטלי U Share שייפתח בפרופיל האישי.
נכון שזה מדהים? מושלם. במיוחד שאפשר לצלם תמונות מתחת למים בבריכה, או סרטון וידאו מהטרפז שעשיתם.
ושהחברים יקנאו, מותר לכם להראות שאתם נהנים :)

כי הכי חשובים אלו הילדים, ומזל שיש טכנולוגיה :)







במהלך השהייה במלון נפגשנו עם חיים, שהציג בפנינו את העידן הטכנולוגי במלון החברתי הראשון, שיש לו גם אפליקציה משפחתית מעולה ושימושית במיוחד, שהיא חידוש טכנולוגי נפלא למשפחות ולהורים שרוצים לבלות עם הילדים ובכל זאת לנפוש קצת עם עצמם.





תכירו את אפליקציית החופשה הכי מושלמת שיכולה להיות:





לילדים שלכם יש צמיד, לכם יש זמן לנוח ולהירגע(ועוד אפליקציה בסמארטפון)!




הצ'יפ בשעון מאפשר לכם לדעת בכל רגע איפה הילדים שלכם נמצאים, כך שאתם יכולים להיות הכי רגועים בעולם, לשכב בבריכה, ל שפת הים, או סתם לעלות לחדר ו... אהמממ :)





האמת? כאחת שיצאה ללא מעט נופשים עם הילדים(בעידן שלפני האפליקציות), זה תמיד הטריף אותי. יצאתי לחופש, והרגשתי בייביסיטר גם בחופשה, שבה הייתי צריכה להחזיר לעצמי קצת כוחות לתפקיד ה"אמא", שהוא תפקיד לא קל בכלל. עכשיו יש פתרון לאבות, לאמהות, ולילדים.

זו גולת הכותרת של המלון, בעיניי. שיתוף בפייסבוק זה פאן, זה מדליק, זה צעיר, זה עכשווי, אבל הקטע עם הילדים הוא המנצח הגדול של U קורל ביץ קלאב, בעיניי.
זה לא עוד "מועדון ילדים". זו קייטנה, כמו כל קייטנה אחרת שתרשמו אליה את הילדים בקיץ.
לכל קבוצת ילדים יש מדריך, שמלווה את הילדים לאורך היום. צוות מדהים ואכפתי(המוטו של המלון אומר בפירוש: קמת בלי חיוך הבוקר? אל תבוא לעבודה, זה ממש בסדר).
הילה, תמיד אכפתית ומחייכת:



לראות את הילדים הולכים אחרי המדריכים זו פשוט חוויה:




תוך כדי שאנחנו יושבים בחדר האוכל, נכנס טור ארוך של ילדים, בקריאות: "בתיאבון, בתיאבון, בתיאבון!"

זה היה מקסים. אפילו מרגש.
כשישבנו בבריכה, הגיעו הילדים מלווים במדריכים, והלכו בטור, כולם מחופשים, והוסיפו המון צבע.
וההורים? קמו ממיטת השיזוף וצילמו את הילדים שלהם עושים חיים משוגעים :)







אם זה לא מספיק, יש עוד המון:

U קורל ביץ' קלאב אילת הוא מלון אולטרה הכל כלול הראשון מסוגו בישראל.




הוא ממוקם בחוף הדרומי, איפה שישב פעם קלאב מד.

המלון הוא לא מהמלונות המפוארים ברמת העיצוב והחדרים, אבל תאמינו לי: חופשה כזו עוד לא חוויתם.
יש לציין: שלושה ימים אחרי שחזרתי מיו קורל ביץ', הגעתי ליומיים למלון דן המאד מאד מרשים ומלא בסטייל, אבל ביו קורל ביץ' נהנתי הרבה יותר, אפילו שהחדרים פחות אלגנטיים. בעיקר מהאוכל, מהאווירה, מהפעילויות, מהאקסטרים :)
כי למלון כזה לא באים בשביל חדר מפונפן, באים בעיקר בשביל פאן :)
מה מיוחד ביו קורל ביץ' קלאב? 5 ארוחות ביום עם תפריט קולינרי שמתחלף מדי יום(הכי מדליק-מעבר לסלטים ה"רגילים", יש בר סלטים שבו אפשר לבחור איזה ירקות רוצים, והצוות חותך, מתבל לפי דרישה, והסלט טרי טרי! המינוס: התורים. כולם רוצים סלט טרי). 
ויש גם סטייקים!



חוף ים פרטי הכולל מסעדה(לא כשרה, ובעיניי חדר האוכל מנצח גם אותה, למרות היותו כשר, כמו בכל מלון)









בריכה נהדרת שאמנם הייתה קצת קרה, אבל עכשיו היא כבר מחוממת:







אטרקציות חוף דוגמת צלילת שנורקל ושיעורי גלישה(כן, כן!), מגרשי כדורסל, כדור עף חופים וכדורגל, טרפז עם מדריכים מקצועיים, ואפילו לשיט יצאנו.










לפעילויות מסוימות צריך להירשם כדי להבטיח מקום(כמו השיט ושיעורי הגלישה), אבל בגדול- במלון הזה מקבלים הרבה יותר מכל מלון אחר והכל כלול(אין תוספות על אלכוהול, שתיה, ארטיקים, פיצות בלילה, ועוד).






וזה יואל :)
יואל מחברת "אקליפטוס"(שעושה לפתאל את הדיגיטל) העביר לנו הרצאה על המדיה החברתית, הפעילות הטכנולוגית הדיגיטלית, פרסום ושיווק, ומגמות בתחום הסושיאל.




במלון אין "צוות בידור", יש "צוות אווירה".

ואכן, הצוות מדהים!
בערבים היו שתי הופעות, מושקעות, מאתגרות, ומתאימות לכל המשפחה, עם שילוב של קטעי אקרובטיקה מעולים.
ממש ממש פאן במקסימום, ואחלה צוות אווירה!
דניאל שלי כמובן לא ויתרה על תמונה עם החבר'ה מהמופע המדהים.







לסיכום:

 יו קורל ביץ' קלאב, המלון החברתי הראשון, הוא מלון נפלא, מעולה למשפחות, פחות לקטע רומנטי, יותר לענייני פאן, אקסטרים, אווירה וחיים טובים.
מומלץ בחום, אני ללא ספק מתכוונת לחזור לשם בהזדמנות.
כי היה לי ממש כיף.
נקודה.




יו קורל ביץ' קלאב 
המלון החברתי הראשון
החוף הדרומי, אילת

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

פשטידת כרוב משגעת!!! מתכון לפשטידה קלה להכנה וטעימה להפליא :)

אני מודה: נכון, יש לי חיבה גדולה לסטייקים ובשרים, אבל גם מאכלים חלביים עוברים לי נהדר בתפריט השבועי שלי. מדי פעם אני מכינה פשטידות טעימות, כמו פשטידת התרד הנהדרת שלי , שמהוות יופי של תחליף לארוחת צהריים בשרית, או לארוחת ערב כיפית. הפעם הלכתי על כרוב. אני תמיד ממציאה פשטידות, כשהבסיס די קבוע, ורק ה"בפנוכו" משתנה. מחליפה ירקות, משנה תיבולים, מחליפה תבניות, צורות, גדלים, אבל תמיד הן יוצאות משגעות, נפלאות לאירוח, וקוצרות מחמאות :)

פלפל ממולא צמחוני, עם אורז ותבלינים. מתכון קל לממולאים!

אני אוהבת ממולאים, ומכינה אותם בכל מיני צורות וצבעים. הפעם היה לי עוף בתנור, אז ויתרתי על הבשר הטחון בפלפלים, והכנתי פלפלים ובצלים ממולאים, סיר כיפי וטעים שמתאים לכל יום בשנה. שמרו לכם מתכון לפלפלים ממולאים צמחוניים, וגם בצלים ממולאים הכנסתי לסיר. בלי הרבה דיבורים, ישר לעבודה :)

סלמון ברוטב תפוזים, סויה וסילאן. 5 דקות ולתנור.

  אחת הסיבות שבזכותן אני אוהבת מאד להכין דגים היא מהירות ההכנה.  דג לא צריך יותר מדי התעסקות. רוטב מוצלח, ובישול/טיגון/צליה קצרים במיוחד.  כשבא לי משהו מהיר וטעים, וחשוב לציין גם בריא מאד, אני מכינה דג.  בחורף, אני אוהבת לבשל עם תפוזים. הם נמצאים בשיאם, בהמוניהם, ובמחירים נפלאים שמאפשרים לחגוג איתם בלי סוף. הפעם סידרתי לכם מתכון של פחות מחצי שעה בסה"כ, כולל הכנה וצליה בתנור.  פילה סלמון. 

בלינצ'ס ללא גלוטן, כן, כן :) הכי טעימים שיש!

לבלינצ'ס האלו תעשו "גזור ושמור". לא מעט עבדתי כדי להגיע בדיוק למרקם שאני רוצה.  כזה שיהיה דומה להפליא לבלינצ'סים ה"רגילים", אלו עם הקמח ה"רגיל", הלבן, שאני נענעת ממנו.  כשהתחלתי לאכול "ללא גלוטן", גיליתי שההרגשה שלי אחרת לגמרי. הבטן לא נפוחה, ההרגשה יותר טובה, אני פחות עייפה, ויותר חיונית. כן, כן, גלוטן זה נזק, קמח לבן זה רע, חיטה זה מזיק - אבל רק אחרי שמפסיקים לאכול את הגלוטן, מבינים עד כמה.  אני משתדלת לא לאכול גלוטן, ולהימנע מפסטות, לחמים, וחיות חיטה אחרות. לפעמים אני מתפתה, לפעמים גםן בא לי - אבל היום יש כ"כ הרבה תחליפים, שמי צריך גלוטן בכלל? אני מתה על בלינצ'סים. 

גליל תמרים ואגוזים - חטיף אנרגיה משגע ללא גלוטן

לפעמים בא לי משהו מתוק אחרי הארוחה. חטיף שכזה. קינוח.  מאז שהתחלתי לאכול "ללא גלוטן, ללא סוכר", אני משתדלת לא לאכול חטיפים מתועשים, אלא דברים בריאים יותר, טבעיים יותר, ולהעדיף סוכר שהוא סוכר פירות - ולא סוכר מעובד.  המתכון לגלילי התמרים הוא ללא גלוטן, ללא אפיה, מהיר הכנה, ומלא בדברים טובים ובריאים.  את חטיפי האנרגיה מהתמרים אני מכירה עוד מהימים שרכבתי בשטח עם האופניים. החבר'ה תמיד היו מביאים תמרים לרכיבה, ואחד מהם תמיד הגיע עם קופסה שבתוכה היו מטבעות תמרים עם המון דברים טובים בפנים. הם לגמרי חטיפי אנרגיה, וגם דלים בשומן רק שיש בעיה אחת - מאד קשה להפסיק לאכול מהם :)