Translate

ככה נראה "מהפך!" בבועה.



Image by Stuart Miles at FreeDigitalPhotos.net
מי לא אוהב בועות?
שיקום.
כולם אוהבים את הבועה הקטנה שלהם, ורובנו גם אוהבים את הבועות הקופצות במשקאות שלנו :)

Image by winnond at FreeDigitalPhotos.net
הוזמנתי לארוע השקת  המהפך, ולא זה הפוליטי, כי הוא לא קרה.
אני אוהבת מהפכים, כשהייתי צעירה אהבתי גם מהפכות.
אני לא יודעת איך לקרוא לשינוי האסטרטגיה של "סודהסטרים", מהפך או מהפכה, ואולי שניהם נכונים.
אני לא מתאהבת בקלות.
באמת שלא. קשה לגרום לי להתאהב במכשיר, במוצר, אפילו בגבר :)
אני מודה: הפעם התאהבתי.
ממש.
כי מכשיר סודה סטרים יש לי כבר המון זמן. וכן, כמו רוב המכשירים, השתמשתי בו קצת, התלהבתי בהתחלה, אבל מהר מאד הבנתי ש"קולה" זה קוקה קולה, ומיץ תפוזים של סודהסטרים זה ממש לא אהבת חיי, ובטח לא הדבר הכי בריא שיש.
עד ש...!!!
הגעתי לארוע ההשקה. שינה את חיי, במידה כזו או אחרת.
כי סודה סטרים שינתה את פניה לחלוטין. ואני אוהבת את החידושים!
החל מהמכשירים החשמליים, שמייתרים את הצורך בהגזה ידנית, דרך הבקבוקים שעוצבו מחדש, והם אלגנטיים הרבה יותר, ועד המיצים החדשים והבריאים.
ולמה אני מספרת לכם את זה רק עכשיו, למרות שאירוע ההשקה היה כבר די מזמן?

כי רק אחרי פסח תצא סדרת המיצים החדשה לשוק, ולא מצאתי סיבה לתת לכם לחכות הרבה זמן לסדרות החדשות והנהדרות.
המגמה הבריאותית הגיעה גם לסודה סטרים, והאמת?
לא תכירו את המשקאות החדשים.
ולא, זה ממש לא מה שהיכרתם. ממש ממש לא.
בארוע הסביר לנו מנכ"ל סודה סטרים העולמית, דניאל בירנבאום, את המהפך שעובר על סודה סטרים, ומה עומד מאחוריו.
"החזון שלנו הוא להיות חוד החנית במהפיכת הבריאות שעוברת על עולם המשקאות"
סודהסטרים משיקה אסטרטגיה בינלאומית חדשה במטרה להוביל את מהפיכת הבריאות בשוק המשקאות הגלובלי.
תעשיית המשקאות העולמית נמצאת בעיצומו של שינוי דרמטי. צרכנים, וגם אני חלק מהם, זונחים את המשקאות המתוקים לטובת משקאות טבעיים יותר ומופחתי קלוריות.
משקאות וותיקים ומותגים ששלטו לאורך כל הדרך, במשך שנים רבות, חווים ירידה משמעותית בצריכה.
כי תכלס? כולנו רוצים לשתות יותר מים.
פחות סוכר.
פחות ממתיקים מלאכותיים.
פחות כימיקלים.
מעכשיו, בעקבות שינוי האסטרטגיה, סודה סטרים הופכים מים למעניינים וטעימים יותר ובכך עוזרים לצרכנים לשתות יותר. איך אני יודעת את זה? מוכח. אצלי זה עובד.
מאז שיש לי את המכשיר החדש, ומאז שקיבלתי לנסיון את המיצים העדינים החדשים- אני שותה הרבה יותר מים.
כי תכלס? סתם מים זה משעמם, והמים החדשים של סודהסטרים זה עולם חדש ומרתק.
ויש גם הוכחה "אמיתית". הוכח שכאשר יש מכשיר סודהסטרים בבית, אנשים שותים 43% יותר מים, שווה ערך לשלוש כוסות מים נוספות מדי יום.
המוצרים החדשים מעולים, בעיניי. השינוי לא ניתן להסבר, כי איך אומרים? עד שלא תנסו, לא באמת תבינו.
סדרת הטעמים החדשה מורכבת מארבעה קווים עיקריים המאופיינים ברכיבים טבעיים בלבד, ללא חומרי המתקה מלאכותיים, מופחתי סוכר ועשירים בטעמי פירות. והאמת? טעימים בטירוף!
Image by Tina Phillips at FreeDigitalPhotos.net
המגוון עצום, ויש גם טעמי גורמה, שהורכבו ע"י שף.
חשבתם שיהיו מים בטעם בזיליקום? אז זהו, שיש :)



בירנבאום סיפר: "שוק המשקאות בעולם משתנה לנגד עינינו. אנחנו עדים לנטישה עקבית של משקאות דיאט ומשקאות עתירי סוכר ומעבר צרכנים למים, מים מוגזים, מים מוגזים, משקאות קלים על בסיס פירות. קטגוריה שנהנית מצמיחה משמעותית ממגמה זו היא קטגוריית המים המוגזים בטעמים שעל פי נילסן הכפילה את  עצמה בארה"ב בתוך שלוש שנים בלבד."
בשמת שדה, מנהלת השיווק של סודהסטרים ישראל אמרה:"הצרכן הישראלי הפך בשנים האחרונות, למודע יותר בכל הקשור לתזונה ולמזון שהוא צורך. האסטרטגיה החדשה, מאפשרת לנו לתת לצרכן מענה מושלם לצרכיו המשתנים בעולם החדש ולאפשר לו לשתות יותר בכלל, ובריא וטעים יותר בפרט".
ירון קופל, סמנכ"ל החדשנות והעיצוב בסודהסטרים הגלובלית, אמר כי סודהסטרים רואה בחדשנות מרכיב מרכזי באסטרטגיה העסקית שלה ופועלת כל העת להביא אל הצרכן את הפתרונות הטובים והנכונים ביותר עבורו. קופל הוסיף, כי כחלק מהרצון להציע לצרכן עולם מתקדם ומיוחד של מוצרים יצרה החברה ליין טעמי גורמה ייחודי, אשר הושק בניו-יורק באירוע מתוקשר בשבוע שעבר, שרקח עבורה השף הניו-יורקי פול ליברנט בעל שני כוכבי מישלן.
בארוע נכחו גם האחראים על השווקים בעולם, שהגיעו במיוחד לארץ.
הרי סודה סטרים היא מזמן חברה שמיצאת לכל העולם :)

בנוסף לאסטרטגיה החדשה, חנכה סודהסטרים מעבדת חדשנות בהשקעה של למעלה ממליון דולר. מעבדת החדשנות תהווה את בסיס מרכז הפיתוח של החברה ועוסקת בפיתוח מוצרים חדשים וחדשניים הן לתחום הטעמים והן לתחום מכשירי ההגזה. בשנה האחרונה עסקו במעבדה בעיקר בשיפור ושינוי הטעמים כך שיהיו טעימים יותר, טבעיים יותר ובעלי ערך קלורי מופחת. כך, בתקופה של פחות משנה פיתחו מהנדסי המזון בצוות החדשנות לא פחות מ- 100 רצפטורות לטעמים חדשים. 
ביקרנו במעבדה, ראינו את התהליכים, שאלנו שאלות, והשתכנעתי.







 המעבדה בישראל היא זו שמפתחת טעמים לכל העולם ונמצאת  בקשר רציף עם השווקים הבינ"ל על מנת להתאים לכל שוק את הטעמים הייחודיים לו, לצד הטעמים הגלובליים הנמכרים בכל העולם, ושיתופי פעולה עם מותגים גלובליים, לרבות חברת פפסי העולמית.
בגדול- אלו החידושים במיצים של סודהסטרים.
יותר מים, יותר בריאות, טבעיים, ודלי קלוריות.
אכן, שינוי גדול, ואולי אם לא קיבלנו מהפך בבחירות, לפחות נבחר במהפך של סודהסטרים :)

הוסף רשומת תגובה