דילוג לתוכן הראשי

מרצדס משיקה: smart FORFOUR. בי(ג) סמארט!




נפגשנו בקניון רמת אביב לראות את הפלא החדש מבית מרצדס: 
smart FORFOUR 
למה דווקא בקניון רמת אביב? כי אפשר לזכות ב-2000 ש"ח לקניות בקניון, במסגרת קמפיין פייסבוק לרגל השקת הסמארט המורחבת.
עד היום היכרנו סמארט ל-2 אנשים, חמודה, אבל בעיניי, פחות פרקטית.
אמנם נוחה מבחינת חניה, בטירוף, אבל פחות נוחה כשהחבר'ה רוצים לצאת בערב.
לא עוד מרצדס סמארט רק ל-2 אנשים, עכשיו גם ל-4!

במסגרת ההשקה בישראל מוצב הרכב בקניון רמת אביב.
מי שיצטלם עם סמארט ויעלה לפייסבוק של המותג יוכל לזכות ב2000 שקלים לרכישות בקניון רמת אביב. שווה :)
סמארט שהינו אחד ממותגי הרכב הצעירים בעולם הנשען על 130 שנות ידע וניסיון של ייצור מכוניות מרצדס, מציג את הדור החדש של  forfour , העירונית הקומפקטית המוצעת מעתה גם בגרסת 4 דלתות.
כמו אחותה הקטנה, ה-Smart FORTWO, גם ה-smart FORFOUR מתאפיינת באורבניות בלתי מתפשרת.
רכב אולטימטיבי לאנשים שמיואשים מלמצוא חניה בת"א עם רכב משפחתי, ורוצים להראות שהם פונקציונלים, אבל בסטייל.
וכן, יש לה סטייל. מלא סטייל.
מבפנים, הסמארט מעוצבת מקסים. רואים שכשייצרו את הרכב, ידעו בדיוק למי הוא מיועד.
תחושה צעירה ודינמית, צבעונית ומדליקה.
גם מבחוץ, הסמארט מתוקה להפליא.
המתוקה הזו, smart Forfour, כוללת את היתרונות של סמארט Fortwo: מימדים קומפקטיים, תקני בטיחות מחמירים, חווית נהיגה לדגם 4 דלתות, מעוצב, עדכני, עם כושר תמרון מעולה, אופנתיות ונוכחות.
אורכה של הסמארט החדשה הוא 3.495 מטרים בלבד, אבל יש בה שפע של מקום לארבעה אנשים ולמטען ונפח תא מטען של 190 ליטר.
כמובן שגם בסמארט החדשה אפשר לשלב בין מבחר צבעים, ולהנות מהלוק שמתאים לכל אחד לפי האופנה, האישיות, החשק.
ה- smart forfour מוצע עם מערכת מכ"מ שמתריעה על אי שמירת מרחק והתנגשות.
עם יחידות תאורה מתקדמות עם תאורת יום בטכנולוגיית LED, גריל שחור, פנסי ערפל וחישוקי סגסוגת 15 אינץ' מתקבל עיצוב שהוא אמירה עיצובית יוצאת דופן.
תא הנוסעים מרווח בצורה מפתיעה וסביבת הנהג לא רק מעוצבת ומאובזרת אלא גם נוחה לתפעול עם הגה מחופה עור ומערכת מדיה ובקרת אקלים.
כאופציה מוצעת חבילה ייחודית הכוללת מסך 7 אינץ', חבילת ספורט חיצונית, חישוקי סגסוגת "16 מושחרים וחלון גג פנוראמי. נו, חלומו של כל צעיר, וכמובן של כל צעירה :)
ה - smart forfour מצוידת במנוע שלושה צילינדרים עם 71 כוחות סוס ותיבת הילוכים אוטומטית עם שישה הילוכים. תאוצה מ 0-100 ב 16.9 שניות ומהירות מירבית של 151 קמ"ש. תצרוכת הדלק של smart forfour נמוכה במיוחד עם למעלה מ-20 ק"מ לליטר.
אז זה בדיוק האישיו של הרכב הזה:
100% סמארט :)
פגשנו את דנה רביד מנחם, מנהלת השיווק של מרצדס וסמארט בכלמוביל.
דנה רביד מנחם הסבירה כי כמו במיטב בירות אירופה, גם בישראל הסמארט forfour מייצגת את הלך הרוח הצעיר, העדכני והחדשני של עולם הרכב, כל זאת תוך הקפדה בלתי מתפשרת על טכנולוגיות מתקדמות ואיכות כיאה למותג על.
בינינו, מי מאיתנו לא היה רוצה מרצדס?
בשבילי, מרצדס GLA Class, מתאימה לי בול :)
והסמארט? אם הייתי בת 25, בדיוק כזה הייתי מבקשת שיקנו לי. מצד שני... 
מי היה קונה לי מרצדס? :)
טוב, בגלגול הבא. אולי. בינתיים, נשאר לי לפרגן לאלו שההורים יקנו להם כזו כשהם יוציאו רשיון.
והכי חשוב:
בִּי סמארט, וסעו בזהירות!


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

פשטידת כרוב משגעת!!! מתכון לפשטידה קלה להכנה וטעימה להפליא :)

אני מודה: נכון, יש לי חיבה גדולה לסטייקים ובשרים, אבל גם מאכלים חלביים עוברים לי נהדר בתפריט השבועי שלי. מדי פעם אני מכינה פשטידות טעימות, כמו פשטידת התרד הנהדרת שלי , שמהוות יופי של תחליף לארוחת צהריים בשרית, או לארוחת ערב כיפית. הפעם הלכתי על כרוב. אני תמיד ממציאה פשטידות, כשהבסיס די קבוע, ורק ה"בפנוכו" משתנה. מחליפה ירקות, משנה תיבולים, מחליפה תבניות, צורות, גדלים, אבל תמיד הן יוצאות משגעות, נפלאות לאירוח, וקוצרות מחמאות :)

פלפל ממולא צמחוני, עם אורז ותבלינים. מתכון קל לממולאים!

אני אוהבת ממולאים, ומכינה אותם בכל מיני צורות וצבעים. הפעם היה לי עוף בתנור, אז ויתרתי על הבשר הטחון בפלפלים, והכנתי פלפלים ובצלים ממולאים, סיר כיפי וטעים שמתאים לכל יום בשנה. שמרו לכם מתכון לפלפלים ממולאים צמחוניים, וגם בצלים ממולאים הכנסתי לסיר. בלי הרבה דיבורים, ישר לעבודה :)

סלמון ברוטב תפוזים, סויה וסילאן. 5 דקות ולתנור.

  אחת הסיבות שבזכותן אני אוהבת מאד להכין דגים היא מהירות ההכנה.  דג לא צריך יותר מדי התעסקות. רוטב מוצלח, ובישול/טיגון/צליה קצרים במיוחד.  כשבא לי משהו מהיר וטעים, וחשוב לציין גם בריא מאד, אני מכינה דג.  בחורף, אני אוהבת לבשל עם תפוזים. הם נמצאים בשיאם, בהמוניהם, ובמחירים נפלאים שמאפשרים לחגוג איתם בלי סוף. הפעם סידרתי לכם מתכון של פחות מחצי שעה בסה"כ, כולל הכנה וצליה בתנור.  פילה סלמון. 

בלינצ'ס ללא גלוטן, כן, כן :) הכי טעימים שיש!

לבלינצ'ס האלו תעשו "גזור ושמור". לא מעט עבדתי כדי להגיע בדיוק למרקם שאני רוצה.  כזה שיהיה דומה להפליא לבלינצ'סים ה"רגילים", אלו עם הקמח ה"רגיל", הלבן, שאני נענעת ממנו.  כשהתחלתי לאכול "ללא גלוטן", גיליתי שההרגשה שלי אחרת לגמרי. הבטן לא נפוחה, ההרגשה יותר טובה, אני פחות עייפה, ויותר חיונית. כן, כן, גלוטן זה נזק, קמח לבן זה רע, חיטה זה מזיק - אבל רק אחרי שמפסיקים לאכול את הגלוטן, מבינים עד כמה.  אני משתדלת לא לאכול גלוטן, ולהימנע מפסטות, לחמים, וחיות חיטה אחרות. לפעמים אני מתפתה, לפעמים גםן בא לי - אבל היום יש כ"כ הרבה תחליפים, שמי צריך גלוטן בכלל? אני מתה על בלינצ'סים. 

גליל תמרים ואגוזים - חטיף אנרגיה משגע ללא גלוטן

לפעמים בא לי משהו מתוק אחרי הארוחה. חטיף שכזה. קינוח.  מאז שהתחלתי לאכול "ללא גלוטן, ללא סוכר", אני משתדלת לא לאכול חטיפים מתועשים, אלא דברים בריאים יותר, טבעיים יותר, ולהעדיף סוכר שהוא סוכר פירות - ולא סוכר מעובד.  המתכון לגלילי התמרים הוא ללא גלוטן, ללא אפיה, מהיר הכנה, ומלא בדברים טובים ובריאים.  את חטיפי האנרגיה מהתמרים אני מכירה עוד מהימים שרכבתי בשטח עם האופניים. החבר'ה תמיד היו מביאים תמרים לרכיבה, ואחד מהם תמיד הגיע עם קופסה שבתוכה היו מטבעות תמרים עם המון דברים טובים בפנים. הם לגמרי חטיפי אנרגיה, וגם דלים בשומן רק שיש בעיה אחת - מאד קשה להפסיק לאכול מהם :)