דילוג לתוכן הראשי

תרמו מצעים ישנים, קבלו חדשים ב-50% הנחה. שווה להיות טובים :)


צילום: יח"צ
יום המעשים הטובים הוא יום של הזדמנויות לעשות משהו טוב עבור אחרים.
ביום המעשים הטובים הקרוב, יש לנו הזדמנות כפולה: טוב לאחרים, וטוב לעצמנו. יש טוב מזה? 
יום המעשים הטובים מתקיים השנה ב-15.3.16.
חברת דארלן לוקחת השנה חלק ביום המעשים הטובים 2016,
וזה טוב לכולם. לנו ולכאלו שזקוקים.
אז בואו נעשה משהו טוב!


החברה מתגייסת לאיסוף מצעים ישנים בכל שבעת סניפי הרשת הפרוסים ברחבי הארץ בשת"פ עם עמותת "איש לרעהו". 
איסוף המצעים יתקיים בין התאריכים 13.3-15.3, כשכל לקוח שיגיע לאחד מסניפי הרשת יוכל למסור כל סט מצעים ישן שברשותו ולקבל סט מצעים חדש לבחירתו ממגוון הקולקציות של החברה בחצי מחיר.
חברת דארלן מציעה לכולנו גם לעשות משהו טוב עבור הקהילה, וגם עבור עצמנו.
כי מי לא אוהב מצעים חדשים?
אני כן :)
צילום: יח"צ
לי כבר יש סט חדש. סט המצעים החדש שלי מתוצרת דארלן נעים להפליא, 100% כותנה, ובמסגרת ימי המבצע אני מתכוונת לתרום סטים ישנים שלי, ולקנות כמה סטים חדשים לילדים. הזדמנות נהדרת לחדש גם להם, ולתת להם לעשות סדר בארון המצעים. זו כבר סיבה למסיבה :)
כל המצעים שיאספו יועברו באמצעות עמותת "איש לרעהו" ישירות למשפחות נזקקות ועולים חדשים ברחבי העיר תל אביב יפו עוד לפני חג הפסח.
העמותה פועלת בעיקר בקרב עולים ומשפחות נזקקות במטרה לתמוך ולסייע חברתית, כלכלית וחינוכית בהשתלבותם בחברה. 
מנכ"ל החברה, אריק קצנגולד: "דארלן שמחה תמיד לתרום לחברה הישראלית וכלל אנחנו תורמים מוצרים למספר ארגונים קבועים לאורך כל השנה. יום המעשים הטובים הוא הזדמנות מצוינת לכל ארגון לתרום מעט לחברה בה אנחנו חיים ולארגונים החברתיים המסייעים לשכבות החלשות."
משה שמעון, מנכ"ל עמותת "איש לרעהו", מספר כי "העמותה עוסקת כל השנה בטיפול וסיוע למשפחות נזקקות ברחבי תל אביב יפו ובפרויקט 'עולים בהצלחה' לקליטת יוצאי אתיופיה ביפו.
"שיתוף הפעולה עם חברת דארלן משמח אותנו ומאפשר לנו לתת מצעים למשפחות שזקוקות לכך ולעולים חדשים וותיקים".
את הסניף של דארלן ביהוד אני מכירה כבר מזמן, יצא לי גם לקנות בה כמה פעמים.
בנוסף לסניף ביהוד, יש עוד שישה סניפים: ראשל"צ, באר שבע, נתניה, תל אביב, טבריה וחיפה, ובכל אחד מהם תוכלו למסור את המצעים הישנים שלכם.
בקרוב תחנוך הרשת סניף נוסף בקריית שמונה.
חנות OUTLET ראשונה של הרשת תשתרע על פני 160 מ"ר באזור התעשייה הצפוני של קריית שמונה.
אז ביום המעשים הטובים תהיו טובים.
קחו את כל המצעים הישנים שלכם, אלו שאתם כבר פחות אוהבים, ותנו אותם למישהו שבאמת צריך אותם.
גם אם לא תקנו כלום, זה יעשה לכם טוב.
ואם תקנו - בכלל תהנו כפליים :)

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

פשטידת כרוב משגעת!!! מתכון לפשטידה קלה להכנה וטעימה להפליא :)

אני מודה: נכון, יש לי חיבה גדולה לסטייקים ובשרים, אבל גם מאכלים חלביים עוברים לי נהדר בתפריט השבועי שלי. מדי פעם אני מכינה פשטידות טעימות, כמו פשטידת התרד הנהדרת שלי , שמהוות יופי של תחליף לארוחת צהריים בשרית, או לארוחת ערב כיפית. הפעם הלכתי על כרוב. אני תמיד ממציאה פשטידות, כשהבסיס די קבוע, ורק ה"בפנוכו" משתנה. מחליפה ירקות, משנה תיבולים, מחליפה תבניות, צורות, גדלים, אבל תמיד הן יוצאות משגעות, נפלאות לאירוח, וקוצרות מחמאות :)

פלפל ממולא צמחוני, עם אורז ותבלינים. מתכון קל לממולאים!

אני אוהבת ממולאים, ומכינה אותם בכל מיני צורות וצבעים. הפעם היה לי עוף בתנור, אז ויתרתי על הבשר הטחון בפלפלים, והכנתי פלפלים ובצלים ממולאים, סיר כיפי וטעים שמתאים לכל יום בשנה. שמרו לכם מתכון לפלפלים ממולאים צמחוניים, וגם בצלים ממולאים הכנסתי לסיר. בלי הרבה דיבורים, ישר לעבודה :)

סלמון ברוטב תפוזים, סויה וסילאן. 5 דקות ולתנור.

  אחת הסיבות שבזכותן אני אוהבת מאד להכין דגים היא מהירות ההכנה.  דג לא צריך יותר מדי התעסקות. רוטב מוצלח, ובישול/טיגון/צליה קצרים במיוחד.  כשבא לי משהו מהיר וטעים, וחשוב לציין גם בריא מאד, אני מכינה דג.  בחורף, אני אוהבת לבשל עם תפוזים. הם נמצאים בשיאם, בהמוניהם, ובמחירים נפלאים שמאפשרים לחגוג איתם בלי סוף. הפעם סידרתי לכם מתכון של פחות מחצי שעה בסה"כ, כולל הכנה וצליה בתנור.  פילה סלמון. 

בלינצ'ס ללא גלוטן, כן, כן :) הכי טעימים שיש!

לבלינצ'ס האלו תעשו "גזור ושמור". לא מעט עבדתי כדי להגיע בדיוק למרקם שאני רוצה.  כזה שיהיה דומה להפליא לבלינצ'סים ה"רגילים", אלו עם הקמח ה"רגיל", הלבן, שאני נענעת ממנו.  כשהתחלתי לאכול "ללא גלוטן", גיליתי שההרגשה שלי אחרת לגמרי. הבטן לא נפוחה, ההרגשה יותר טובה, אני פחות עייפה, ויותר חיונית. כן, כן, גלוטן זה נזק, קמח לבן זה רע, חיטה זה מזיק - אבל רק אחרי שמפסיקים לאכול את הגלוטן, מבינים עד כמה.  אני משתדלת לא לאכול גלוטן, ולהימנע מפסטות, לחמים, וחיות חיטה אחרות. לפעמים אני מתפתה, לפעמים גםן בא לי - אבל היום יש כ"כ הרבה תחליפים, שמי צריך גלוטן בכלל? אני מתה על בלינצ'סים. 

גליל תמרים ואגוזים - חטיף אנרגיה משגע ללא גלוטן

לפעמים בא לי משהו מתוק אחרי הארוחה. חטיף שכזה. קינוח.  מאז שהתחלתי לאכול "ללא גלוטן, ללא סוכר", אני משתדלת לא לאכול חטיפים מתועשים, אלא דברים בריאים יותר, טבעיים יותר, ולהעדיף סוכר שהוא סוכר פירות - ולא סוכר מעובד.  המתכון לגלילי התמרים הוא ללא גלוטן, ללא אפיה, מהיר הכנה, ומלא בדברים טובים ובריאים.  את חטיפי האנרגיה מהתמרים אני מכירה עוד מהימים שרכבתי בשטח עם האופניים. החבר'ה תמיד היו מביאים תמרים לרכיבה, ואחד מהם תמיד הגיע עם קופסה שבתוכה היו מטבעות תמרים עם המון דברים טובים בפנים. הם לגמרי חטיפי אנרגיה, וגם דלים בשומן רק שיש בעיה אחת - מאד קשה להפסיק לאכול מהם :)