דילוג לתוכן הראשי

מלון בוטיק נחשולים. חופשה בסטייל מול הים.




מלון חוף נחשולים הוא מלון די ותיק. בשנות ה-70 הקים קיבוץ נחשולים את בית ההארחה שלו כמעט על קו המים, ולאחרונה הוא התחדש בחדרי בוטיק, שחלקם עם בריכה פרטית, וכולם צופים לים, ונמצאים במרחק פסיעה מהחוף.
החודש: אוגוסט הקיצי והחם.
המיקום: מלון נחשולים.
המותשות מהקיץ וזקוקות נואשות לקצת אוויר ים והרבה בריכה: אני והבת שלי, שאוטוטו מתגייסת.
הבונוס: אגף הבוטיק החדש, בריכה פרטית, ים ממול, וארוחת בוקר במסעדת הבוטיק. 
זה הקונספט, ועכשיו אני אספר לכם איך היו יומיים באגף הבוטיק החדש של מלון נחשולים.
הגענו למלון אחרי ארוחת צהריים בנמל קיסריה. השעה הייתה שלוש, מה שמוגדר כ"שיא החום" בחודש אוגוסט.
אנחנו רק רצינו להיכנס לחדר, או יותר נכון - להיכנס לבריכה שצמודה אליו :)
אז נכנסנו, כמובן.

אגף הבוטיק כולל 2 מבנים דו קומתיים חדישים, הכוללים 24 חדרים הפונים אל הים ומתאימים ברובם לזוגות בלבד. 
הקומה העליונה המציעה מבט פנורמי מרהיב על הסביבה
הקומה התחתונה הכוללת שורת בריכות מרובעות פרטיות צמודה לשורת הסוויטות המשקיפות אל הים.
מה יש בחדרים? 
בחדר המרווח ספה מעוצבת, כורסה כיפית, מיטה רחבת ידיים, מסך לד גדול, פינת קפה מוארת (עם מכונת אספרסו וקפסולות) וחדר אמבטיה מרווח ומחופה אבן טבעית, עם אמבטיה "רגילה", ומקלחון בנוסף.
העיצוב בצבעי ים מרגיעים, כחול, חום ולבן.


המרפסת מרוצפת בעץ "איפאה", עם ריהוט גן יוקרתי אל מול הים.


בנוסף יש ערכת קפה ותה, מיני בר, כספת, מגהץ וקרש גיהוץ, מייבש שיער, חלוקי מגבת, נעלי בית, טלפון, מערכת בקרת אקלים חדשנית, מיטת שיזוף, Wi-Fi חופשי ועוד פינוקים.
בקומת הקרקע מובילה המרפסת אל בריכה פרטית, שקו האפס שלה משיק לשפת הים. 
אחרי שהשתכשכנו בבריכה, והתענגנו על העובדה שיש לנו בריכה בקיץ הישראלי, בלי עוד 100 ילדים שמרעישים לנו ומשפריצים מים לכל הכיוונים, כולל לפרצוף שלנו (אחד הדברים המעצבנים בבריכות), הלכנו לנוח על המיטות הנוחות.
במלון יש שתי מסעדות: מסעדת הבוטיק ומסעדת רוזמרין.
סיפרו לנו שארוחת הבוקר של חדרי הבוטיק נפרדת מחדר האוכל הרגיל, ורק אורחי הבוטיק רשאים לאכול ארוחת בוקר במסעדת הבוטיק. גם אורחים משאר המלון יכולים לשדרג את ארוחת הבוקר לארוחה במסעדת הבוטיק, תמורת תשלום כמובן :) בנוסף, מסעדת הבוטיק פתוחה גם לאורחים חיצוניים, תמורת תשלום של 85 ש"ח לאדם לארוחת בוקר.
מסעדת הבוטיק החדשה ממוקמת על החוף עצמו, במבנה יפיפה מחופה כולו זכוכית.
על ארוחת הבוקר העשירה והטריה מנצח השף עופר בן גיגי, שמשלב בתפריט שפע ירקות ועשבי תבלין טריים, שמן זית , גבינות צאן ובקר, קטניות ודגנים, דגים נפלאים מהים התיכון, טחינה ופירות הדר.  
ארוחת הבוקר הייתה אלגנטית, טעימה, ומיוחדת.
הגבינות היו נפלאות ואיכותיות. גבינות עיזים וגבינות בקר (סנט מור, קממבר, רוקפור ועוד)




ובכלל, הכל נתן תחושת "גורמה". לא סתם עוד ארוחת בוקר.















מבחינתי, האטרקציה המרכזית והמשובחת של המלון היא ללא ספק רצועת הים היפיפיה של חוף נחשולים.
להתעורר בבוקר מול הים, ממש למולו, זו חוויה מופלאה. 
רק שבמקרה הזה, לא ישנים באוהל, ובכל זאת קמים על הים, בערך :)
לתוך היופי הזה התעוררתי.
 בכלל, המלון כולו הוא עוצמה של הטבע.
המון ים, והמון ירוק של צמחיה.

למי שהים והבריכה לא מספיקים לו, יש לא מעט אטרקציות בסביבה, וחלקן מוצעות ללא תשלום לאורחי המלון.
טיול לגונות ואוצרות
מלון נחשולים מציע טיול רגלי קליל ומהנה על קו החוף לעבר עתיקות תל דור. חוף דור הינו שמורת טבע הכולל את האתר האריכולוגי "תל דור", מרחק הליכה מהמלון ומדי שבת מתקיים סיור אותו מדריך אחד מחברי הקיבוץ דוקטור קורט רווה, אדם מרתק כשלעצמו, היסטוריון וארכיאולוג ימי ויבשתי ומי שלמעשה ייסד את התחום בישראל ואחראי על כמה מהתגליות המקומיות שהכו גלים גם בעולם כולו. קורט ייקח אתכם לסיור על בעתיקות ועל החוף ובזמן ההיכרות דרך הרגליים תזכו לשמוע על ההיסטוריה של המקום באופן ציורי ומוחשי כאחד: הרפתקאות נפוליאון, שלמה המלך, הברון רוטשילד וגם מורשת קרב מימי מלחמת יום כיפור. הקיבוץ הקטן יושב במקום רווי היסטוריה מרתקת וכל אחד יוכל ליהנות מהסיור המעשיר.
הסיור חינם לאורחי המלון, יוצא מדי שבת בשעה 11:00 מקבלת המלון. 
מי קדם- פארק אלונה 
חוויה לכל המשפחה באווירה רומית. פרויקט הובלת מים לקיסריה מימי הרומאים שהפך למסע רטוב תת קרקעי. פארק אלונה, המשתרע ממושב עמיקם ועד בת שלמה הוא מקום בו ילדיכם ירצו לבלות בו את הקיץ. 
הפארק מציע מסע מרתק באתר הארכיאולוגי "מי קדם", אתר ירוק ויפה ובו מסלול הליכה באורך של כ-300 מטר בתוך ניקבת מים מימי קדם, בעומק של 40 עד 70 ס"מ. נקבת המים נבנתה בתקופת הרומאים על מנת לתגבר את אספקת המים לעיר הרומית קיסריה בעקבות גידול משמעותי בעיר. הניקבה היא חלק ממערכת הולכת מים רומית-ביזנטית באורך של 23 ק"מ הכוללת מנהרות, אמות מים וצינורות חרס ושיאה באמת המים המפורסמת של קיסריה. 
בתחילת הפעילות יוצג סרטון קצר המסביר על ההיסטוריה של האתר, וההליכה הינה עם הדרכה. יש להצטייד בנעליים ובגדים המתאימים להליכה במים, ופנס חובה. ההליכה במים הינה חוויה כיפית ומרעננת כאשר בחוץ שורר שרב כבד ומתאימה לכל המשפחה. 
ההליכה במים בעומק של 40 עד 70 ס"מ 
מחירים:
מבוגר- 27 ₪ 
ילד (5-18)- 20 ₪
לאורחי המלון- ילדים מתחת לגיל 18 מקבלים סיור בחינם.
שעות פעילות:
ימים א'-ה' 09:00 -  16:00 
שישי וערבי חג - 09:00 - 13:00  
שבת   09:00 - 16:00
טלפון האתר: 04-6388622

עמותת כרמלים תשמח לספק לכל אחד מידע על האזור והאטרקציות בסביבה, כולל אטרקציות בזכרון יעקב, בקיסריה, ובאזור כולו.

מוזיאון המזגגה 
מוזיאון לארכיאולוגיה ימית וסביבתית, במרחק כמאה מטרים מהמלון, שם שיעורי ההיסטוריה מתעוררים לחיים מול אוצרות שנדלו מהים מתקופות רחוקות.  מבנה האבן המרשים שבו ממוקם המוזיאון הוקם בשנת 1891 על ידי הברון רוטשילד ושימש בית חרושת לבקבוקי זכוכית עבור יינות יקבי הברון. 
העיר דור היתה עיר נמל קדומה שנוסדה בתקופת הברונזה המאוחרת. מיקומה של העיר הפך את נמל דור לאחד הנמלים החשובים בארץ ישראל, ואת העיר למעצמה מסחרית. העיר העתיקה התפרסמה הודות לטכניקה סודית להפקת צבע התכלת מחלזונות ימיים. בצעים אלו עיטרו את בגדי הכהן הגדול בבית המקדש. לוגו הקונכייה הפך לסמלו של המלון והוא משתלב כאלמנט עיצובי בחדרים. במוזיאון ממצאים שהתגלו בחפירות יבשתיות וימיות באזור, המשמשים עדות לחיים השוקקים שהיו כאן בעבר: אוסף נדיר של עוגנים, כדי חרס וחלקי ספינות שנמצאו במצולות הים ומספרים את סיפורה של עיר הנמל המקראית, ועושר רב של ממצאים כגון צלמיות וקמעות, כדים וכותרות, כלי מלחמה ופולחן ופסיפס זכוכית ייחודי ומרהיב שכמוהו לא ניתן למצוא במזרח התיכון.
סטודיו "יש מאין"
סטודיו למחזור של האמנית דלית יהב. בסטודיו שנבנה על חרבותיו של לול תרנגולות, הופכת יהב ג'אנק לעבודות אמנות בעזרת מסור חשמלי ודיסק- תריסי עץ ישנים למחזיקי מכתבים וגלויות או קופסאות סימילאק לעציצים צבעוניים ובונה מכפיסי עץ אדניות תבלינים מרהיבות, ועוד. חובבי יצירה מוזמנים לבוא לסטודיו ולעבוד במחיצתה למשך שעה, לנגר לעצמם מוצר קטן, לשייף ולצבוע, או להביא אליה את הג'אנק הפרטי שלהם כדי שתעזור להם להפוך אותו למוצר חדש יש מאין. 04-6799975, המחיר לשעת יצירה מודרכת הוא 80 שקלים. נשמעת לי חוויה כיפית לפעם הבאה שאהיה באזור :)
הגלריה של יענקל'ה
סמוך למיני מרקט של הקיבוץ נמצאת הגלריה של יענקלה בן ששון, בה מוצגות מאות תמונות מרהיבות שצייר במגוון סגנונות וטכניקות על התל. ממש מול הגלריה נמצא הסטודיו לציור של יענקל'ה, שם הוא מעביר סדנאות ציור לתלמידים בכל הגילים. יענקל'ה מתפרנס מגידול דגים בבריכות מצפון לקיבוץ, חלקן בריכות אקולוגיות ללא גידול מסחרי, וחלקן האחר מיועד לגידול דגים. תמורת תשלום של 75-100 שקלים ליום, ניתן לדוג כפי יכולתך.
לחובבי הז'אנר :)
וכן, אני יודעת, בא לכם חופש. 
אז הנה, תרימו טלפון, ותזמינו לכם חופשה על הים, כי מגיע לכם אחת כזו. 

לא צריך שבוע, גם יום- יומיים זה זמן ראוי לניקוי ראש.

מלון חוף נחשולים 
04-6399533



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

פשטידת כרוב משגעת!!! מתכון לפשטידה קלה להכנה וטעימה להפליא :)

אני מודה: נכון, יש לי חיבה גדולה לסטייקים ובשרים, אבל גם מאכלים חלביים עוברים לי נהדר בתפריט השבועי שלי. מדי פעם אני מכינה פשטידות טעימות, כמו פשטידת התרד הנהדרת שלי , שמהוות יופי של תחליף לארוחת צהריים בשרית, או לארוחת ערב כיפית. הפעם הלכתי על כרוב. אני תמיד ממציאה פשטידות, כשהבסיס די קבוע, ורק ה"בפנוכו" משתנה. מחליפה ירקות, משנה תיבולים, מחליפה תבניות, צורות, גדלים, אבל תמיד הן יוצאות משגעות, נפלאות לאירוח, וקוצרות מחמאות :)

פלפל ממולא צמחוני, עם אורז ותבלינים. מתכון קל לממולאים!

אני אוהבת ממולאים, ומכינה אותם בכל מיני צורות וצבעים. הפעם היה לי עוף בתנור, אז ויתרתי על הבשר הטחון בפלפלים, והכנתי פלפלים ובצלים ממולאים, סיר כיפי וטעים שמתאים לכל יום בשנה. שמרו לכם מתכון לפלפלים ממולאים צמחוניים, וגם בצלים ממולאים הכנסתי לסיר. בלי הרבה דיבורים, ישר לעבודה :)

סלמון ברוטב תפוזים, סויה וסילאן. 5 דקות ולתנור.

  אחת הסיבות שבזכותן אני אוהבת מאד להכין דגים היא מהירות ההכנה.  דג לא צריך יותר מדי התעסקות. רוטב מוצלח, ובישול/טיגון/צליה קצרים במיוחד.  כשבא לי משהו מהיר וטעים, וחשוב לציין גם בריא מאד, אני מכינה דג.  בחורף, אני אוהבת לבשל עם תפוזים. הם נמצאים בשיאם, בהמוניהם, ובמחירים נפלאים שמאפשרים לחגוג איתם בלי סוף. הפעם סידרתי לכם מתכון של פחות מחצי שעה בסה"כ, כולל הכנה וצליה בתנור.  פילה סלמון. 

בלינצ'ס ללא גלוטן, כן, כן :) הכי טעימים שיש!

לבלינצ'ס האלו תעשו "גזור ושמור". לא מעט עבדתי כדי להגיע בדיוק למרקם שאני רוצה.  כזה שיהיה דומה להפליא לבלינצ'סים ה"רגילים", אלו עם הקמח ה"רגיל", הלבן, שאני נענעת ממנו.  כשהתחלתי לאכול "ללא גלוטן", גיליתי שההרגשה שלי אחרת לגמרי. הבטן לא נפוחה, ההרגשה יותר טובה, אני פחות עייפה, ויותר חיונית. כן, כן, גלוטן זה נזק, קמח לבן זה רע, חיטה זה מזיק - אבל רק אחרי שמפסיקים לאכול את הגלוטן, מבינים עד כמה.  אני משתדלת לא לאכול גלוטן, ולהימנע מפסטות, לחמים, וחיות חיטה אחרות. לפעמים אני מתפתה, לפעמים גםן בא לי - אבל היום יש כ"כ הרבה תחליפים, שמי צריך גלוטן בכלל? אני מתה על בלינצ'סים. 

גליל תמרים ואגוזים - חטיף אנרגיה משגע ללא גלוטן

לפעמים בא לי משהו מתוק אחרי הארוחה. חטיף שכזה. קינוח.  מאז שהתחלתי לאכול "ללא גלוטן, ללא סוכר", אני משתדלת לא לאכול חטיפים מתועשים, אלא דברים בריאים יותר, טבעיים יותר, ולהעדיף סוכר שהוא סוכר פירות - ולא סוכר מעובד.  המתכון לגלילי התמרים הוא ללא גלוטן, ללא אפיה, מהיר הכנה, ומלא בדברים טובים ובריאים.  את חטיפי האנרגיה מהתמרים אני מכירה עוד מהימים שרכבתי בשטח עם האופניים. החבר'ה תמיד היו מביאים תמרים לרכיבה, ואחד מהם תמיד הגיע עם קופסה שבתוכה היו מטבעות תמרים עם המון דברים טובים בפנים. הם לגמרי חטיפי אנרגיה, וגם דלים בשומן רק שיש בעיה אחת - מאד קשה להפסיק לאכול מהם :)