דילוג לתוכן הראשי

"את נראית ממש טוב, מה עשית"? אהה!



לאחרונה התחלתי לחבב מזרקים.
באופן רגיל, אני לא באמת אוהבת אותם. בנסיבות רגילות - הם מציקים, הם באים בגלל דברים לא טובים, בדיקות כאלו ואחרות, ועוד צרות.
אבל, לאחרונה, התחלתי דווקא להרגיש צורך להשתמש בהם. רק לדברים טובים.
אחרי שהחיים קצת התישו אותי, והמראה שלי הפך להיות קצת עייף, לא סירבתי להצעה לבוא לרופא להזרקה.
כמה מחברותיי כבר התחילו להיכנס לטיפולי פנים כירורגיים, מתיחות פנים, חוטים, ועוד מיני דברים שממש לא בא לי עליהם. אבל כן בא לי קצת מילוי קמטים, וכן בא לי קצת הזרקת חומרי מילוי.

החלטתי לזרום עם החוויה, ומכיוון שזו לא הפעם ראשונה - גם לא חששתי. ידעתי מה מצפה לי.
את פני קיבל רופא חביב, ד"ר יונתן וייס. ולא, הוא לא מהמשפחה שלי, ויייס זה בכלל של הגרוש שלי :)
ד"ר וייס הוא לא מהצעירים והיהירים, שחושבים שהם המציאו את החומצה ההילאורונית, אלא רופא עדין, צנוע, והאמת? לרגע חששתי. נו, תגובה טבעית. אני רגילה לצעירים שאפתנים בתחום הזה. מהר מאד נרגעתי.
ד"ר וייס הראה לי את כל התעודות שלו, וכמובן שאני תמיד מבקשת לראות ולבדוק כשאני עושה כל פעולה פולשנית כזו או אחרת.
מסתבר שהתעודות של ד"ר וייס הראו דבר אחד ברור: הוא למד את הלימודים המקיפים ביותר שיש בתחום האסטטיקה הרפואית, והארוכים ביותר, במרכז להשתלמויות בבר אילן.
ולא, זה ממש לא עניין של מה כך, זה בהחלט נתן לי בטחון שאני בידיים טובות.
ד"ר וייס רופא ותיק, 22 שנים בעולם הרפואה.
לתחום האסטטיקה הרפואית הגיע לפני כ-10 שנים, כשפתח קליניקה לרפואה אסתטית ברמת אביב.
כיום ממוקמת הקליניקה בשיכון דן בת"א, ומוצעים טיפולים אסתטיים רבים, בהם החלקת והעלמת קמטים, טיפול בהזעת יתר, פילינג רפואי ועיבוי שפתיים וככלל כל מה שקשור לפיסול פנים ללא צורך בניתוח. בנוסף מוזמנות הלקוחות ליהנות במקום מאיפור קבוע מקצועי על ידי נאוה מוספי.
ד"ר וייס נתן לי הסבר על החומרים השונים, שכל אחד מהם מתאים לאזור אחר ולמטרה אחרת. כמובן שהוא משתמש בחומרים המתקדמים ביותר ובמכשור טכנולוגי חדשני שממזער כאב ותופעות לוואי.


ד"ר וייס הסביר לי מה הוא עומד לעשות לי, תוך הבהרה שאין סיכוי שמאצלו אצא לא טבעית, כי זה החשש הגדול ביותר שלי. ממש לא בא לי שפתיים של ברווז. ד"ר וייס דוגל במראה הטבעי, רק טבעי משופר, שזה בעצם החזרה של עור הפנים למצב צעיר יותר.
בהתחלה הוא הראה לי את המזרקים הדקיקים שהוא עובד איתם, שמפחיתים את הכאב הרגעי של ההזרקה. כאלו עוד לא ראיתי. נו, טוב, אני גם לא מזריקה כל יומיים :)
ואז עברנו לאלחוש.
התהליכים מאד מהירים, ואפשר לצאת בהפסקת הצהריים, לעשות טיפול, ולחזור לעבודה צעירים יותר.
כמובן שכיום גם גברים וגם נשים עושים טיפולים אסטטיים, וזה אחד הטרנדים החמים ביותר והשווים ביותר למי שרוצה שיפור מהיר ומיידי במראה העור.
עשיתי שתי הזרקות: אחת של בוטוקס במצח, לעמעם מעט את קמטי ההבעה שהתווספו עם השנים, ואחת נוספת של חומצה היאלורונית להרמה קלה של השפה העליונה.
מה שמאד אהבתי אצל דר וייס זה את המזרק המיוחד, החשמלי.
המזרק הזה נותן מדידה מדויקת של חומר מוזרק, כך שההזרקה מדויקת ולא יווצר מצב שצד אחד מוזרק יותר מהצד השני.
בנוסף, במזרק היוקרתי ניתן לקבוע האם ההזרקה תהיה קווית, או עגולה, עבה או דקה.
זהו, התמכרתי למזרק הזה :)
התוצאה בשפתיים נראתה מיד, ואהבתי אותה מאד.
עדינה, עשתה בדיוק מה שרציתי שיקרה. הרמה קלה של השפה, ומי שלא יודע, לא ידע שעשיתי.
מצד שני - אין לי בעיה לספר, אני לא מתביישת בגיל שלי, ובצורך לרענן.
"הבוטוקס", כך אמר לי ד"ר וייס, "יקח לו שבוע עד שתראי את התוצאה".
ואכן, אחרי כמה ימים, המצח שלי נראה הרבה יותר טוב, חלק והעור נראה שוב רענן.
כלי הזכוכית אצל ד"ר וייס בקליניקה עמוסים בבקבוקוני הזכוכית של החומרים המוזרקים, וכל החומרים האלו נמצאים בפניהם של הרבה אנשים שנראים עכשיו טוב יותר :)
לאחר ההזרקה אצל דר וייס אני יכולה להגיד שאתם בידיים טובות.
הוא לא אדם של רעש וצלצולים, אין לו יהירות של "אני הכי טוב בעולם", הוא עושה פשוט עבודה נקיה, מדויקת וטובה.
ואותי, כידוע לכם, לא קל לרצות.
לפרטים נוספים:
האתר של מרפאת ד"ר וייס 
בנימין מטודלה 32, תל אביב
03-6415554 | 054-4496300
esthmd@gmail.com

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

פשטידת כרוב משגעת!!! מתכון לפשטידה קלה להכנה וטעימה להפליא :)

אני מודה: נכון, יש לי חיבה גדולה לסטייקים ובשרים, אבל גם מאכלים חלביים עוברים לי נהדר בתפריט השבועי שלי. מדי פעם אני מכינה פשטידות טעימות, כמו פשטידת התרד הנהדרת שלי , שמהוות יופי של תחליף לארוחת צהריים בשרית, או לארוחת ערב כיפית. הפעם הלכתי על כרוב. אני תמיד ממציאה פשטידות, כשהבסיס די קבוע, ורק ה"בפנוכו" משתנה. מחליפה ירקות, משנה תיבולים, מחליפה תבניות, צורות, גדלים, אבל תמיד הן יוצאות משגעות, נפלאות לאירוח, וקוצרות מחמאות :)

פלפל ממולא צמחוני, עם אורז ותבלינים. מתכון קל לממולאים!

אני אוהבת ממולאים, ומכינה אותם בכל מיני צורות וצבעים. הפעם היה לי עוף בתנור, אז ויתרתי על הבשר הטחון בפלפלים, והכנתי פלפלים ובצלים ממולאים, סיר כיפי וטעים שמתאים לכל יום בשנה. שמרו לכם מתכון לפלפלים ממולאים צמחוניים, וגם בצלים ממולאים הכנסתי לסיר. בלי הרבה דיבורים, ישר לעבודה :)

סלמון ברוטב תפוזים, סויה וסילאן. 5 דקות ולתנור.

  אחת הסיבות שבזכותן אני אוהבת מאד להכין דגים היא מהירות ההכנה.  דג לא צריך יותר מדי התעסקות. רוטב מוצלח, ובישול/טיגון/צליה קצרים במיוחד.  כשבא לי משהו מהיר וטעים, וחשוב לציין גם בריא מאד, אני מכינה דג.  בחורף, אני אוהבת לבשל עם תפוזים. הם נמצאים בשיאם, בהמוניהם, ובמחירים נפלאים שמאפשרים לחגוג איתם בלי סוף. הפעם סידרתי לכם מתכון של פחות מחצי שעה בסה"כ, כולל הכנה וצליה בתנור.  פילה סלמון. 

בלינצ'ס ללא גלוטן, כן, כן :) הכי טעימים שיש!

לבלינצ'ס האלו תעשו "גזור ושמור". לא מעט עבדתי כדי להגיע בדיוק למרקם שאני רוצה.  כזה שיהיה דומה להפליא לבלינצ'סים ה"רגילים", אלו עם הקמח ה"רגיל", הלבן, שאני נענעת ממנו.  כשהתחלתי לאכול "ללא גלוטן", גיליתי שההרגשה שלי אחרת לגמרי. הבטן לא נפוחה, ההרגשה יותר טובה, אני פחות עייפה, ויותר חיונית. כן, כן, גלוטן זה נזק, קמח לבן זה רע, חיטה זה מזיק - אבל רק אחרי שמפסיקים לאכול את הגלוטן, מבינים עד כמה.  אני משתדלת לא לאכול גלוטן, ולהימנע מפסטות, לחמים, וחיות חיטה אחרות. לפעמים אני מתפתה, לפעמים גםן בא לי - אבל היום יש כ"כ הרבה תחליפים, שמי צריך גלוטן בכלל? אני מתה על בלינצ'סים. 

גליל תמרים ואגוזים - חטיף אנרגיה משגע ללא גלוטן

לפעמים בא לי משהו מתוק אחרי הארוחה. חטיף שכזה. קינוח.  מאז שהתחלתי לאכול "ללא גלוטן, ללא סוכר", אני משתדלת לא לאכול חטיפים מתועשים, אלא דברים בריאים יותר, טבעיים יותר, ולהעדיף סוכר שהוא סוכר פירות - ולא סוכר מעובד.  המתכון לגלילי התמרים הוא ללא גלוטן, ללא אפיה, מהיר הכנה, ומלא בדברים טובים ובריאים.  את חטיפי האנרגיה מהתמרים אני מכירה עוד מהימים שרכבתי בשטח עם האופניים. החבר'ה תמיד היו מביאים תמרים לרכיבה, ואחד מהם תמיד הגיע עם קופסה שבתוכה היו מטבעות תמרים עם המון דברים טובים בפנים. הם לגמרי חטיפי אנרגיה, וגם דלים בשומן רק שיש בעיה אחת - מאד קשה להפסיק לאכול מהם :)