דילוג לתוכן הראשי

טיפול FOREVER YOUNG - אנטי אייג'ינג!



אנטי אייג'ינג הוא תחום שרק הולך ומתפתח. 
העולם שואף לעצור את הזיקנה, ועולם הקוסמטיקה נלחם בה באמצעות מוצרים קוסמטיים מתוחכמים (רטינול וכד'), זריקות לטשטוש קמטים ומילוי (בוטוקס, חומצה היאלורונית), והרבה המצאות אחרות, שמבטיחות פלאים.
לא כל פלא שמבטיחים אכן מתקיים, אבל אין ספק ששמירה על עור הפנים לח ונקי, תורמת להזדקנות איטית יותר שלו. גם מניעת חשיפה לשמש שומרת על עור פנים צעיר ובריא. 
חשוב לטפח את הפנים עם מוצרים איכותיים.
מוצרי הטיפוח של חברת כריסטינה הם מוצרים נהדרים. 
יש להם ריחות מעולים, הם נספגים היטב ומשאירים תחושה רעננה בעור.
בפעם האחרונה שיצא לי להיות במלון "פסטורל כפר בלום", הציעו לי לעשות טיפול פנים שנקרא FOREVER YOUNG , טיפול אנטי אייג'ינג למיצוק העור. הטיפול נעשה עם חומרים של כריסטינה, מהסדרה הכתומה.
נכנסתי לחדר הטיפולים, ותוך שלוש דקות כבר הרגשתי שאני נרגעת. טיפולי פנים תמיד מרגיעים אותי. פתאום כל שרירי הפנים, שביום יום מתאמצים בלי סוף, לוקחים הפסקה. 
הפה לא מדבר, העיניים לא נפתחות ונסגרות, המצח לא זז. הכל במנוחה. 
במהלך הטיפול מתבצעים שני סוגי פילינג על בסיס חומצות אלפא הידרוקסיות, שתי מסיכות עשירות בויטמינים ומסיכת אצות, טיפול עיניים הכולל עיסוי עם אצבעות קריסטל ומסיכת עיניים מפנקת המבוססת על אצות.
הטיפול עשיר בחלבונים, ויטמינים, רכיבי לחות, חומצות פירות הדר, אצות ופפטידים, ומתאים לנשים ולגברים. 
ישנם שמונה שלבים לטיפול:
ניקוי עור הפנטים בג'ל נטול שומן
פילינג עדין בעל נוסחה ייחודית הפותחת את הנקבוביות למרכיבים הפעילים
פילינג בעל ריכוז של יין אדום יבש הידוע כמכיל נוגדי חמצון בכמות גבוהה שעוזרים למצק את הפנים
מסכה עשירה בחומרים מעודדי צמיחה ולחות לעור
סרום 
מסיכת לחות שקופה ולא שמנונית להחדרת ויטמינים לעור
מסיכה מאיצה
סרום וקרם יום קליל.
אחרי שמונת השלבים שכבתי רגועה מתמיד. הפנים שלי נראו כאילו קיבלו "בוסט" רציני, והטיפול היה חווייתי, ומומלץ. 
טיפול  forever young מתבצע בספא שבמלון פסטורל כפר בלום.
עלות: החל מ-360 ש"ח ועד 460 ש"ח  

גם לגברים יש פינוק אנטי אייג'ינג :)
חוץ מהסדרה הכתומה, Forever Young, ישנן עוד סדרות מעניינות במגוון הגדול של כריסטינה.
סדרת Wish מגיעה כסדרת תכשירים לעור בוגר, המטפלת בהזדקנות העור, מאטה ומתקנת נזקי עור. 
Wish מעניקה למנגנוני האנטי-אייג’ינג של הגוף עצמו תערובת עשירה של מרכיבים פעילים. 
סדרת Muse  היא נקודת המפגש המושלמת בין פורמולות מדעיות חדשניות וטכנולוגיות מתקדמות לבין שלל התענוגות החבויים בין עלי הכותרת של פרח הוורד. סגולותיה של מלכת הפרחים מתורגמות לטיפול מצעיר, מחייה ומעשיר את העור לזוהר נעורים ממושך. מתאים לכלל הנשים בכל הגילאים.
תכשירי Silk, שגם הם מיועדים לאנטי אייג'ינג, מחליקים מיד קמטים, קמטוטים ועור רפוי.
Silk מעניק עור חלק ומשיי לאירועים מיוחדים. יש בו שילוב מחושב של חומרים פעילים, והודות להם מרים Silk את העור וממלא קמטים מבלי לגרום לגירוי. 
Unstress היא סדרת תכשירים ייחודית שמרגיעה ומונעת גירויים, עקצוצים ודלקות בעור הנובעים ממתחים. 
תכשירי Unstress מכילים חומרים ביו-אקטיביים שהוכחו בניסויים קליניים כמגנים על הדנ”א ועל קרומי התאים, ומצמצמים בכך את פגיעות העור ואת הנזק הנגרם מלחצים בחיים. 
Unstress מטפל בהזדקנות העור בטרם עת ומביא את העור למצבו הבריא ביותר בכך שהוא מחזק את מערכת החיסון הטבעית של העור ואת מנגנוני ההגנה של התא.
ולסיכום: 
טיפוח העור זה מאסט. 
טיפול פנים זה רוגע חשוב. 
טיפול פנים במוצרי כריסטינה זו חוויה.
כריסטינה - זה פשוט עובד :)


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

פשטידת כרוב משגעת!!! מתכון לפשטידה קלה להכנה וטעימה להפליא :)

אני מודה: נכון, יש לי חיבה גדולה לסטייקים ובשרים, אבל גם מאכלים חלביים עוברים לי נהדר בתפריט השבועי שלי. מדי פעם אני מכינה פשטידות טעימות, כמו פשטידת התרד הנהדרת שלי , שמהוות יופי של תחליף לארוחת צהריים בשרית, או לארוחת ערב כיפית. הפעם הלכתי על כרוב. אני תמיד ממציאה פשטידות, כשהבסיס די קבוע, ורק ה"בפנוכו" משתנה. מחליפה ירקות, משנה תיבולים, מחליפה תבניות, צורות, גדלים, אבל תמיד הן יוצאות משגעות, נפלאות לאירוח, וקוצרות מחמאות :)

פלפל ממולא צמחוני, עם אורז ותבלינים. מתכון קל לממולאים!

אני אוהבת ממולאים, ומכינה אותם בכל מיני צורות וצבעים. הפעם היה לי עוף בתנור, אז ויתרתי על הבשר הטחון בפלפלים, והכנתי פלפלים ובצלים ממולאים, סיר כיפי וטעים שמתאים לכל יום בשנה. שמרו לכם מתכון לפלפלים ממולאים צמחוניים, וגם בצלים ממולאים הכנסתי לסיר. בלי הרבה דיבורים, ישר לעבודה :)

בלינצ'ס ללא גלוטן, כן, כן :) הכי טעימים שיש!

לבלינצ'ס האלו תעשו "גזור ושמור". לא מעט עבדתי כדי להגיע בדיוק למרקם שאני רוצה.  כזה שיהיה דומה להפליא לבלינצ'סים ה"רגילים", אלו עם הקמח ה"רגיל", הלבן, שאני נענעת ממנו.  כשהתחלתי לאכול "ללא גלוטן", גיליתי שההרגשה שלי אחרת לגמרי. הבטן לא נפוחה, ההרגשה יותר טובה, אני פחות עייפה, ויותר חיונית. כן, כן, גלוטן זה נזק, קמח לבן זה רע, חיטה זה מזיק - אבל רק אחרי שמפסיקים לאכול את הגלוטן, מבינים עד כמה.  אני משתדלת לא לאכול גלוטן, ולהימנע מפסטות, לחמים, וחיות חיטה אחרות. לפעמים אני מתפתה, לפעמים גםן בא לי - אבל היום יש כ"כ הרבה תחליפים, שמי צריך גלוטן בכלל? אני מתה על בלינצ'סים. 

סלמון ברוטב תפוזים, סויה וסילאן. 5 דקות ולתנור.

  אחת הסיבות שבזכותן אני אוהבת מאד להכין דגים היא מהירות ההכנה.  דג לא צריך יותר מדי התעסקות. רוטב מוצלח, ובישול/טיגון/צליה קצרים במיוחד.  כשבא לי משהו מהיר וטעים, וחשוב לציין גם בריא מאד, אני מכינה דג.  בחורף, אני אוהבת לבשל עם תפוזים. הם נמצאים בשיאם, בהמוניהם, ובמחירים נפלאים שמאפשרים לחגוג איתם בלי סוף. הפעם סידרתי לכם מתכון של פחות מחצי שעה בסה"כ, כולל הכנה וצליה בתנור.  פילה סלמון. 

גליל תמרים ואגוזים - חטיף אנרגיה משגע ללא גלוטן

לפעמים בא לי משהו מתוק אחרי הארוחה. חטיף שכזה. קינוח.  מאז שהתחלתי לאכול "ללא גלוטן, ללא סוכר", אני משתדלת לא לאכול חטיפים מתועשים, אלא דברים בריאים יותר, טבעיים יותר, ולהעדיף סוכר שהוא סוכר פירות - ולא סוכר מעובד.  המתכון לגלילי התמרים הוא ללא גלוטן, ללא אפיה, מהיר הכנה, ומלא בדברים טובים ובריאים.  את חטיפי האנרגיה מהתמרים אני מכירה עוד מהימים שרכבתי בשטח עם האופניים. החבר'ה תמיד היו מביאים תמרים לרכיבה, ואחד מהם תמיד הגיע עם קופסה שבתוכה היו מטבעות תמרים עם המון דברים טובים בפנים. הם לגמרי חטיפי אנרגיה, וגם דלים בשומן רק שיש בעיה אחת - מאד קשה להפסיק לאכול מהם :)