דילוג לתוכן הראשי

רשת istore מציגה: אקדמיה ללימודי Apple. חכם!



כחובבת סמארטפונים, אייפדים, וגאדג'טים בכלל, בעולם הטכנולוגי מרתק אותי. 
את האייפון הראשון שלי רכשתי עוד לפני שבכלל הגיע לארץ. אייפון 1, הראשון והמתוחכם. 
לא יכולתי שלא להיכנס לחנות apple בניו יורק, ולקחת לי אחד כזה. 
זה היה מלהיב, זה היה מרגש, זה היה ייחודי - וכ"כ חדשני - שהייתי חייבת שמישהו ידריך אותי. 
וכשקניתי את האייפד - בכלל הסתבכתי עם עצמי. אם רק היה מישהו שידריך אותי :)

ככל שהסמארטפונים והמחשבים משתכללים, וזה קורה בכל רגע נתון, אנחנו רוכשים ציוד שלא תמיד אנחנו אפילו מתקרבים להכיר את כל התכונות שלו. 
רשת iStore, המשווקת הרשמית של מוצרי Apple בישראל, זיהתה את הצורך, והכריזה לאחרונה על מהלך מעניין.
הרשת הקימה מרכזי הדרכות על מוצרי Apple בפריסה ארצית אשר יהיו פתוחים לקהל הרחב.
iStore Academy.
במפגש עיתונאים שנערך לאחרונה, הציג חיים זגורי, מנכ״ל iStore, את הבשורה החדשה
וזו באמת בשורה.
בכל פעם שאני רוכשת מחשב חדש, וזה קורה פעם ב-3 שנים בערך, אני שוקלת לעבור למקינטוש. 
איכשהו, תמיד, מהפחד לשנות מערכת הפעלה, ומהפחד שיקח המון זמן עד שאלמד לתפעל את ה-MAC, אני חוזרת וקונה PC רגיל. אהה, מעכשיו יהיה קל יותר!
לרגל ההשקה מציעה iStore הטבה חסרת תקדים:
Switch to Mac


חודש התנסות ללא התחייבות: לא מרוצה מה-Mac החדש שלך? קבל את מלוא כספך בחזרה.
התוכנית החלה ב-28.3.17 ותימשך כחודש ימים.
המשתתפים ב- iStore Academy יהנו מסדרת הדרכות מקיפה על מערכת ההפעלה macOS ומחשבי ה-Mac, על מנת לחשוף את הצרכנים לעולמו המופלא של ה-Mac וליתרונותיו הרבים והייחודיים. 
ההדרכות מיועדות למשתמשים חדשים וותיקים כאחד ויוענקו בחינם גם למי שאיננו לקוח החברה. 
בין התכנים אשר יועברו ללא תשלום: 
1. צעדים ראשונים עם ה-Mac
2. הדרכת iWork
3. iTunes & Apple Music
4. הדרכת iCloud והתממשקות עם iOS
5. Photos & iMovie

ומה בעצם אומר "Switch to Mac"?
רכשו את אחד ממגוון מחשבי ה-Mac הניידים מבית Apple לחודש התנסות ללא התחייבות ובנוסף תיהנו מתוכנית הדרכות בחינם. 
במהלך תקופת התוכנית, יעניק צוות המומחים של iStore הדרכות מקיפות על macOS והתממשקותו עם ה- iPhone וה-iPad על מנת לחשוף בפני הצרכנים את עולמו המופלא של מחשבי ה-Mac. 
במידה והשתתפתם ב-2 הדרכות ובכל זאת בתום 30 ימי ההתנסות תחליטו כי ברצונכם לבטל את העסקה - יוחזר לכם כספכם במלואו, ללא עמלות או קנסות. 
מעבר להטבה של חודש התנסות ללא התחייבות מציעה הרשת תכנית הדרכות מלאה 5 ימים בשבוע (ימים א’-ה’) כולל הדרכות Webinar; Mac במחיר מבצע לזמן מוגבל; עד 12 תשלומים ללא ריבית; מחשב חלופי בזמן טיפול במעבדה; העברת מידע מה-PC ל-Mac ללא עלות; אפשרות לביצוע TradeIn של ה-PC הישן; 50% הנחה בהדרכות אחד על אחד; חבילת Office for Mac במחירי מבצע; אביזרים נלווים במחיר מיוחד.
נשמע שווה!!!
בסקרי דעת קהל שנערכו על ידי אתרי אינטרנט בתקופות שונות נמצאה iStore לא פעם כמקום האטרקטיבי ביותר לרכוש את מוצרי Apple בישראל ובחלק מהמקרים אף באירופה (לפני מיסים).
חשוב להדגיש את נושא השירות, שכידוע לכולנו - הוא אחד מהדברים החשובים היום, והוא מאלו שיגרמו ללקוח להישאר - או לא. iStore שמה דגש על השירות והיחס האישי, החיבור הבלתי אמצעי בין הצוות שנותן מענה טלפוני בסניף ולאחר מכן גם פוגש את הלקוח בעת ההגעה לחנות. השאיפה היא לייצר חיבור הדוק בין צוות החנות לקהל הלקוחות, שהרי ידוע שמשתמשי Apple הם לבטח המשתמשים הנאמנים ביותר בהשוואה למשתמשי מותגים אחרים בקטגוריה, ואכן לקוחות אלו פוקדים את iStore פעם אחר פעם.

iStore 

דיזנגוף 135 תל אביב 
קניון עזריאלי-הנגב, באר שבע
מוקד שירות בטלפון 073-2130507

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

פשטידת כרוב משגעת!!! מתכון לפשטידה קלה להכנה וטעימה להפליא :)

אני מודה: נכון, יש לי חיבה גדולה לסטייקים ובשרים, אבל גם מאכלים חלביים עוברים לי נהדר בתפריט השבועי שלי. מדי פעם אני מכינה פשטידות טעימות, כמו פשטידת התרד הנהדרת שלי , שמהוות יופי של תחליף לארוחת צהריים בשרית, או לארוחת ערב כיפית. הפעם הלכתי על כרוב. אני תמיד ממציאה פשטידות, כשהבסיס די קבוע, ורק ה"בפנוכו" משתנה. מחליפה ירקות, משנה תיבולים, מחליפה תבניות, צורות, גדלים, אבל תמיד הן יוצאות משגעות, נפלאות לאירוח, וקוצרות מחמאות :)

פלפל ממולא צמחוני, עם אורז ותבלינים. מתכון קל לממולאים!

אני אוהבת ממולאים, ומכינה אותם בכל מיני צורות וצבעים. הפעם היה לי עוף בתנור, אז ויתרתי על הבשר הטחון בפלפלים, והכנתי פלפלים ובצלים ממולאים, סיר כיפי וטעים שמתאים לכל יום בשנה. שמרו לכם מתכון לפלפלים ממולאים צמחוניים, וגם בצלים ממולאים הכנסתי לסיר. בלי הרבה דיבורים, ישר לעבודה :)

סלמון ברוטב תפוזים, סויה וסילאן. 5 דקות ולתנור.

  אחת הסיבות שבזכותן אני אוהבת מאד להכין דגים היא מהירות ההכנה.  דג לא צריך יותר מדי התעסקות. רוטב מוצלח, ובישול/טיגון/צליה קצרים במיוחד.  כשבא לי משהו מהיר וטעים, וחשוב לציין גם בריא מאד, אני מכינה דג.  בחורף, אני אוהבת לבשל עם תפוזים. הם נמצאים בשיאם, בהמוניהם, ובמחירים נפלאים שמאפשרים לחגוג איתם בלי סוף. הפעם סידרתי לכם מתכון של פחות מחצי שעה בסה"כ, כולל הכנה וצליה בתנור.  פילה סלמון. 

בלינצ'ס ללא גלוטן, כן, כן :) הכי טעימים שיש!

לבלינצ'ס האלו תעשו "גזור ושמור". לא מעט עבדתי כדי להגיע בדיוק למרקם שאני רוצה.  כזה שיהיה דומה להפליא לבלינצ'סים ה"רגילים", אלו עם הקמח ה"רגיל", הלבן, שאני נענעת ממנו.  כשהתחלתי לאכול "ללא גלוטן", גיליתי שההרגשה שלי אחרת לגמרי. הבטן לא נפוחה, ההרגשה יותר טובה, אני פחות עייפה, ויותר חיונית. כן, כן, גלוטן זה נזק, קמח לבן זה רע, חיטה זה מזיק - אבל רק אחרי שמפסיקים לאכול את הגלוטן, מבינים עד כמה.  אני משתדלת לא לאכול גלוטן, ולהימנע מפסטות, לחמים, וחיות חיטה אחרות. לפעמים אני מתפתה, לפעמים גםן בא לי - אבל היום יש כ"כ הרבה תחליפים, שמי צריך גלוטן בכלל? אני מתה על בלינצ'סים. 

גליל תמרים ואגוזים - חטיף אנרגיה משגע ללא גלוטן

לפעמים בא לי משהו מתוק אחרי הארוחה. חטיף שכזה. קינוח.  מאז שהתחלתי לאכול "ללא גלוטן, ללא סוכר", אני משתדלת לא לאכול חטיפים מתועשים, אלא דברים בריאים יותר, טבעיים יותר, ולהעדיף סוכר שהוא סוכר פירות - ולא סוכר מעובד.  המתכון לגלילי התמרים הוא ללא גלוטן, ללא אפיה, מהיר הכנה, ומלא בדברים טובים ובריאים.  את חטיפי האנרגיה מהתמרים אני מכירה עוד מהימים שרכבתי בשטח עם האופניים. החבר'ה תמיד היו מביאים תמרים לרכיבה, ואחד מהם תמיד הגיע עם קופסה שבתוכה היו מטבעות תמרים עם המון דברים טובים בפנים. הם לגמרי חטיפי אנרגיה, וגם דלים בשומן רק שיש בעיה אחת - מאד קשה להפסיק לאכול מהם :)