דילוג לתוכן הראשי

סלולותרפיה. התמכרתי! המדע של היופי.




מי שמכיר אותי יודע: קשה למכור לי. 
אני תמיד חשדנית, ותמיד כשמנסים "למכור" לי משהו, אני חושבת "נו, טוב, שוב עובדים עלי בנסיון מכירתי שנתנו לו שם מפוצץ".
אני לא "קונה" הבטחות, ויותר מכך, נזהרת מהן. 

במיוחד בחברות הקוסמטיקה. רובנו יודעות שלמרות כל ההבטחות לניסים ונפלאות, גם של קרמים ב-50 ש"ח וגם ב-500 ש"ח, אף אחד מהם לא באמת מעלים קמטים. אף אחד. הם יכולים לתת מראה פחות בולט לקמטים שקיבלתי בזכות ואחרי עבודה קשה של החיים, אבל ההבטחות לעוד מדהים תוך שבוע, נו, זה לא באמת קורה. 

ולכן, בכל פעם שמבטיחים לי "זה הכי טוב שיש", "זה יעשה לך חיי נצח", "זה במקום בוטוקס", אני צוחקת. 
לעומת זאת, מצאתי שטיפולי פנים אצל קוסמטיקאיות, יכולים להיות מאד יעילים לפעמים, לפחות לטווח הקצר, ואם מקפידים ללכת על בסיס קבוע, בהחלט רואים תוצאות. מעבר לזה, קוסמטיקאית טובה יודעת להתאים את הקרם המדויק, ולא "לדחוף" סתם דברים שלא מתאימים באופן אישי למטופלת, מה שברשתות הפארם לא באמת יודעים לעשות.
נכון, טיפולי פנים זה סוג של מותרות, אבל הם מותרות ראויות ועדיפות מעוד ג'ינס, בעיניי. 
אחרי מעבר הדירה הרגשתי מותשת. עברתי תקופה קשה. עייפות כללית, הרגשתי 10 שנים מעל גילי, גם פיזית וגם נפשית. 
כל הצעה לפינוק כזה או אחר התקבלה בברכה.
קיבלתי מייל שמזמין אותי לנסות את הטיפול הסלולותרפי של חברת  GERnetic, והאמת? בכלל לא עניין אותי איזה טיפול זה. רק רציתי לשכב לשעה ולא לעשות כלום. לא לפרוק ארגזים, לא לסדר דברים, לא לריב עם קבלני שיפוצים, ולא לנקות כלום. רק לנוח.
ולא, באמת לא חשבתי שאצא מהטיפול הזה אחרת מכל טיפול קומסטי אחר. מסתבר שגם אותי אפשר להפתיע :)
הגעתי לקוסמטיקאית בהוד השרון, ורד ברקאי. 
רק מלהסתכל עליה קיבלתי חשק לטיפול פנים. העור שלה נראה "בייבי" לגמרי. נו, כיף לה, בטח שילוב של גנים מעולים, אבל גם הרבה ידע באיך לשמור על העור. 
כאן בדיוק נכנסת שיטת הטיפול שנקראת "סלולותרפיה", שאותה הגעתי לנסות.
אחד מעקרונותיה המרכזיים של הסלולותרפיה הוא ההבנה כי העור שלנו משקף את מצבו הבריאותי הפנימי של גופנו.
המשמעות היא שתזונה לקויה והיעדר איזון פנימי גורמים לבעיות בריאותיות המשתקפות על פני העור ובאות לידי ביטוי בתופעות כגון אקנה, פיגמנטציה, יובש, רפיון העור, הזדקנות מוקדמת של העור ועוד.
מערכת העיכול היא הבסיס לבריאות טובה, פיזית ונפשית, אך התזונה המודרנית הענייה באלמנטים חיוניים לגוף, גורמת למחסורים מגיל צעיר ובכך לתפקוד לא תקין של מערכת העיכול, לסינתזה גרועה של המזון הנקלט על ידי הכבד וכתוצאה מכך נגרמות מחלות המובילות להזדקנות מוקדמת של העור והתאים.
הסלולותרפיה יכולה להשלים מחסורים אלה ולאפשר סינתזה תקינה. בדרך זו ניתן לשפר בצורה מדהימה את המראה האסתטי של עור הפנים והגוף ולהאט את תהליכי הזדקנות העור, בשיטה טבעית ויעילה.
בעצם, הסלולותרפיה הוא טיפול פנים המבוסס על מדע של ביולוגיה תאית יישומית לריפוי העור מבפנים באמצעות הזנת התא באלמנטים תזונתיים ייחודיים, והוא נקבע בהתאמה אישית לצרכי העור של המטופלת ולתופעות העור מהן היא סובלת.
ישנו מגוון טיפולים, שאותו מתאימה הקוסמטיקאית לפי צרכי המטופלת.
ניקוי, טיהור והכנת העור
טיפול בעור רגיש ואדמומי 
טיפול בעור יבש  
טיפול בעור שמנוני 
טיפול פילינג לחידוש מראה העור
שיקום העור לאחר פילינג 
טיפול בפיגמנטציה ובכתמים 
טיפול הזנה עשיר ומשלים 
טיפול לאזור העיניים 
טיפול להחלקת קמטים וקמטוטים 
בשיטת הסלולותרפיה והביוטכנולוגיה המתקדמת של מעבדות ג'רנטיק כל האלמנטים המרכיבים את המוצרים נלקחים מעולם הים והצומח, (וללא ניסויים בבעלי חיים). בדרך זו, כל מוצר מספק הזנה של מרכיבים חיוניים המאזנת את המחסור בגוף.
רק קוסמטיקאיות שהוכשרו על ידי חברת ג'רנטיק ולמדו את תורת הסלולותרפיה יוכלו להתאים לכל מטופל את הטיפול והתכשירים - האופטימליים עבורו, ולטפל בהצלחה בכל בעיות העור, מהקלות ועד הקשות ביותר.
הוויטמינים הנכללים במוצרי ג'רנטיק הם במינונים פיזיולוגיים והומאופטיים המתאימים לכל מטופל (בהתאם למחסור שבגופו). 
ואם הגעתי למוצרי ג'רנטיק, אז אני עוצרת שניה כדי לספר לכם ובמיוחד לכן, שבנובמבר יש מבצע של 25% הנחה על המוצרים של החברה, ואחרי שנמרחו על עורי בטיפול, אני חייבת לציין שהם נהדרים!
המוצרים נמכרים במחירים המוכתבים על ידי החברה בחו"ל ויחד עם זאת בג'רנטיק ישראל נעשה מאמץ מיוחד על מנת להוזיל את המחירים ולייצר הזדמנות לאנשים נוספים לערוך היכרות עם מוצריה היוקרתיים והמיוחדים של ג'רנטיק.
מגוון המוצרים של החברה, הנמכרים דרך ג'רנטיקאיות מוסמכות בלבד הוא רחב ומאפשר טיפול בכל בעיות העור, מהקלות ועד הקשות ביותר. 
במהלך חודש נובמבר יוצעו בהנחה 10 מוצרים טיפוליים מתוך המגוון הרחב: 
1. GLYCO - תחליב ניקוי לעור הפנים ומסיר איפור. תכשיר ניקוי מושלם הפועל כפילינג ביולוגי וכתחליב ניקוי לעומק נקבוביות העור ולהסרת כל עקבות האיפור.
התחליב עשיר בחלבונים ומרענן. הרכבו העשיר מגביר את פעולת הטיהור
ומותיר את העור רך, חלק, נקי ובוהק. מרכיבים בולטים: גליקופרוטאינים
     תכולת אריזה: 200 מ"ל
     מחיר מבצע 25% הנחה:  175.5₪ במקום  234 ₪

2. FYBRO- תחליב מי פנים, מאחה ומעורר מתאים לכל סוגי העור ואף לעור רגיש מאוד. תכשיר המשמש כמוצר משלים אידאלי ל- GLYCO. הוא משלים את פעולת טיהור העור באמצעות הסרת שאריות האיפור והתאים המתים, הגורמים לגוון עור חיוור ודהוי.  באמצעות סינרגיה והרכב עשיר של תמציות פרחים, התחליב מבטיח רמת PH מאוזנת לעור. התחליב אינו מכיל אלכוהול. מרכיבים בולטים: קמומיל,ג'נסינג הממליס
     תכולת אריזה: 200 מיל' 
     מחיר מבצע 25% הנחה:  175.5 ₪ במקום  234 ₪

3. DERMA - תכשיר נוזלי לניקוי חיטוי וטיהור עור הפנים, להסרת איפור, לניקוי הפנים ולמחיקת פגמים. מתאים לכל סוגי העור הנוטים להיות שמנוניים ונגועים בפגעי עור שמן, הסובל מעודף הפרשת חלב. מנקה, מרפא ומייבש קלות את העור. מרכיבים בולטים:5 חומצות אמינו. תכולת אריזה:200 ml
          מחיר מבצע 25% הנחה: 261 ₪ ₪ במקום  348 ₪

4. SYNCHRO- קרם מאזן. מבין הקרמים המובילים ביותר בג'רנטיק. קרם מזין עשיר ביותר לשימוש במגוון רחב של מצבים. משמש בסיס עבור כל יתר תכשירי ג'רנטיק. לקרם זה עוצמת חידוש העור גבוהה במיוחד. מתאים במיוחד להזנת העור ולהשבת החיות לעור. לשימוש מעל הקרמים השונים של  ג'רנטיק, ולעתים בשילוב איתם. פעולת הסינרגיה שבין הקרמים מאיצה ומחזקת את התוצאות.  מרכיבים בולטים: תמציות ביולוגיות עשירות בחומצות אמינו ויטמינים H,E,C,A. תכולת אריזה 50 מ"ל
          מחיר מבצע 25% הנחה: 478.5 ₪ ₪ במקום 638 ₪

5. Lift Creme – קרם התורם לשחזור האלסטיות של העור סביב העיניים, השפתיים והצוואר ומפחית היווצרות קמטים סביב קווי המתאר של העיניים והשפתיים. נוסחת פטנט שזיכתה את המוצר בפרסי חדשנות בינלאומיים.
התכשיר מותח וממצק את אזור העפעפיים העליונים ומפחית את תופעת 'העיגולים השחורים' סביב העיניים. יכול לשמש גם כבסיס למק-אפ. מופק מתמציות עץ התה, ביסאבול, למניעת גירוי, ומרכיבים נוספים התורמים להפחתת היווצרות הקמטים בעור.
     מחיר מבצע 25% הנחה:298.5  ₪ ₪ במקום 390 ₪

6. NUCLEA – קרם הזנה חידוש ותיקון העור. קרם בעל פעולה מרגיעה החודרת לעור ומשאירה תחושה מידית של רעננות, נוחות והתחדשות. הקרם מעורר את פעילות התאים ומחזק את מנגנוני ההגנה של העור.
מחיר מבצע 25% הנחה:  459 ₪ ₪ במקום 612 ₪

7. IMMUNO – מסכה לבניית עור הפנים: מסכה לניקוי, להידוק ולחידוש עור הפנים.  יש  לערבב אותה עם כמות שווה של קרם ה- Synchro . המסכה מעניקה את פעולת הטיהור והאנטי-אייג'ינג הטובה ביותר.
מחיר מבצע 25% הנחה 336 ₪  במקום 448₪

8. Peaux Mixtes and Grasses    - קרם מיוחד לעור שמן ומעורב. טיפול אמיתי ויעיל במיוחד בפגמים תת-עוריים, כמו "נקודות שחורות", נקבוביות מורחבות ופצעונים. קרם עדין מאוד ונעים לשימוש.
מחיר מבצע 25% הנחה: 433.5 ₪  במקום 578 ₪

9. Argini - קרם מסכה. מסכה זו מטהרת את האפידרמיס וסופגת את הפרשות החלב המוגברות. המסכה מעוררת לתחייה את האפידרמיס ומתחזקת את הלחות הטבעית שבו. עורך יהיה אפילו בריא, רענן וזוהר יותר.
מחיר מבצע 25% הנחה: 388.5 במקום 518

10. VASCO - קרם טיפולי לעור רגיש.  מוצר לטיפוח ויופי שפותח במיוחד לעור רגיש מאוד. מגן על העור מפני זיהומים ונזקי הסביבה החיצונית, ומספק לו תחושה רכה ונינוחה, ללא שינוי הגוון הטבעי של העור.
מחיר מבצע 25% הנחה: 340.5  במקום 454
המבצע בתוקף עד ה- 30.11.2017. להשיג רק אצל ג'רנטיקאיות.
רק ג'רנטיקאיות מוסמכות לטפל בעור הפנים והגוף באמצעות השיטה:
להפנייה לג'רנטיק באזור מגורייך: טל'  1-800-35-1717  או באתר 

ועכשיו לפינת התכל'ס:
נשכבתי על מיטת הטיפולים של ורד. מעבר לזה שיש לורד עור פנים הורס, היא גם ראויה לציון, והיה כיף ממש לעשות אצלה את הטיפול. לקוסמטיקאית חלק ענק בתחושת הפינוק הכללי, ולא מעט פעמים עשיתי טיפולים אצל קוסמטיקאיות שהידיים שלהן הסריחו מהסיגריה שהן עישנו שנייה לפני, או מדיבור בלתי פוסק כשאני רק רוצה להירגע. 
אצל ורד הכל היה במינון הנכון. הסביבה מרגיעה, הידיים נעימות, ההסברים מדוייקים ולא מכירתיים, והתוצאה - מושלמת. 
כשיצאתי מורד, ומהטיפול הסלולותרפי (שכן, צחקתי לעצמי כשהשם הזה הופיע אצלי במייל, כמו שאמרתי - שמות מפוצצים בלי כיסוי), הרגשתי שונה מכל טיפול אחר. הסלולותרפי של ג'רנטיק עשה לי תחושת זוהר מיוחדת. 
הטיפול התגלה כאחד הטובים שעברתי, שגם השאיר תוצאה לא לשעתיים שאחרי בלבד.
החלטתי שגם לדניאל, הבת שלי, מגיע טיפול. אמנם הטיפול שהיא צריכה הוא שונה, והותאם לה, אך קבעתי לה תור אצל ורד בלי לחשוב פעמיים. כשאני מרוצה, אני הופכת ללקוחה נאמנה :)
מה משמעות השם GERNETIC?
השם Gernetic נגזר מהמונחים גרונטולוגיה וגנטיקה. גרונטולוגיה היא חקר תהליך ההזדקנות (והאנטי אייג'ינג). גנטיקה היא מדע החיים, החומר החי והגנים. ג'רנטיק נשענת על מחקר שני תחומים אלה כשהיא מייצרת מגוון מוצרים למלחמה בקמטים ומוצרי אנטי אייג'ינג לטיפוח העור.

לסיכום:
הטיפול הסלולותרפי מומלץ בחום. גם הקוסמטיקאית המקסימה, ורד ברקאי, מומלצת מאד. והוד השרון זה קל"ב, אז בכלל זכיתי בקוסמטיקאית מעולה בשבילי, לכל פעם שיתחשק לי להתפנק ולשפר את מצב העור שלי. 
המוצרים של ג'רנטיק מעולים, מריחים נהדר, נעימים מאד, והטיפול היה מושלם. תודה, ורד :)





פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

פשטידת כרוב משגעת!!! מתכון לפשטידה קלה להכנה וטעימה להפליא :)

אני מודה: נכון, יש לי חיבה גדולה לסטייקים ובשרים, אבל גם מאכלים חלביים עוברים לי נהדר בתפריט השבועי שלי. מדי פעם אני מכינה פשטידות טעימות, כמו פשטידת התרד הנהדרת שלי , שמהוות יופי של תחליף לארוחת צהריים בשרית, או לארוחת ערב כיפית. הפעם הלכתי על כרוב. אני תמיד ממציאה פשטידות, כשהבסיס די קבוע, ורק ה"בפנוכו" משתנה. מחליפה ירקות, משנה תיבולים, מחליפה תבניות, צורות, גדלים, אבל תמיד הן יוצאות משגעות, נפלאות לאירוח, וקוצרות מחמאות :)

פלפל ממולא צמחוני, עם אורז ותבלינים. מתכון קל לממולאים!

אני אוהבת ממולאים, ומכינה אותם בכל מיני צורות וצבעים. הפעם היה לי עוף בתנור, אז ויתרתי על הבשר הטחון בפלפלים, והכנתי פלפלים ובצלים ממולאים, סיר כיפי וטעים שמתאים לכל יום בשנה. שמרו לכם מתכון לפלפלים ממולאים צמחוניים, וגם בצלים ממולאים הכנסתי לסיר. בלי הרבה דיבורים, ישר לעבודה :)

סלמון ברוטב תפוזים, סויה וסילאן. 5 דקות ולתנור.

  אחת הסיבות שבזכותן אני אוהבת מאד להכין דגים היא מהירות ההכנה.  דג לא צריך יותר מדי התעסקות. רוטב מוצלח, ובישול/טיגון/צליה קצרים במיוחד.  כשבא לי משהו מהיר וטעים, וחשוב לציין גם בריא מאד, אני מכינה דג.  בחורף, אני אוהבת לבשל עם תפוזים. הם נמצאים בשיאם, בהמוניהם, ובמחירים נפלאים שמאפשרים לחגוג איתם בלי סוף. הפעם סידרתי לכם מתכון של פחות מחצי שעה בסה"כ, כולל הכנה וצליה בתנור.  פילה סלמון. 

בלינצ'ס ללא גלוטן, כן, כן :) הכי טעימים שיש!

לבלינצ'ס האלו תעשו "גזור ושמור". לא מעט עבדתי כדי להגיע בדיוק למרקם שאני רוצה.  כזה שיהיה דומה להפליא לבלינצ'סים ה"רגילים", אלו עם הקמח ה"רגיל", הלבן, שאני נענעת ממנו.  כשהתחלתי לאכול "ללא גלוטן", גיליתי שההרגשה שלי אחרת לגמרי. הבטן לא נפוחה, ההרגשה יותר טובה, אני פחות עייפה, ויותר חיונית. כן, כן, גלוטן זה נזק, קמח לבן זה רע, חיטה זה מזיק - אבל רק אחרי שמפסיקים לאכול את הגלוטן, מבינים עד כמה.  אני משתדלת לא לאכול גלוטן, ולהימנע מפסטות, לחמים, וחיות חיטה אחרות. לפעמים אני מתפתה, לפעמים גםן בא לי - אבל היום יש כ"כ הרבה תחליפים, שמי צריך גלוטן בכלל? אני מתה על בלינצ'סים. 

גליל תמרים ואגוזים - חטיף אנרגיה משגע ללא גלוטן

לפעמים בא לי משהו מתוק אחרי הארוחה. חטיף שכזה. קינוח.  מאז שהתחלתי לאכול "ללא גלוטן, ללא סוכר", אני משתדלת לא לאכול חטיפים מתועשים, אלא דברים בריאים יותר, טבעיים יותר, ולהעדיף סוכר שהוא סוכר פירות - ולא סוכר מעובד.  המתכון לגלילי התמרים הוא ללא גלוטן, ללא אפיה, מהיר הכנה, ומלא בדברים טובים ובריאים.  את חטיפי האנרגיה מהתמרים אני מכירה עוד מהימים שרכבתי בשטח עם האופניים. החבר'ה תמיד היו מביאים תמרים לרכיבה, ואחד מהם תמיד הגיע עם קופסה שבתוכה היו מטבעות תמרים עם המון דברים טובים בפנים. הם לגמרי חטיפי אנרגיה, וגם דלים בשומן רק שיש בעיה אחת - מאד קשה להפסיק לאכול מהם :)