דילוג לתוכן הראשי

מדיקל סנטר TLV - מרכז רפואי תל אביבי לכירורגיה פלסטית וגניקולוגיה. שווה להכיר!


עינב אדיב ברר


לאחרונה יצא לי לבקר במרכז רפואי "אחר".
כשאומרים לי "מרכז רפואי", מייד אני רואה בעיניי רוחי מסדרונות ארוכים, המון רופאים, חלקם בחלוקים ירוקים, חלקם בלבנים, ועשרות אחיות ועובדי צוות. והמון, אבל ממש המון אנשים, שבאים לקבל את הטיפול הכי טוב שאפשר, עם דגש על "הציבורי הכי טוב שאפשר", שכידוע לנו, לא תמיד הוא באמת הכי טוב שאפשר.
וגם המון רעש, ודווקא במקום שהכי בא לנו שקט.

גיליתי את מדיקל סנטר TLV במקרה.
הוזמנתי לסדנת הזרקות מעשית של חומצה היאלורונית שעוד מעט אספר עליה (וכן, אני אוהבת את החומצה הזו, שעושה לנו נעים להרגשה ולפנים), וגיליתי מרכז רפואי אחר.
את מקומה של ההמולה תפסה שלווה.
את המוני האנשים החליפה אווירה אינטימית ונעימה.
את מקומם של המסדרנות הארוכים החליף גג מדהים, שצופה על גגות תל אביב המעניינים, ועל נוף אורבני משגע.

וכן, היו גם בלונים, וכיבוד, ורוח נעימה, ושלווה. המון שלווה.
לגמרי לא במקרה, ישבה לצידי אישה נאה, מרשימה ואמביציוזית, שנראה שיודעת בדיוק מה היא רוצה, ולאן היא מכוונת.
"זה באמת מרכז רפואי?" שאלתי אותה. "כי זה ממש לא מרגיש ככה", הוספתי.
"כן", ענתה לי הכרישה, הלא היא עינב אדיב ברר, שמוכרת לכם בטח מתוכנית הטלוויזיה "הכרישים", זו ששוחה בלי חשש לצד כרישים גברים.




עינב היא בעלת המרכז הרפואי, ויחד עם בעלה, ד”ר מיכאל ברר, מומחה בגניקולוגיה ומיילדות, הם מנהלים את המרכז הרפואי מדיקל סנטר TLV.
ד"ר מיכאל ברר, עינב אדיב ברר
















במרכז יש 3 חדרי ניתוח וחדרי טיפולים קטנים.
חדרי הניתוח גדולים ומרווחים ומצוידים בכל הציוד הנחוץ לביצוע ניתוחים בתחום הכירורגיה הבינונית.
המרכז מאושר ע”י משרד הבריאות ופועל תחת גיבוי של בית חולים ציבורי.
צוות הניהול של חדרי הניתוח כולל את המנהל הרפואי, מנהל ההרדמה ואח אחראי חדר ניתוח.
נוהלי העבודה והסטנדרטים המופעלים במקום הינם מהגבוהים ביותר על מנת להבטיח את מתן הטיפול הטוב והנכון ביותר.



במרכז קיימות שתי מחלקות אשפוז:
*מחלקה שמקבלת מטופלים לניתוחי יום ואשפוז קל עד 6 שעות.
*מחלקת אשפוז לילה - למטופלים שנאלצים להישאר במרכז ללילה שלאחר הניתוח.
האשפוז מתבצע בחדרים פרטיים עם טלוויזיה, מיטות מתכווננות והכל במתחם פרטי סגור רק למאושפזים.
המחלקה נמצאת בהשגחה של צוות רפואי וסיעודי 24 שעות עד לשחרור מהמרכז.
ארוחות מוגשות לפי צרכי המטופל.
מה אפשר לבצע במרכז בתחום הגניקולוגי?
ב-TLV מדיקל סנטר קיימת מחלקה מיוחדת להפסקות להריון.
בנוסף, ניתן לבצע בתחום הגניקולוגי את הפעולות הבאות:
טיפולים ואבחנתיות גניקולוגית:
היסטרוסקופיה ניתוחית, היסטרוסקופיה אבחנתית, ציסטה ברטוליני, קוניזציה, סרקלז – תפירת צואר רחם, ביופסיה צוואר רחם, הוצאת התקן – בהרדמה, קולפורפיה קדמית ואחורית, קונדילומה – צריבת יבלות בלייזר
פלסטיקה וגינלית:
תפירת קרום הבתולין, אבחון פרה נטלי, בדיקת סיסי שלייה, לביופלסטי, וסטיבולקטומי/פרינאופלסטי
בדיקות הריון:
בדיקות מי שפיר, בדיקות אולטראסאונד, זריקות אנטי D, בדיקות פתולגיה.

ואז הגיעה ההיאלרונית :)


ולמה בכלל הגעתי למרכז באותו יום שישי, במקום לשבת בים עם הקפה שלי, ומול הגלים?
פשוט: הנתונים של איגוד הפלסטיקאים מצביעים על עליה דרמטית של כ- 300% בביקוש למילוי קמטים בשנים האחרונות, וכנראה שגם אני, עם גילי העגול המתקדם 50, נמצאת בקבוצת "הסיכון" של הביקוש להזרקות ולמילוי קמטים, שאותם, אגב, הרווחתי ביושר. לגמרי ביושר.
מומחי האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית בהסתדרות הרפואית ערכו סדנת הזרקות מעשית ב -TLV מדיקל סנטר, במהלכה המומחים הוותיקים לימדו את המתמחים הצעירים.
ד"ר רון עזריה, ד"ר יוסף נאסר, ד"ר מיכאל ברר,  עינב אדיב ברר

הסדנא נערכה באדיבות אלפאמדיקס וכללה שיטות הזרקה חדשניות להצערת הפנים במראה טבעי, במסגרת אירוע הפתיחה של המדיקל סנטר TLV, תל אביב, ואני באתי להקשיב לחידושים, ולחשוב אם בא לי על מזרק חמוד עם מחט דקה שעושה עונג לשנה שלמה :)
החומצה ההיאלרונית היא בעצם עוד סוג של טיפול אסתטי שהפך להיות נפוץ מאוד בקרב עשרות אלפי נשים ישראליות, ואל נא תתבלבלנה, גם גברים רוצים להיראות צעירים יותר, וגם הם משקיעים בטיפולים אסטטיים. לצד השיפור הדרמטי במראה, הרי שהצמיחה האדירה והביקושים להזרקות מצד הציבור מצמיחים גם לא מעט שרלטנים, שיכולים לעשות לא מעט נזקים. ובחיאת, חברים ובעיקר חברות - עם בריאות לא משחקים, והכי חשוב להפנים: הזול תמיד יצא יקר, וזה כבר מוכח וידוע.
באיגוד וב ב -TLV מדיקל סנטר ממליצים לא להתפתות למבצעים והבטחות שווא ולבצע את הטיפול במקומות מקצועיים ואצל מומחים אמיתיים. וכן, אני מסכימה עם זה לגמרי. בחיים לא אתפתה למחיר זול או למבצעים בתחום שנדרשת בו כל כך הרבה הבנה, ידע ואחריות. הטיפ שלי: הפנים שלכן הן לא לגו. אי אפשר להרכיב ולפרק, לכו רק על בטוח.
ולא, אני לא אומרת שכל הפלסטיקאים ברמה אחידה, כמו בכל מקצוע, יש טובים יותר וטובים פחות, אבל תמיד עדיף פלסטיקאי בינוני, שמבין בפיסול והדגשת תוווי פנים, על שרלטן מעולה. אל תוותרו. בדקו תעודות, בצעו בדיקות מוקדמות באינטרנט, ושוב: אלו הפנים שלכם. תשמרו עליהן צעירות ונכונות, ומוזרקות כראוי ובטעם.
ד"ר מאיר כהן, יו"ר האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית בהסתדרות הרפואית מסביר כי: "מגמת ההזרקות למילוי הקמטים נמצאת בשנים האחרונות בנסיקה של מאות אחוזים בביקוש. המודעות לצורך גוברת וכך גם האפשרויות הטיפוליות והחומרים החדישים. כמו בכל התחום הפלסטי האסתטי. ההליך יכול לחולל שינוי גופני, להצעיר את המראה החיצוני ולהשפיע על תחושת הביטחון העצמי, אך יחד עם זאת יש לשקול את ההחלטה לעומק. אני קורא לציבור לא להתפתות למבצעים ולוודא שבחרתם במומחה אמיתי לכירורגיה פלסטית".
על האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית - מומלץ לקרוא!
האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית הוקם במטרה להוות מסגרת ארגונית מקצועית לכ - 300 הרופאים המומחים והמתמחים העוסקים בכירורגיה פלסטית בישראל ולפעול לקידום ופיתוח המקצוע בתחום הטיפול, ההוראה והמחקר.
האיגוד, המהווה חלק בלתי נפרד מההסתדרות הרפואית בישראל, מטפח קשרים עם ארגונים בינלאומיים העוסקים בניתוחים פלסטיים ומתעדכן בחידושים ומגמות במטרה ליישמם בארץ. כחברי איגוד יכולים להצטרף רופאים ורופאות בעלי תואר מומחה בכירורגיה פלסטית.
האיגוד מפעיל עמוד פייסבוק וכן אתר אינטרנט פתוח לציבור הכולל את רשימת המומחים וממליץ להיכנס אליו לפני ההחלטה על ביצוע פעולה בתחום הכירורגיה הפלסטית.

TLV מדיקל סנטר 
ריינס 18 תל אביב
טלפון 1: 03-5225171
טלפון 2: 054-4403577
מייל:  info@tlvmedical.com





פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

פשטידת כרוב משגעת!!! מתכון לפשטידה קלה להכנה וטעימה להפליא :)

אני מודה: נכון, יש לי חיבה גדולה לסטייקים ובשרים, אבל גם מאכלים חלביים עוברים לי נהדר בתפריט השבועי שלי. מדי פעם אני מכינה פשטידות טעימות, כמו פשטידת התרד הנהדרת שלי , שמהוות יופי של תחליף לארוחת צהריים בשרית, או לארוחת ערב כיפית. הפעם הלכתי על כרוב. אני תמיד ממציאה פשטידות, כשהבסיס די קבוע, ורק ה"בפנוכו" משתנה. מחליפה ירקות, משנה תיבולים, מחליפה תבניות, צורות, גדלים, אבל תמיד הן יוצאות משגעות, נפלאות לאירוח, וקוצרות מחמאות :)

פלפל ממולא צמחוני, עם אורז ותבלינים. מתכון קל לממולאים!

אני אוהבת ממולאים, ומכינה אותם בכל מיני צורות וצבעים. הפעם היה לי עוף בתנור, אז ויתרתי על הבשר הטחון בפלפלים, והכנתי פלפלים ובצלים ממולאים, סיר כיפי וטעים שמתאים לכל יום בשנה. שמרו לכם מתכון לפלפלים ממולאים צמחוניים, וגם בצלים ממולאים הכנסתי לסיר. בלי הרבה דיבורים, ישר לעבודה :)

בלינצ'ס ללא גלוטן, כן, כן :) הכי טעימים שיש!

לבלינצ'ס האלו תעשו "גזור ושמור". לא מעט עבדתי כדי להגיע בדיוק למרקם שאני רוצה.  כזה שיהיה דומה להפליא לבלינצ'סים ה"רגילים", אלו עם הקמח ה"רגיל", הלבן, שאני נענעת ממנו.  כשהתחלתי לאכול "ללא גלוטן", גיליתי שההרגשה שלי אחרת לגמרי. הבטן לא נפוחה, ההרגשה יותר טובה, אני פחות עייפה, ויותר חיונית. כן, כן, גלוטן זה נזק, קמח לבן זה רע, חיטה זה מזיק - אבל רק אחרי שמפסיקים לאכול את הגלוטן, מבינים עד כמה.  אני משתדלת לא לאכול גלוטן, ולהימנע מפסטות, לחמים, וחיות חיטה אחרות. לפעמים אני מתפתה, לפעמים גםן בא לי - אבל היום יש כ"כ הרבה תחליפים, שמי צריך גלוטן בכלל? אני מתה על בלינצ'סים. 

סלמון ברוטב תפוזים, סויה וסילאן. 5 דקות ולתנור.

  אחת הסיבות שבזכותן אני אוהבת מאד להכין דגים היא מהירות ההכנה.  דג לא צריך יותר מדי התעסקות. רוטב מוצלח, ובישול/טיגון/צליה קצרים במיוחד.  כשבא לי משהו מהיר וטעים, וחשוב לציין גם בריא מאד, אני מכינה דג.  בחורף, אני אוהבת לבשל עם תפוזים. הם נמצאים בשיאם, בהמוניהם, ובמחירים נפלאים שמאפשרים לחגוג איתם בלי סוף. הפעם סידרתי לכם מתכון של פחות מחצי שעה בסה"כ, כולל הכנה וצליה בתנור.  פילה סלמון. 

גליל תמרים ואגוזים - חטיף אנרגיה משגע ללא גלוטן

לפעמים בא לי משהו מתוק אחרי הארוחה. חטיף שכזה. קינוח.  מאז שהתחלתי לאכול "ללא גלוטן, ללא סוכר", אני משתדלת לא לאכול חטיפים מתועשים, אלא דברים בריאים יותר, טבעיים יותר, ולהעדיף סוכר שהוא סוכר פירות - ולא סוכר מעובד.  המתכון לגלילי התמרים הוא ללא גלוטן, ללא אפיה, מהיר הכנה, ומלא בדברים טובים ובריאים.  את חטיפי האנרגיה מהתמרים אני מכירה עוד מהימים שרכבתי בשטח עם האופניים. החבר'ה תמיד היו מביאים תמרים לרכיבה, ואחד מהם תמיד הגיע עם קופסה שבתוכה היו מטבעות תמרים עם המון דברים טובים בפנים. הם לגמרי חטיפי אנרגיה, וגם דלים בשומן רק שיש בעיה אחת - מאד קשה להפסיק לאכול מהם :)