דילוג לתוכן הראשי

גם העור שלנו צריך להיות ב"היי": קוסמטיקה אורגנית מבוססת קנאביס. The Organic Hemp Line




רבים הדיונים על קנאביס ועל השימוש בו, אך על סגולותיו הרפואיות כבר אין עוררין.
כבר הוכח מעל כל ספק שבשמן הקנאביס ישנם חומרים שתורמים לבריאותנו, וחולים רבים נעזרים בו כדי לשפר את איכות חייהם.
שמן הקנאביס מתפקד כאנטי אייג'ינג הטוב ביותר שקיים בטבע. זהו הצמח היחיד המכיל את כל 21 חומצות אמינו הדרושות לחיוניות העור, מה שהופך אותו לבחירה אידיאלית לטיפול בחוסר האיזון הנובע מהתזונה המערבית המודרנית.
נחשפתי למותג הקוסמטיקה האורגני, The Organic Hemp Line.

הסדרת כוללת מוצרי טיפוח אורגניים מאושרים, על בסיס תמצית שמן קנאביס, ללא כימיקלים אלרגנים וללא משמרים מלאכותיים.
שבעה מוצרים יש בסדרה: קרם לחות לפנים, קרם לילה מזין, סרום פנים, קרם עיניים, סרום עיניים, מסכת פילינג ותחליב גוף.
מוצרי הסדרה מכילים איזון מושלם של אומגה 3 ואומגה 6, התורם לחיזוק השכבה ההגנתית של העור ולמראה עור חיוני, טבעי ובריא.
ניסיתי את הסרום, ואת קרם היום. הסרום נעים מאד, משאיר תחושה נעימה על הפנים, גם קרם היום, שניהם עושים את העבודה.
כמו בשאר מוצרי הסדרה, הריח עדין וטבעי, ומתפוגג די מהר, ועבורי זה נהדר, אני מאלו שנכנסים לסופר פארם וחוטפים מיגרנה מבליל ריחות הבשמים המתוקים, ובקרמים לפנים, אני לא מוצאת סיבה להוסיף ריחות מיותרים, כך שהמוצרים בהחלט נעימים לי.



סדרת הקוסמטיקה The Organic Hemp Line היא הסדרה הראשונה בעולם אשר שילבה במוצר אחד את שלושת האלמנטים המבוקשים ביותר כיום בעולם הקוסמטיקה: אורגני מאושר ע"י Ecocert-cosmos, מרכיבים טבעיים, ותמצית שמן קנאביס המופק בתהליך כבישה קרה. כל אלמנט במוצרי הסדרה נבחר בקפידה, החל מהפורמולה המהפכנית ועד לצנצנות המקסימות, העשויות מצמח הבמבוק בעבודת יד. כשגם האריזה היא הכי מהטבע, זה סימן ששומרים עלינו :)
גם הריח נייטרלי ועדין מאד, והבישום מתבסס על יסמין לבן, קמומיל ודבש, והכל טבעי, כמו שצריך להיות במוצר אורגני.
מוצרי הסדרה אינם כוללים מרכיבים שאינם בריאים, ואין בהם SLS, שמן מינראלי, סיליקון, PEG, קארבומרס, פאראבנים, פרופילין גלייקול, ואיזופרופיל מריסטייט.
מי שקיבלה את הזכיון לשיווק המוצרים בפריסה ארצית היא רשת סופר פארם, כך שניתן להשיגם בכל נקודה בארץ.




הסדרה כוללת את המוצרים הבאים:
קרם לחות לפנים Facial Moisture Cream - קרם יום חדשני לפנים בעל תו תקן אורגני של Ecocert, המכיל שמן זרעי המפ, (אומגה 3, ואומגה 6)  ובחומצה היאלורונית טהורה, להזנת עור הפנים העדין ולהגנה עליו. הקרם מועשר בחמאת שיאה, שמן זית ושמן חוחובה אורגניים, המסייעים להגנה ולטיפוח מושלם של העור, תוך שמירה על רמת הלחות וההגנה האופטימלית החיונית לעור הפנים.
קרם יום לפנים 50 מ"ל – 189.90 ₪

קרם לילה מזין - קרם לילה לפנים בעל תו תקן אורגני של Ecocert, להזנה עשירה של העור ולהגנה עליו. מועשר בשמן זרעי המפ (אומגה 3 ואומגה 6), בחומצה היאלורונית טהורה (HA) וברכיב פעיל Emulium Mellifera, להזנה חיונית ומושלמת של עורך. הקרם מועשר גם בחמאת שיאה, שמן זית ושמן חוחובה אורגניים, התורמים להגנה ולטיפוח של העור, תוך שמירה על רמת הלחות וההגנה האופטימלית הנדרשת במשך הלילה.
קרם לילה מזין 50 מ"ל - 199.90 ₪

סרום פנים - סרום פנים בעל תו תקן אורגני של Ecocert, המסייע להילחם בפגעי הזמן. הסרום מכיל שמן זרעי המפ (אומגה 3 ואומגה 6), שמן עשיר ומזין, וכן את הרכיב הפעיל Emulium Mellifera, להזנה חיונית ומושלמת של עורך. הסרום מועשר גם בשמני זית וחוחובה, אלוורה וויטמין E אורגניים מאושרים, להרגעת העור ולהגנה עליו מפני נזקי חמצון.
סרום פנים 50 מ"ל – 199.90 ₪

קרם עיניים - קרם עיניים רב עוצמה בעל תו תקן אורגני של Ecocert, המסייע להילחם בפגעי הזמן בעזרת חומצה היאלורונית טהורה היוצרת שכבה דקיקה על פני העור להענקת לחות אופטימלית. הקרם מכיל שמן זרעי המפ (אומגה 3 ואומגה 6), שמן עשיר ומזין. הקרם מועשר גם בשמני זית וחוחובה, אלוורה וויטמין E אורגניים מאושרים, המסייעים להרגעת העור ולהגנה על האזור העדין מסביב לעיניים.
קרם עיניים 30 מ"ל – 189.90 ₪

סרום עיניים - סרום רב עוצמה לעיניים בעל תו תקן אורגני של Ecocert, המסייע להילחם בפגעי הזמן בעזרת שני רכיבים ייחודיים – Easyliance ו-Cristalhyal, חומצה היאלורונית טהורה היוצרת שכבה דקיקה על פני העור להענקת לחות אופטימלית. הסרום מכיל שמן זרעי המפ (אומגה 3 ואומגה 6), שמן עשיר ומזין. הסרום מועשר גם בשמני זית וחוחובה, אלוורה וויטמין E אורגניים מאושרים, המסייעים להרגעת העור ולהגנה על האזור העדין מסביב לעיניים.
סרום עיניים 30 מ"ל – 199.90 ₪

מסכת פילינג - מסכת פילינג חדשנית בעלת תו תקן אורגני של Ecocert, מרעננת בעדינות את העור ומסירה תאים מתים. אפקט הפילינג מושג הודות לשימוש בגרגירי גלעין משמש ובאצה אדומה, התורמים להגנה על שכבת האפידרמיס, לחיזוק תפקודה ולהפחתת אובדן המים בה. מסכת הפילינג מועשרת בשמן זרעי ההמפ (אומגה 3 ואומגה 6), שמן עשיר ומזין. המסכה מועשרת גם באלוורה, חמאת שיאה ושמני זית וחוחובה אורגניים מאושרים, המסייעים להענקת מראה עור בריא וקורן.
מסיכת פילינג 50 מ"ל – 219.90 ₪

תחליב גוף - תחליב גוף עדין ונספג בקלות, בעל תו תקן אורגני של Ecocert. מתאים לשימוש יומיומי ולכל סוגי העור. בשילוב שמן הרוז היפ, המרענן ותורם לחידוש ושיקום העור במהירות, ושמן זרעי המפ המשיב לעור את חיוניותו. האלוורה מסייעת להרגעת העור ולטיפול בעור יבש, מגורה ומתקלף. חמאת השיאה, שמן הזית ושמן החוחובה מרווים את העור בלחות ומזינים אותו. תמצית האצה מעניקה לחות לעור ומגינה עליו מפני רדיקלים חופשיים.
תחליב גוף 150 מ"ל – 139.90 ₪


כל המוצרים בסדרה מאושרים כאורגניים ע"י Ecocert-cosmos, בהתאם לסטנדרטים המחמירים של קוסמוס, ארגון הגג העולמי למוצרים אורגניים טבעיים, ובהתאם לתקינה האירופאית המחמירה cpnp. עם 99.60% מרכיבים טבעיים, המוצרים בסדרה הם הבחירה המושלמת לכל סוגי העור, לרבות עור הרגיש לכימיקלים ומרכיבים סינתטיים.

אין ספק שמוצרים מבוססי קנאביס הולכים ותופסים מקום רחב בשוק הקוסמטיקה, ולא בכדי. הם הטרנד החדש והמוכח, הם הדבר הבא והנוכחי.
השילוב בין הקנאביס לרכיבים אורגניים , כמו שקיים בסדרת The Organic Hemp Line, מספק את הצורך לאנשים שחיים את התחום הטבעי, הבריא, ונטול חומרים מיותרים, שאינם מועילים לעור הפנים שלנו.

לאתר של The Organic Hemp Line

לעמוד הפייסבוק של The Organic Hemp Line


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

פשטידת כרוב משגעת!!! מתכון לפשטידה קלה להכנה וטעימה להפליא :)

אני מודה: נכון, יש לי חיבה גדולה לסטייקים ובשרים, אבל גם מאכלים חלביים עוברים לי נהדר בתפריט השבועי שלי. מדי פעם אני מכינה פשטידות טעימות, כמו פשטידת התרד הנהדרת שלי , שמהוות יופי של תחליף לארוחת צהריים בשרית, או לארוחת ערב כיפית. הפעם הלכתי על כרוב. אני תמיד ממציאה פשטידות, כשהבסיס די קבוע, ורק ה"בפנוכו" משתנה. מחליפה ירקות, משנה תיבולים, מחליפה תבניות, צורות, גדלים, אבל תמיד הן יוצאות משגעות, נפלאות לאירוח, וקוצרות מחמאות :)

פלפל ממולא צמחוני, עם אורז ותבלינים. מתכון קל לממולאים!

אני אוהבת ממולאים, ומכינה אותם בכל מיני צורות וצבעים. הפעם היה לי עוף בתנור, אז ויתרתי על הבשר הטחון בפלפלים, והכנתי פלפלים ובצלים ממולאים, סיר כיפי וטעים שמתאים לכל יום בשנה. שמרו לכם מתכון לפלפלים ממולאים צמחוניים, וגם בצלים ממולאים הכנסתי לסיר. בלי הרבה דיבורים, ישר לעבודה :)

סלמון ברוטב תפוזים, סויה וסילאן. 5 דקות ולתנור.

  אחת הסיבות שבזכותן אני אוהבת מאד להכין דגים היא מהירות ההכנה.  דג לא צריך יותר מדי התעסקות. רוטב מוצלח, ובישול/טיגון/צליה קצרים במיוחד.  כשבא לי משהו מהיר וטעים, וחשוב לציין גם בריא מאד, אני מכינה דג.  בחורף, אני אוהבת לבשל עם תפוזים. הם נמצאים בשיאם, בהמוניהם, ובמחירים נפלאים שמאפשרים לחגוג איתם בלי סוף. הפעם סידרתי לכם מתכון של פחות מחצי שעה בסה"כ, כולל הכנה וצליה בתנור.  פילה סלמון. 

בלינצ'ס ללא גלוטן, כן, כן :) הכי טעימים שיש!

לבלינצ'ס האלו תעשו "גזור ושמור". לא מעט עבדתי כדי להגיע בדיוק למרקם שאני רוצה.  כזה שיהיה דומה להפליא לבלינצ'סים ה"רגילים", אלו עם הקמח ה"רגיל", הלבן, שאני נענעת ממנו.  כשהתחלתי לאכול "ללא גלוטן", גיליתי שההרגשה שלי אחרת לגמרי. הבטן לא נפוחה, ההרגשה יותר טובה, אני פחות עייפה, ויותר חיונית. כן, כן, גלוטן זה נזק, קמח לבן זה רע, חיטה זה מזיק - אבל רק אחרי שמפסיקים לאכול את הגלוטן, מבינים עד כמה.  אני משתדלת לא לאכול גלוטן, ולהימנע מפסטות, לחמים, וחיות חיטה אחרות. לפעמים אני מתפתה, לפעמים גםן בא לי - אבל היום יש כ"כ הרבה תחליפים, שמי צריך גלוטן בכלל? אני מתה על בלינצ'סים. 

גליל תמרים ואגוזים - חטיף אנרגיה משגע ללא גלוטן

לפעמים בא לי משהו מתוק אחרי הארוחה. חטיף שכזה. קינוח.  מאז שהתחלתי לאכול "ללא גלוטן, ללא סוכר", אני משתדלת לא לאכול חטיפים מתועשים, אלא דברים בריאים יותר, טבעיים יותר, ולהעדיף סוכר שהוא סוכר פירות - ולא סוכר מעובד.  המתכון לגלילי התמרים הוא ללא גלוטן, ללא אפיה, מהיר הכנה, ומלא בדברים טובים ובריאים.  את חטיפי האנרגיה מהתמרים אני מכירה עוד מהימים שרכבתי בשטח עם האופניים. החבר'ה תמיד היו מביאים תמרים לרכיבה, ואחד מהם תמיד הגיע עם קופסה שבתוכה היו מטבעות תמרים עם המון דברים טובים בפנים. הם לגמרי חטיפי אנרגיה, וגם דלים בשומן רק שיש בעיה אחת - מאד קשה להפסיק לאכול מהם :)