דילוג לתוכן הראשי

קליקווד, חיפוי לקיר מעץ אמיתי. CLICKWOOD - קל, זמין, ויפה. התאהבתי.




עיצוב הבית הוא אחד מהדברים שאני הכי אוהבת.
כנראה  שהייתי צריכה ללמוד אדריכלות ועיצוב פנים, אבל כרגע, מה שאני יכולה, זה להנות מטיול בחנויות עיצוב, רהיטים, והום סטיילינג.
בבית שלי, אני עדיין מחפשת איך לחפות את הקירות, כי כרגע הם עדיין לבנים.
התלבטתי בין צבע לטפט, ואז נכנס לי שחקן חדש לתמונה: חיפוי עץ.

או במילה אחת:
CLICKWOOD
 




קליקווד הוא מותג חדש של חיפויי קיר מעץ 100% טבעי וידידותי לסביבה.
הוא מתאים למי שאוהב את עולם ה-DIY, אבל החברה מספקת שירות הרכבה, כי בינינו, לא כולם מוכשרים מספיק כדי לבצע עבודה כזו לבד, למרות שבפועל עבודת ההרכבה די פשוטה.
קליקווד הוא המותג היחיד בישראל שמציע חיפוי עץ טבעי להדבקה ובהרכבה עצמית, במשקל קל ובמגוון רחב של צבעים, עיצובים וטקסטורות. ביקור באולם התצוגה של קליקווד בפתח תקווה גרם לי לעצור את נשימתי לרגע, כי באמת, זה פתרון כל כך יפה לחדרי ילדים, ובכלל לחדרי הבית, ובמיוחד שהחברה מאפשרת להדפיס עיצובים מסוגים שונים על גבי לוחות העץ: הדפסים אישיים, הדפסי השראה, תמונות ומה שבא לכם, כך שכל קיר יכול להפוך לעולם שהוא רק שלכם.
תראו כמה שזה יפה:










אין מה להגיד, קל להתאהב בזה!
ההתקנה פשוטה מאד:
מסירים את פסי ההדבקה, ומצמידים לקיר.
הדבקת חיפוי עץ לקירות חללי מגורים וחללים מסחריים היא מגמה שצוברת פופלאריות בשנים האחרונות בתחום עיצוב הפנים. חיפוי הקיר מעניק נוכחות לקיר והופכת אותו לאלמנט עיצובי בחלל. ניתן למצוא היום בקטגוריה מגוון רחב של שיטות וטקסטורות, החל מהדבקת ״בריקים״, טפטים, אריחי קרמיקה, אריחי בטון וחומרים נוספים. בכל שיטה מתקבל אפקט שונה, שמעניק לחלל המעוצב אוירה ואמירה ייחודיות.
רגע, רגע, אל תרוצו להזמין לפני שאתם בטוחים שיש לכם מסור גב ידני(כזה שמתאים גם לחיתוך פורמייקה), הרי תצטרכו להתאים חלק מרצועות העץ לגודלו של הקיר. בעלי יכולות DIY ישתלטו על העניין בקלות רבה, ותמיד אפשר לקחת גם לנגר, שיחתוך לכם את מעט אריחי העץ הנדרשים לצידי הקיר לגודל הרצוי, ואת עבודת ההרכבה תעשו בעצמכם.
בסה"כ, רוב הקיר לא צריך חיתוכים, וההדבקה סופר פשוטה.

חגית אלמלן, מנכ"לית CLICKWOO, הסבירה לנו על המגמה:
"זיהינו בעולם מגמה חזקה בתחום חיפויי הקיר, זו העושה שימוש בעץ טבעי איכותי ובמגוון אפשרויות של טקסטורות הדפסים וצבע, המתאימה לחובבי עיצוב ה-DIY המסוגלים לעצב בכוחות עצמם את קירות ביתם וגם מעניקה פתרונות פרקטיים למעצבי פנים ואדריכלים העוסקים בתחום. אנו מביאים מגמה עיצובית חדשנית זו לראשונה לישראל וכבר עתה נותנים מענה לקהל שנחשף למוצרי המותג והתאהב בהם. עולם העיצוב בישראל מתאים את עצמו למגמות עולמיות והמותג החדש הוא המענה המושלם לכל מי שחפץ להשפיע באופן אישי ובשיטת 'עשה זאת בעצמך' על המרחב שבו הוא חי, עובד ומבלה וכל זאת תוך שימוש בחומרים ידידותיים לסביבה ולמשתמש"

תכונות המוצר
ידידותי לסביבה – 100% טבעי:
מקור העץ שבו נעשה שימוש לייצור לוחות העץ הוא בקנדה והוא עומד בתקנים מחמירים של טיב ואיכות ושל שמירה על איכות הסביבה.
חיפוי הקיר של CLICKWOOD בטוח לשימוש גם בחדרי ילדים: העץ עובר טיפול מיוחד לעיקור ממזיקים כגון טרמיטים, הוא מכיל חומרים מעכבי בערה ומומלץ לשימוש פנימי והצבעים בהם הוא צבוע אינם מכילים חומרים רעילים.

במישור הפונקציונאלי הוא נותן פתרון בתחום של אקוסטיקה ובידוד: למוצר יכולת לבודד רעשים ובכך הוא נותן מענה לבניה צפופה ולשימוש שכיח בקירות גבס.  הוא מאפשר עיצוב ונראות ייחודיים בבית במהירות וקלות ובהתאם לטעם האישי ובנוסף, השימוש בעץ טבעי נותן תחושת ביתיות ונינוחות.

 Fashion & Design – המותג החדש נותן מענה עשיר בכל הקשור למרקם, טקסטורה, צבע חדשנות ואופנתיות והוא למעשה משמש כאביזר עיצובי אופנתי שניתן לההתקנה בקלות ובמהירות – ובמידת הצורף להחלפה בהתאם לצו השעה העיצובי. צרכנים עם נטיה אומנתית יתאהבו במוצר. המראה המוגמר של העץ בעיצובים שונים מעניק לעיצוב הכללי טאץ מיוחד. הקולקציה מציגה מגוון רחב של גימורים שיכולה להתאים למנעד גדול של טעמים: מעיצוב עכשווי ועד לעיצוב כפרי-שיקי.

הצלחתם להתאהב בזה כמוני?
אפשר לראות, להתרשם ולהזמין בקלות באתר החברה, כאן.


רעיון לעיצוב חדר שינה עם CLICKWOOD

צילום: כרמית קארו
 רעיונות לעיצוב סלון עם CLICKWOOD

צילום: סטודיו אמבר

צילום: סטודיו אמבר

צילום: סטודיו אמבר
רעיון לעיצוב חדר ילדים עם CLICKWOOD

צילום: סטודיו אמבר

ושיהיה לכם קליקווד שמח על הקיר!

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

פשטידת כרוב משגעת!!! מתכון לפשטידה קלה להכנה וטעימה להפליא :)

אני מודה: נכון, יש לי חיבה גדולה לסטייקים ובשרים, אבל גם מאכלים חלביים עוברים לי נהדר בתפריט השבועי שלי. מדי פעם אני מכינה פשטידות טעימות, כמו פשטידת התרד הנהדרת שלי , שמהוות יופי של תחליף לארוחת צהריים בשרית, או לארוחת ערב כיפית. הפעם הלכתי על כרוב. אני תמיד ממציאה פשטידות, כשהבסיס די קבוע, ורק ה"בפנוכו" משתנה. מחליפה ירקות, משנה תיבולים, מחליפה תבניות, צורות, גדלים, אבל תמיד הן יוצאות משגעות, נפלאות לאירוח, וקוצרות מחמאות :)

פלפל ממולא צמחוני, עם אורז ותבלינים. מתכון קל לממולאים!

אני אוהבת ממולאים, ומכינה אותם בכל מיני צורות וצבעים. הפעם היה לי עוף בתנור, אז ויתרתי על הבשר הטחון בפלפלים, והכנתי פלפלים ובצלים ממולאים, סיר כיפי וטעים שמתאים לכל יום בשנה. שמרו לכם מתכון לפלפלים ממולאים צמחוניים, וגם בצלים ממולאים הכנסתי לסיר. בלי הרבה דיבורים, ישר לעבודה :)

בלינצ'ס ללא גלוטן, כן, כן :) הכי טעימים שיש!

לבלינצ'ס האלו תעשו "גזור ושמור". לא מעט עבדתי כדי להגיע בדיוק למרקם שאני רוצה.  כזה שיהיה דומה להפליא לבלינצ'סים ה"רגילים", אלו עם הקמח ה"רגיל", הלבן, שאני נענעת ממנו.  כשהתחלתי לאכול "ללא גלוטן", גיליתי שההרגשה שלי אחרת לגמרי. הבטן לא נפוחה, ההרגשה יותר טובה, אני פחות עייפה, ויותר חיונית. כן, כן, גלוטן זה נזק, קמח לבן זה רע, חיטה זה מזיק - אבל רק אחרי שמפסיקים לאכול את הגלוטן, מבינים עד כמה.  אני משתדלת לא לאכול גלוטן, ולהימנע מפסטות, לחמים, וחיות חיטה אחרות. לפעמים אני מתפתה, לפעמים גםן בא לי - אבל היום יש כ"כ הרבה תחליפים, שמי צריך גלוטן בכלל? אני מתה על בלינצ'סים. 

סלמון ברוטב תפוזים, סויה וסילאן. 5 דקות ולתנור.

  אחת הסיבות שבזכותן אני אוהבת מאד להכין דגים היא מהירות ההכנה.  דג לא צריך יותר מדי התעסקות. רוטב מוצלח, ובישול/טיגון/צליה קצרים במיוחד.  כשבא לי משהו מהיר וטעים, וחשוב לציין גם בריא מאד, אני מכינה דג.  בחורף, אני אוהבת לבשל עם תפוזים. הם נמצאים בשיאם, בהמוניהם, ובמחירים נפלאים שמאפשרים לחגוג איתם בלי סוף. הפעם סידרתי לכם מתכון של פחות מחצי שעה בסה"כ, כולל הכנה וצליה בתנור.  פילה סלמון. 

גליל תמרים ואגוזים - חטיף אנרגיה משגע ללא גלוטן

לפעמים בא לי משהו מתוק אחרי הארוחה. חטיף שכזה. קינוח.  מאז שהתחלתי לאכול "ללא גלוטן, ללא סוכר", אני משתדלת לא לאכול חטיפים מתועשים, אלא דברים בריאים יותר, טבעיים יותר, ולהעדיף סוכר שהוא סוכר פירות - ולא סוכר מעובד.  המתכון לגלילי התמרים הוא ללא גלוטן, ללא אפיה, מהיר הכנה, ומלא בדברים טובים ובריאים.  את חטיפי האנרגיה מהתמרים אני מכירה עוד מהימים שרכבתי בשטח עם האופניים. החבר'ה תמיד היו מביאים תמרים לרכיבה, ואחד מהם תמיד הגיע עם קופסה שבתוכה היו מטבעות תמרים עם המון דברים טובים בפנים. הם לגמרי חטיפי אנרגיה, וגם דלים בשומן רק שיש בעיה אחת - מאד קשה להפסיק לאכול מהם :)