דילוג לתוכן הראשי

מלון פרימה גליל מציג: אירוח טברייני וארוחה גלילית עם השף יוסף ז'וז'ו חנא.

 

                               

ארוחות שף בבתי מלון הן קונספט מושלם לאירוח שמשלב חופשה כיפית וגם טעימה במיוחד.
ברשת מלונות פרימה הבינו שהאוכל הגלילי האהוב הוא חוויה שחופשה צפונית לא יכולה להתקיים בלעדיה, ובמלון פרימה גליל המחודש, שממוקם בטבריה, החליטו לערוך פעם בחודש סעודות שף גליליות עשירות ומרגשות, כשהשף שמוביל אותן הוא ז'וז'ו חנא, השף שבבעלותו מסעדת מגדלנה הטבריינית המעולה.
נפגשנו במלון פרימה גליל לארוחת שף גלילית. המלון עבר שיפוץ לאחרונה, והוא נעים, נוח, ומושלם עבור טיולים וחופשה בסביבת טבריה והגליל בכלל.
חדר האוכל הורחב, והוא נעים ומזמין.
מנהלי רשת פרימה ומנכ"ל פרימה גליל קיבלו את פנינו בארוחת הערב, והסבירו יחד עם השף ז'וז'ו חנא על הקונספט החדש, שאמור לספק חוויה קולינרית מרגשת לאורחי המלון.          
מימין: סמנכ"ל שיווק רשת מלונות פרימה - חיים דוק. באמצע: חוסאם חורי, מנהל מלון פרימה גליל. משמאל: השף יוסף ז'וז'ו חנא
ידעתי שהולכת להיות ארוחה נהדרת, רק לא תיארתי לעצמי עד כמה. 
התפריט היה גלילי עשיר ומיוחד, והיה עמוס בגירסאות מיוחדות למאכלים מהמטבח הערבי-גלילי, כמו למשל הקטאייף, שבדר"כ מוגש במילוי גבינה או תערובת אגוזים, ובארוחה שלנו הוגש במילוי מסחאן עוף משגע.
לפתיח הוגשה פרנה טבריינית עם מטבלים גליליים ושמן סורי
טאבולה ארמנית עם פיצוחים קלויים וסוכריות דלעת
גרגיר הנחל עם הדרים וארטישוק
סלט פטוש של פעם
קובה נייה טבעוני מפתיע
כרובית עם טחינה ועמבה
סרדינים של כנרת
חציל הנזיר 
קטאייף מסחאן עוף, ירקות כבושים, וסחוג סורי - מנה מטריפה!
עראיס בר ים וטחינה סומק
בורי וחאאש על מצע במיה, עגבניות, ופלפלים שוק עראבה
קבב טלה נוסח אדנה על משוויה עגבניות ובצלים
מנת הדגל הנפלאה, כתף טלה עם ירקות שורש, בייבי זוקיני ופריקה מעושנת
לקינוח הוגשו שני קינוחים נפלאים.
בסבוסה סולת ותמרים שהוגשה לצד בקלאוות בנוסח ביירות
מרק מנגו מרענן עם פירות העונה

למלון יש כמה יתרונות, וכמו תמיד, גם כמה חסרונות נילווים.
המלון לא נמצא על שפת הכנרת, אלא במרכז העיר, אבל מהווה נקודה אסטרטגית ליציאה לכנרת ולטיולים באזור, ומושלם לאלו שלא רוצים יוקרה ופסיליטי'ז, אלא מקום לינה נוח ונקי. כבר בהגעה נתקלתי בבעיה - החניה במלון קטנה, והיה צורך לחפש חניה בחוץ. נכנסתי עם הרכב, הורדתי את המזוודה, ויצאתי החוצה. למזלי, מצאתי חניה צמודה למלון, כך שזה היה בסדר בסה"כ. 
במלון יש לובי נעים, שגם הוא חודש ושופץ לאחרונה. 


                                                  

פרימה גליל
במלון יש בריכה לא גדולה, אבל חביבה. 
טבלנו בתוכה ונהנינו מישיבה עם קוקטייל קיץ כיפי מבר המלון, ומתצפית על הכנרת היפה.
 
החדרים נוחים, נעימים ונקיים. 
לא יותר מדי, ולא פחות מדי. 
שוב, יש לזכור שזה אינו מלון מפואר, אבל מי נוסע לטבריה בשביל פאר?
בשביל זה יש את המלונות בדובאי, לטבריה נוסעים בשביל הכנרת, לא? :)



מלון פרימה גליל הוא מלון נעים.
השילוב עם ארוחת השף של יוסף ז'וזו חנא הופכת אותו לייחודי וטעים במיוחד, מומלץ להתעדכן מול המלון מתי מתקיימות הארוחות הנהדרות האלו.
לרשת מלונות פרימה יש 14 מלונות ברחבי הארץ, מאילת ועד הגליל, רובם במחירים סבירים שמאפשרים לנפוש גם כשיוקר המחיה בארצנו הקטנטונת שובר שיאים של הגיון.

טלפון – 04-6608878
רחוב אלחדיף 1, טבריה







תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

פשטידת כרוב משגעת!!! מתכון לפשטידה קלה להכנה וטעימה להפליא :)

אני מודה: נכון, יש לי חיבה גדולה לסטייקים ובשרים, אבל גם מאכלים חלביים עוברים לי נהדר בתפריט השבועי שלי. מדי פעם אני מכינה פשטידות טעימות, כמו פשטידת התרד הנהדרת שלי , שמהוות יופי של תחליף לארוחת צהריים בשרית, או לארוחת ערב כיפית. הפעם הלכתי על כרוב. אני תמיד ממציאה פשטידות, כשהבסיס די קבוע, ורק ה"בפנוכו" משתנה. מחליפה ירקות, משנה תיבולים, מחליפה תבניות, צורות, גדלים, אבל תמיד הן יוצאות משגעות, נפלאות לאירוח, וקוצרות מחמאות :)

פלפל ממולא צמחוני, עם אורז ותבלינים. מתכון קל לממולאים!

אני אוהבת ממולאים, ומכינה אותם בכל מיני צורות וצבעים. הפעם היה לי עוף בתנור, אז ויתרתי על הבשר הטחון בפלפלים, והכנתי פלפלים ובצלים ממולאים, סיר כיפי וטעים שמתאים לכל יום בשנה. שמרו לכם מתכון לפלפלים ממולאים צמחוניים, וגם בצלים ממולאים הכנסתי לסיר. בלי הרבה דיבורים, ישר לעבודה :)

סלמון ברוטב תפוזים, סויה וסילאן. 5 דקות ולתנור.

  אחת הסיבות שבזכותן אני אוהבת מאד להכין דגים היא מהירות ההכנה.  דג לא צריך יותר מדי התעסקות. רוטב מוצלח, ובישול/טיגון/צליה קצרים במיוחד.  כשבא לי משהו מהיר וטעים, וחשוב לציין גם בריא מאד, אני מכינה דג.  בחורף, אני אוהבת לבשל עם תפוזים. הם נמצאים בשיאם, בהמוניהם, ובמחירים נפלאים שמאפשרים לחגוג איתם בלי סוף. הפעם סידרתי לכם מתכון של פחות מחצי שעה בסה"כ, כולל הכנה וצליה בתנור.  פילה סלמון. 

בלינצ'ס ללא גלוטן, כן, כן :) הכי טעימים שיש!

לבלינצ'ס האלו תעשו "גזור ושמור". לא מעט עבדתי כדי להגיע בדיוק למרקם שאני רוצה.  כזה שיהיה דומה להפליא לבלינצ'סים ה"רגילים", אלו עם הקמח ה"רגיל", הלבן, שאני נענעת ממנו.  כשהתחלתי לאכול "ללא גלוטן", גיליתי שההרגשה שלי אחרת לגמרי. הבטן לא נפוחה, ההרגשה יותר טובה, אני פחות עייפה, ויותר חיונית. כן, כן, גלוטן זה נזק, קמח לבן זה רע, חיטה זה מזיק - אבל רק אחרי שמפסיקים לאכול את הגלוטן, מבינים עד כמה.  אני משתדלת לא לאכול גלוטן, ולהימנע מפסטות, לחמים, וחיות חיטה אחרות. לפעמים אני מתפתה, לפעמים גםן בא לי - אבל היום יש כ"כ הרבה תחליפים, שמי צריך גלוטן בכלל? אני מתה על בלינצ'סים. 

גליל תמרים ואגוזים - חטיף אנרגיה משגע ללא גלוטן

לפעמים בא לי משהו מתוק אחרי הארוחה. חטיף שכזה. קינוח.  מאז שהתחלתי לאכול "ללא גלוטן, ללא סוכר", אני משתדלת לא לאכול חטיפים מתועשים, אלא דברים בריאים יותר, טבעיים יותר, ולהעדיף סוכר שהוא סוכר פירות - ולא סוכר מעובד.  המתכון לגלילי התמרים הוא ללא גלוטן, ללא אפיה, מהיר הכנה, ומלא בדברים טובים ובריאים.  את חטיפי האנרגיה מהתמרים אני מכירה עוד מהימים שרכבתי בשטח עם האופניים. החבר'ה תמיד היו מביאים תמרים לרכיבה, ואחד מהם תמיד הגיע עם קופסה שבתוכה היו מטבעות תמרים עם המון דברים טובים בפנים. הם לגמרי חטיפי אנרגיה, וגם דלים בשומן רק שיש בעיה אחת - מאד קשה להפסיק לאכול מהם :)