דילוג לתוכן הראשי

פיליפ מרטינ'ס - השיער שלנו מעולם לא היה בריא יותר! philipmartins



אין יותר מתסכל אמהות מהרגע שהבת שלהן אומרת: 
"אמא, אני חייבת שתעזרי לי לעשות עם זה משהו!", ואנחנו, האמהות, חסרות אונים, כי אין לנו מושג איך אנחנו יכולות לעזור. 
זה בדיוק מה שקרה לי עם הבת שלי. 

השיער שלה היה חייב פתרון. קרקפת שומנית, שיער שאחרי יום נראה כבר לא נקי, קשקשים, ועוד כל מיני עניינים שקשורים לסוג השיער, וגם לעניינים הורמונליים של גיל ההתבגרות פלוס.
אז ניסיתי שמפו כזה, ושמפו אחר, ועוד מסיכה, וכל מיני פתרונות, ותכל'ס? כלום לא עזר.
ואז הציעו לי להתנסות בטיפולי השיער של המותג האיטלקי "פיליפ מרטינ'ס", שמציע מגוון רחב של מוצרי שיער, טיפולי קרקפת HAIR SPA וסדרות טיפוליות שונות החל משמפו, מסכות הזנה לשיער וסדרות טיפוח לכל סוגי השיער שכוללות טיפול בנשירת שיער, שיער פגום ויבש, קשקשים, סבוריאה פסוראיזיס.



עוד סיפרו לי, שצבעי השיער של פיליפ מרטינ'ס כולם על בסיס שמנים טבעיים ללא אמוניה המצמצמים נשירה ולשימוש מקצועי בלבד.
את זה אני מתכוונת לנסות בביקור הבא במספרה. 
בלי לחשוב, ביקשתי שהבת שלי תתנסה בטיפול, והאמת, גם בלי הרבה אמונה. 
בשלב מסויים בחיים, אנחנו יודעים שיש המון הבטחות, אבל מעט דברים שבאמת עובדים.
אבל לנסות - אף פעם לא מזיק. 
הסבירו לי שכל מוצרי החברה מיוצרים ללא פרבנים וללא מלחים SLS ועל כן מיועדים לשיער שעבר החלקות מכל הסוגים, והם נטולי אמוניה, ניקל, עופרת, מתכות וללא שמן סינתטי.
אז בבוקר שישי אחד, הלכנו היא ואני ליום כיף של "אמא-בת", ולטיפול שיער במספרה היפה בחנות הקונספט של המותג פיליפ מרטינ'ס.
כשהגענו לחנות הקונספט בצהלה, סמוך לצומת "הפיל", ראינו כיבוד על הדלפק. הסבירו לנו שהיום יש יום יווני במספרה. וכן, זה כיף להתקבל עם כיבוד טעים ולמברוסקו, תודו :)

דניאל קיבלה הסבר מדיויד לואיס, מנכ"ל פיליפ מרטינ'ס ישראל, והוסבר לה מה הולך להיות תהליך הטיפול ובאיזה חומרים יעשו שימוש בהתאם לבעיה הספציפית.
אילו טיפולים קיימים בחנויות הקונספט לשיקום השיער?
כל הטיפולים מלווים בעיסוי קרקפת מאזן ומטהר וכל לקוחה יכולה לבחור את הטיפול הנכון לה בהתאם לצרכיה.
לדניאל הותאם טיפול לקרקפת שומנית וקשקשים-  טיפול באמצעות ג'ל אלוורה טהור המומלץ לחיטוי קרקפת שומנית, מאזן ומחייה שיער שעבר טיפול בחומרים כימיים, ומעניק לו מראה רענן. הטיפול מתאים גם במקרים של כוויות שמש על עור פגוע או מגורה, ולצורך ניקוי ומניעת הופעת קשקשים.
בשלב הראשון מרחו לדניאל מסיכת ג'ל אלוורה.
התחושה הייתה של קרירות בראש בזמן המריחה.



 כשהשיער נעטף בניילון, הקרירות התחלפה בחמימות.
 לאחר מכן, נעשה טיפול באדים, היה מדליק לראות את זה. המון "עשן".



 לאחר ייבוש השיער, ניתנו שפריצים של ספריי מלח, מוצר שאמור להפחית ריח של קרקפת שומנית.
ואז דניאל הגיעה לאלון הספר.
אין ספק, זה הייתה התספורת הכי טובה של דניאל מעולם.
אלון מקצועי מאד, רואים את זה בכל תנועה שלו. 
 בשלב הזה החלטתי שגם אני רוצה להסתפר :)

 גם הפן היה מושלם!
 ואז יצאנו להצטלם :)
 דניאל יצאה עם שיער מדהים, שנראה מאד בריא, מאד מטופח, מאד "נקי", ומאד מטופל.
היא הייתה מאושרת.
לא ויתרנו על ההמלצות, וקנינו הביתה את התכשירים להמשך טיפול בבית.
הם לא זולים, אבל אחרי יותר מחודש וחצי של שימוש - הם שווים כל שקל.
ולכן, חיכיתי כדי שאוכל לדווח על המוצרים בצורה אמיתית, לאחר שימוש. 
הקרקפת של דניאל נראית הרבה יותר טוב, היא מקפידה על שימוש קבוע במוצרים, בהתאם להנחיות שקיבלנו.
בנוסף, קיימים הטיפולים הבאים:
טיפול אנטי אייג'ינג- הזנה ושיקום לשיער, מגביר את זרימת הדם בבסיס השערה, על בסיס שמן זית ואלוורה המסייעים למולקולות לחדור בקלות לעור הקרקפת ולשיער ומותירים אותו רך ומשיי, מבריק וחזק. 
טיפול לנשירת שיער- מסייע בהמרצת זרימת הדם בקרקפת, מחזק את רמת ה- Ph ואת סיב השערה על ידי הזנת מינרלים והובלתו לרמת איזון טבעית ומעודד את התחדשות השיער.
טיפול שמן חוחובה לשיער- מיועד לחיזוק ולטיפול בשיער פגום ויבש לאחר ביצוע פעולות כימיות והבהרה, להזנת הקרקפת והשיער מבלי לפגום בנפח שלו. 
טיפול לשיער שומני, דק ודליל- טיפול לניקוי DETOX והחייאת שיער שעבר טיפולים בחומרים כימיים, מעבה את סיב השערה ומותיר אותו רך ונעים למגע. הטיפול מתבסס על ג'ל אלוורה-הטיפול האידיאלי לניקוי קרקפת שומנית ולשיער יבש. 
טיפול לקרקפת יבשה- הזנה לקרקפת והענקת לחות על ידי שימוש בשמן חוחובה וחומרים טבעיים ואיכותיים. הטיפול נועד אף לאזן קרקפת מגרדת, או מגורה תוך הזנה מושלמת של השיער.
טיפול לפסוריאזיס ולשיער יבש- טיפול משולב של ניקוי והזנת לחות לקרקפת ולשיער יבש, באמצעות שמני זית ואלוורה טבעיים, המזינים ומנקים את הקרקפת. הטיפול מאזן קרקפת מגורה או מגרדת, מזין את השיער ומותיר אותו רענן, מבריק ורך כמשי.
טיפול בסבוריאה ובקשקשים- מגביר את זרימת הדם, מאזן קרקפת מגורה או מגרדת, מנקה את הקשקשים, מעניק הזנה מלאה לסיב השערה ומתיר קשרים. הטיפול מסייע בהרגעת עור מגורה וסבוריאה הודות לשמני זית ואלוורה ומשפר משמעותית את מראה השיער.
שיקום לשיער שעבר טיפולים כימיים- הזנה מיוחדת לשיער ולקצוות יבשים המעניקים לשיער גמישות ברק ורכות באמצעות תמציות צמחים, שמנים צמחיים וחמאת קראטין המספקת חלבון והזנה.

סיכום:
אחלה יום כיף. 
אני חייבת לציין שהביקור בחנות הקונספט, החל מהיחס האישי והלבבי, דרך הכיבוד, הטיפול, הספר והפניסטית - הכל היה מושלם. 
ממליצה בחום על טיפול HAIR SPA, כיף ויעיל!!!!


איפה משיגים?
במספרות הקונספט פיליפ מרטינ'ס בצהלה תל אביב, שוהם וחיפה.
במספרות מורשות בלבד של המותג ברחבי הארץ בכתובת האתר 
http://philipmartins.co.il





תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

פשטידת כרוב משגעת!!! מתכון לפשטידה קלה להכנה וטעימה להפליא :)

אני מודה: נכון, יש לי חיבה גדולה לסטייקים ובשרים, אבל גם מאכלים חלביים עוברים לי נהדר בתפריט השבועי שלי. מדי פעם אני מכינה פשטידות טעימות, כמו פשטידת התרד הנהדרת שלי , שמהוות יופי של תחליף לארוחת צהריים בשרית, או לארוחת ערב כיפית. הפעם הלכתי על כרוב. אני תמיד ממציאה פשטידות, כשהבסיס די קבוע, ורק ה"בפנוכו" משתנה. מחליפה ירקות, משנה תיבולים, מחליפה תבניות, צורות, גדלים, אבל תמיד הן יוצאות משגעות, נפלאות לאירוח, וקוצרות מחמאות :)

פלפל ממולא צמחוני, עם אורז ותבלינים. מתכון קל לממולאים!

אני אוהבת ממולאים, ומכינה אותם בכל מיני צורות וצבעים. הפעם היה לי עוף בתנור, אז ויתרתי על הבשר הטחון בפלפלים, והכנתי פלפלים ובצלים ממולאים, סיר כיפי וטעים שמתאים לכל יום בשנה. שמרו לכם מתכון לפלפלים ממולאים צמחוניים, וגם בצלים ממולאים הכנסתי לסיר. בלי הרבה דיבורים, ישר לעבודה :)

סלמון ברוטב תפוזים, סויה וסילאן. 5 דקות ולתנור.

  אחת הסיבות שבזכותן אני אוהבת מאד להכין דגים היא מהירות ההכנה.  דג לא צריך יותר מדי התעסקות. רוטב מוצלח, ובישול/טיגון/צליה קצרים במיוחד.  כשבא לי משהו מהיר וטעים, וחשוב לציין גם בריא מאד, אני מכינה דג.  בחורף, אני אוהבת לבשל עם תפוזים. הם נמצאים בשיאם, בהמוניהם, ובמחירים נפלאים שמאפשרים לחגוג איתם בלי סוף. הפעם סידרתי לכם מתכון של פחות מחצי שעה בסה"כ, כולל הכנה וצליה בתנור.  פילה סלמון. 

גליל תמרים ואגוזים - חטיף אנרגיה משגע ללא גלוטן

לפעמים בא לי משהו מתוק אחרי הארוחה. חטיף שכזה. קינוח.  מאז שהתחלתי לאכול "ללא גלוטן, ללא סוכר", אני משתדלת לא לאכול חטיפים מתועשים, אלא דברים בריאים יותר, טבעיים יותר, ולהעדיף סוכר שהוא סוכר פירות - ולא סוכר מעובד.  המתכון לגלילי התמרים הוא ללא גלוטן, ללא אפיה, מהיר הכנה, ומלא בדברים טובים ובריאים.  את חטיפי האנרגיה מהתמרים אני מכירה עוד מהימים שרכבתי בשטח עם האופניים. החבר'ה תמיד היו מביאים תמרים לרכיבה, ואחד מהם תמיד הגיע עם קופסה שבתוכה היו מטבעות תמרים עם המון דברים טובים בפנים. הם לגמרי חטיפי אנרגיה, וגם דלים בשומן רק שיש בעיה אחת - מאד קשה להפסיק לאכול מהם :)

קציצות בשר נהדרות ורכות, עם גזר ותפוח אדמה. מתכון מנצח, גם לילדים שלא מוכנים לאכול ירקות.

אני אוהבת קציצות. מאד מאד אוהבת קציצות. ויש לי בעיה: הבת שלי לא אוכלת כמעט ירקות. לפעמים אני מנסה להכין כל מיני דברים שאפשר לגוון אותם בירקות, כדי שיכנסו לה קצת ויטמינים חיוניים לגוף. ככה המצאתי את הקציצות האלו. פשוט לקחתי את מתכון הקציצות הרגיל שלי, ושדרגתי אותו. הקציצות טעימות להפליא, רכות ועושות שמח בלב. וכמו תמיד אצלי: המתכון גם קל להכנה. צ'יק צ'ק ויש ארוחת צהריים. אלו קציצות בשר מטוגנות, שאני מכינה אותן לפעמים עם עוף, לפעמים עם הודו, ולפעמים עם בקר. לפי החשק ולפי מה שיש בבית. אז הנה, המתכון לקציצות שתמיד מצליחות, ובתיאבון :)