דילוג לתוכן הראשי

הסופגניה הזו מתוקה! וגם: מתכון ללביבות המנצחות שלי.



כמו בכל שנה, כשמגיע נובמבר, אני מתחילה לחשוש. חודש לפני חנוכה מתחילים לזרום משלוחי סופגניות, טעימות, מושקעות, מיוחדות, ומלאות קלוריות. 
החג הזה הוא הפחד שלי. אני לא עומדת בפיתוי. לא עומדת בפני סופגניה צבעונית עם מילוי טעים, ומשתדלת לשמור את עצמי לסופגניות הנבחרות והמגרות במיוחד. 
אבל מה עושים כשכל זה עומד במרחק נגיעה?

טועמים!
כדי להוציא את עצמי הגיונית, שכנעתי את עצמי שאם אוכל חצי מכל אחת, זה יהיה בסדר.
אני לא אספר לכם מה המשקל אמר למחרת. 
ולא, הא לא היה נחמד אלי :(
"מתוקה" מציגה סדרת סופגניות "הביס המושלם", ואחרי לא מעט ביסים, אני חייבת לציין שכל ביס היה "ביס מושלם".
קונדיטוריית "מתוקה" וקייטרינג מגשי האירוח "מתוקה רומסרוויס" מציגים לחנוכה 2017 את סדרת הסופגניות "הביס המושלם" במגוון טעמים יצירתי ומענג לצד קלאסיקות אהובות מסדרת "הכי חנוכה". 
אם אמרתם לעצמכם "מזל שאין למתוקה סניף קרוב אלי", אז קבלו:
את כל המוצרים ניתן לרכוש גם בחנויות הקונדיטוריה התל אביביות, וגם ובחנות האינטרנטית, דרכה ניתן להזמין משלוחים לכל הארץ. אין תירוצים, השנה אוכלים ביסים מושלמים :)
כל "ביס מושלם" שכזה הווא חלק מסופגניות פרימיום חצויות, מצופות או מעוטרות באבקת סוכר בשילוב טעמים נהדר.
השנה נוצר מיזם יצירתי בין מתוקה לפררו רושה, שהניב סופגניית פררו רושה - סופגניה במילוי נוטלה ואגוזי לוז מקורמלים, בציפוי נוטלה ומעל כדור פררו רושה האמיתי וגלימת פייטה זהב. היסטרי.
גוטית  – Drama Queen  סופגניה לגדולים, שוקולד מריר אייריש קרים עם ניחוח דובדבן אמרנה, מעוטרת בגנש אמרנה עסיסי ופצפוצי שוקולד. ללא צבעי מאכל! וטעים טעים!
בקלאווה פיסטוק -  סופגניה ירוקה ומושכת, המבטיחה את עדינותו של קרם הפיסטוק, ציפוי פונדנט פיסטוק בניחוח מי ורדים וקראסט קדאיף.
תות סברינה - סופגנייה פתוחה שראשה מורם בגאון עם קרם וניל וקצפת ומניפה מפוארת מתותים טריים.
לימונצ'לו – פירותית, קלילה ומרעננת. המתיקות מאוזנת בחמצמצות של לימון וריח עדין של ליקר לימונצ'לו המפורסם, עם קישוט עדין של עוגיית חמאה-לימון ומרנג שרוף. עפתי עליה. 
מחיר: 10 ₪ ליחידה. 

יש גם סופגניות שמזכירות טעמי ילדות, והן, יש היגידו, הכי טעימות.
תות ריבה אמיתית -  קלאסית, רכה וריחנית, עם הריבה הכי טעימה ופירותית שקיימת (6 ₪).
אלפחורס – במילוי משובח של ריבת חלב מעודנת בקרם וניל ובציפוי פונדנט ריבת חלב וקוקוס, עם כתר של עוגיית אלפחורס מקרונית מפתיעה (9 ₪).
כדור שוקולד סוכריות - סופגנייה חמודה וילדותית עם סוכריות צבעוניות על כדור שוקולד היושב על ראשה (9 ₪).
תות מהודרת - קשה להתעלות על סופגניית תות עם ריבה אמיתית, רק אם טובלים אותה בציפוי תות ורדרד ומפזרים עליה חרוזים של גבישי סוכר תותיים! ללא צבעי מאכל! (9 ₪).
קרמל וניל – סופגנייה רכה עם קרם קרמל ועליה קרמלין של פחזניות קרם וניל מעוטרות ברוטב טופי קרמלי. יפה, ייצוגית, מלכה אמתית! (10 ₪).
הגענו למלכה החדשה: עוגת סופגניות. 
                                               עוגת הסופגניות המצליחה זוכה השנה לשדרוג נוסף מידיה של מירי ארזי והופכת לעוגת סופגניות צבעונית ומרשימה, שכיף להניח אותה על שולחן האירוח, ואחרי הדלקת הנרות, לראות איך היא מתחסלת. 
חווית השיתוף מקסימה ומאחדת, וכל אחד מהמשתתפים בוצע מתוך העוגה את הסופגנייה לטעמו.
העוגה מורכבת מ-11 סופגניות עם קרם פטיסייר ושלושה מילויים מצופה בפונדנטים צבעוניים הרומזים על סוג המילוי שבפנים: ריבת תות אמיתית עם פונדנט תות; שוקולד השחר עם כדור סוכריות; קרם פיסטוק בציפוי פונדנט ירוק ושערות קדאיף. ללא צבעי מאכל! 
כיוון שהסופגניות אפויות וצמודות זו לזו מתקבלת עוגת סופגניות רכה וטעימה השומרת על טריות גם ביום למחרת.
ה"עוגה" מגיעה באריזה שקופה מהודרת  ומחירה 75 ש"ח.    
מה אתם מעדיפים? כעוגה או בעגול, סטנדרטי?
כן, אני יודעת, עשיתי לכם חשק. 
אז הנה כמה פרטים על מגשי האירוח הנהדרים והיפים של "מתוקה" לחנוכה:
מגש "הכי חנוכה" - 30 סופגניות, 6 יחידות מכל טעם 233 ₪
מגש "הביס המושלם" -  30 סופגניות, 6 יחידות מכל טעם 269 ₪
מגש תות ריבה אמיתית - 30 סופגניות 162 ₪
מגש סופגניות ריקות מפודרות באבקת סוכר -  30 יחידות 135 ₪ 
× המחירים מגלמים 10% הנחה מול סופגנייה בודדת. 
ובואו נודה, לפעמים כל המתוק הזה מוגזם, ומזל שבחנוכה יש גם המון לביבות, בכל מיני טעמים. 
אני מאד אוהבת את המסורתיות, לביבות תפוחי האדמה.
אם בא לכם להכין, המתכון ללביבות שלי ממש כאן, תראו בתמונה כמה הן מעוררות תיאבון.
אם להכין זה פחות הקטע שלכם, "מתוקה" תכין בשבילכם.
מגשי לביבות תפוח אדמה ובטטה אפויות - מיקס ממכר של לביבות אפויות בטטה ותפוח אדמה המוגש יחד עם מטבל יוגורט נענע מרענן. 
מגש גדול 24 יח' -  110 ₪
מגש קטן 12 יח '- 55 ₪ 
הלביבות נמכרות במגש מיוחד המותאם לחימום בתנור טורבו/מיקרוגל בלבד.

גם בחנוכה קייטרינג "מתוקה רומסרוויס" מגיע עם משלוחים לכל רחבי הארץ. 1-700-723-723
הזמנות און ליין בחנות האינטרנטית של מתוקה רומסרוויס

שתהיה לנו הדלקת נרות מתוקה. 
חג שמח



פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

פשטידת כרוב משגעת!!! מתכון לפשטידה קלה להכנה וטעימה להפליא :)

אני מודה: נכון, יש לי חיבה גדולה לסטייקים ובשרים, אבל גם מאכלים חלביים עוברים לי נהדר בתפריט השבועי שלי. מדי פעם אני מכינה פשטידות טעימות, כמו פשטידת התרד הנהדרת שלי , שמהוות יופי של תחליף לארוחת צהריים בשרית, או לארוחת ערב כיפית. הפעם הלכתי על כרוב. אני תמיד ממציאה פשטידות, כשהבסיס די קבוע, ורק ה"בפנוכו" משתנה. מחליפה ירקות, משנה תיבולים, מחליפה תבניות, צורות, גדלים, אבל תמיד הן יוצאות משגעות, נפלאות לאירוח, וקוצרות מחמאות :)

פלפל ממולא צמחוני, עם אורז ותבלינים. מתכון קל לממולאים!

אני אוהבת ממולאים, ומכינה אותם בכל מיני צורות וצבעים. הפעם היה לי עוף בתנור, אז ויתרתי על הבשר הטחון בפלפלים, והכנתי פלפלים ובצלים ממולאים, סיר כיפי וטעים שמתאים לכל יום בשנה. שמרו לכם מתכון לפלפלים ממולאים צמחוניים, וגם בצלים ממולאים הכנסתי לסיר. בלי הרבה דיבורים, ישר לעבודה :)

סלמון ברוטב תפוזים, סויה וסילאן. 5 דקות ולתנור.

  אחת הסיבות שבזכותן אני אוהבת מאד להכין דגים היא מהירות ההכנה.  דג לא צריך יותר מדי התעסקות. רוטב מוצלח, ובישול/טיגון/צליה קצרים במיוחד.  כשבא לי משהו מהיר וטעים, וחשוב לציין גם בריא מאד, אני מכינה דג.  בחורף, אני אוהבת לבשל עם תפוזים. הם נמצאים בשיאם, בהמוניהם, ובמחירים נפלאים שמאפשרים לחגוג איתם בלי סוף. הפעם סידרתי לכם מתכון של פחות מחצי שעה בסה"כ, כולל הכנה וצליה בתנור.  פילה סלמון. 

בלינצ'ס ללא גלוטן, כן, כן :) הכי טעימים שיש!

לבלינצ'ס האלו תעשו "גזור ושמור". לא מעט עבדתי כדי להגיע בדיוק למרקם שאני רוצה.  כזה שיהיה דומה להפליא לבלינצ'סים ה"רגילים", אלו עם הקמח ה"רגיל", הלבן, שאני נענעת ממנו.  כשהתחלתי לאכול "ללא גלוטן", גיליתי שההרגשה שלי אחרת לגמרי. הבטן לא נפוחה, ההרגשה יותר טובה, אני פחות עייפה, ויותר חיונית. כן, כן, גלוטן זה נזק, קמח לבן זה רע, חיטה זה מזיק - אבל רק אחרי שמפסיקים לאכול את הגלוטן, מבינים עד כמה.  אני משתדלת לא לאכול גלוטן, ולהימנע מפסטות, לחמים, וחיות חיטה אחרות. לפעמים אני מתפתה, לפעמים גםן בא לי - אבל היום יש כ"כ הרבה תחליפים, שמי צריך גלוטן בכלל? אני מתה על בלינצ'סים. 

גליל תמרים ואגוזים - חטיף אנרגיה משגע ללא גלוטן

לפעמים בא לי משהו מתוק אחרי הארוחה. חטיף שכזה. קינוח.  מאז שהתחלתי לאכול "ללא גלוטן, ללא סוכר", אני משתדלת לא לאכול חטיפים מתועשים, אלא דברים בריאים יותר, טבעיים יותר, ולהעדיף סוכר שהוא סוכר פירות - ולא סוכר מעובד.  המתכון לגלילי התמרים הוא ללא גלוטן, ללא אפיה, מהיר הכנה, ומלא בדברים טובים ובריאים.  את חטיפי האנרגיה מהתמרים אני מכירה עוד מהימים שרכבתי בשטח עם האופניים. החבר'ה תמיד היו מביאים תמרים לרכיבה, ואחד מהם תמיד הגיע עם קופסה שבתוכה היו מטבעות תמרים עם המון דברים טובים בפנים. הם לגמרי חטיפי אנרגיה, וגם דלים בשומן רק שיש בעיה אחת - מאד קשה להפסיק לאכול מהם :)