דילוג לתוכן הראשי

חיפה. המלצה על מלון וקרואסון, ועל ג'ט פיל, טיפול חמצן לעור הפנים, שעשה לי יופי.


חיפה.
כבר מזמן לא ביקרתי בעיר היפה הזו. 
החלטתי לצאת ליומיים של "בא לי לנשום ולטעום".
בכל זאת, שנת הקורונה היתה קשה, המסעדות היו סגורות, העולם עצר מלכת.
לא בא לי לנסוע רחוק. הזמנה להשקת מסעדה חיפאית חדשה, ביץ' קלאב, עודדה אותי לקבל החלטה, גם אם בימים כתיקונם אני פחות נוסעת להשקות חיפאיות. הרגשתי שממש בא לי קצת חופש.
כתבתי פוסט באחת מקבוצות האוכל בפייסבוק: תמליצו לי על מקומות טעימים בחיפה, מכל הסוגים".
קיבלתי עשרות המלצות, והאמת? הכי קשה היה לצמצם אותן למשהו שהגוף שלי יוכל לשרוד.
בכל זאת, גם אם בא לי לטעום מהכל, זה באמת בלתי אפשרי, גרגרנית ככל שאהיה.
איכשהו, היומיים הפכו לשלושה, בעיקר בזכות המלון הבוטיקי הצנוע שלקחתי בו חדר.
לא חיפשתי פינוקים, לא חיפשתי פסיליטי'ז, גם לא ספא.
חיפשתי מקום שיהיו בו שני פרמטרים עיקריים:
קרוב לים, וקרוב לעיר התחתית. אהה, והפרמטר הכי חשוב - שיהיה נקי. 
הגעתי למלון סי שייל, מלון שהתאים לי בדיוק למה שרציתי. 
מלון SeaShell הוא מלון נקי, קרוב לים ומרחק כמה דקות נסיעה מהעיר התחתית. אהה, וזול באופן יחסי, כי העדפתי לשים את הכסף על עוד מסעדה ולא על חדר שגם ככה לא אהיה בו רוב היום. האמת, כשהגעתי, קצת נלחצתי. מבחוץ זה לא נראה מלון. זה בניין דירות שהוסב למלון בוטיק. יש פער בין המראה החיצוני הפשוט יחסית לבין התחושה הנעימה ברגע שנכנסים לקבלה ולמלון.
מלון סי שייל החיפאי היה בדיוק מה שחיפשתי. בכניסה קיבל אותי אילן, מנהל המלון. 
מבחינתי, איך שנראה היחס בכניסה, כך הוא גם יהיה בהמשך, ואני חייבת לציין את אילן, מנהל המלון, שהיה קשוב לכל דבר ולכל בקשה. גם ארטיום, מנהל התחזוקה, היה ידידותי מאד, וגם נתן לי טיפים יעילים. ובכלל, הרגיש לי מאד נעים, וגם כשביקשתי עזיבה מאוחרת, סייעו לי בשמחה.






המלון נמצא על שדרות בת גלים, ממש דקה הליכה מחוף מחוף בת גלים. 
מבחינתי, זה היה פרמטר חשוב. ים זה אוויר. זה אוויר נקי, אחרי תקופה שבה נחנקנו מהמסיכות. זה לנשום, להסתכל על השקיעה, לשבת מול הים, ולהירגע.
זה כל מה שהייתי צריכה.
אהה, וגם לאכול טוב :)
נו, תגידו, יש תחליף לנוף הזה?



מה שעוד אהבתי במלון, זה את בית הקפה שנמצא בקצה השדירה, גם הוא דקה הליכה מהמלון.
אני חייבת בבוקר קפה איכותי, ומכיוון שהגעתי לטיול קולינארי עצמאי בחיפה, החלטתי לא להתמלא עם ארוחת בוקר, ולפתוח את הבוקר בקפה מילהאוס, עם קפה טוב וקרואסון של ברדא.
על ברדא אכתוב בהמשך, זו מאפייה מוכרת בחיפה, עם התמחות בקרואסונים מושלמים.


קרואסון פיסטוק של ברדא. אמא'לה איזה מושלם!

מפה, התחיל המסע הזללני והגרגרני שלי, שעליו אספר בפוסט הבא, ויהיו בו המלצות ממש ממש מעולות לביקור חיפאי עם המון אוכל טוב.
האמת, שכל כך נהנתי ביומיים הראשונים, שהחלטתי להישאר במלון עוד לילה.
ושוב, תודה לאילן מנהל המלון על היחס הלבבי. תרשמו לכם: מלון סי שייל, שד' בת גלים 6, חיפה.
לא אם אתם מחפשים פינוקים וסטייל, כן אם אתם באים לטייל בעיר הנהדרת הזו.

**ועוד מילה וחצי על העיר הזו, שהיא עיר מעורבת ומקסימה. בשבועיים האחרונים, כמו כל הערים המעורבות וכמו כל המדינה בכלל, נשבר בנו משהו. אני, שיש לי חברים בג'לג'וליה, שאני כמעט כל יום בכפר קאסם, פתאום הכל השתנה לי. 
פתאום היה מפחיד. לא ברור. דו הקיום הזה הוא חובה. אנחנו חיים יחד. נרצה או לא, זו מציאות חיינו. אנחנו פה, שני עמים שחייבים ויכולים לחיות יחד. קשה לי להכיל את השבר הזה. קשה היה לי לקבל ביטול על סיור חיפאי שהייתי אמורה לקחת בו חלק בשבוע שעבר. קשה לי להבין למה אני לא יכולה ללכת לאופטיקאי שלי בכפר קאסם, או סתם לקנות כנאפה ברחוב הראשי, שאני נמצאת בו כל כך הרבה. קשה לי להבין למה אני צריכה לפחד להגיע לג'לג'וליה, ששם נמצא הקצב שלי, יוסף.
המצב הזה לא הגיוני. כשהייתי ילדה, לאבא שלי היה בית קפה בתל אביב. היה לנו עובד ערבי, מאום אל פאחם. עלי מחאג'נה. כן, עברו איזה 45 שנים, ואני עדיין זוכרת איך היינו כמו משפחה. הוזמנו לחתונה שלו באום אל פאחם, בימים שעוד לא ידענו בהם מה זו אינתיפאדה. קיבלו אותנו נפלא. הייתי ילדה, ועדיין זה זכרון מקסים בלב שלי.
אני רוצה שזה יחזור להיות בדיוק ככה. אנחנו חיים באותה מדינה, לטוב ולרע. 
אסור לנו להיות אויבים אחד של השני. ביום השלישי בחיפה, כשכבר הייתי מיואשת שאין מי שיחליף לי גלגל, ועמדתי ברח' דרך יפו, מי שהציל אותי היה באשיר, חיפאי ערבי חמוד להפליא. למי אכפת אם הוא ערבי או יהודי? לי לא. 
אני מסרבת לתת לשנאה לנהל לי את החיים. זהו, סתם הייתי חייבת לפרוק, כי כואב לי. 

בדיעבד, אולי זו היתה החלטה שגויה, כי ביום השלישי לשהותי בחיפה היו לא מעט תקלות (תאונה, פנצ'ר, הברזה של מקעקעת), אבל היה בו גם דבר אחד טוב ממש, וזה טיפול פנים מרגיע של החדרת חמצן אצל האחת והיחידה ד"ר אלמן. וכמה הייתי צריכה חמצן באותו יום, אם רק הייתם יודעים.
במרפאות האסטטיקה של ד"ר אלמן ישנם סוגים שונים של טיפולים, ומספר טיפולי פנים.
זו לא פעם ראשונה שאני בחיפה ואני קופצת להתפנק אצלה, ולמרות שיש לה כמה סניפים, הביקור בסניף החיפאי באותו יום היה מאסט. מכיוון שידעתי שיש לי טיפול פנים שקבעתי אצל הקוסמטיקאית, קרוב לבית, החלטתי להכין את העור ולרענן אותו, עם טיפול ג'ט פיל בסניף החיפאי של ד"ר אלמן, במרכז קסטרא.

ג'ט פיל הוא טיפול פנים בחמצן שמחזיר את הזוהר והרעננות וממריץ את מחזור הדם, בדיוק מה שהייתי צריכה באותו רגע.
אני קוראת לטיפולים האלו "קוויקי". מהירים ומיד נותנים תחושת קסם לפנים.
הקוסמטיקאית מבצעת החדרה לעור של חומרי הזנה פעילים, חמצן ונוזל פיזיולוגי בו זמנית, באמצעות לחץ אוויר.
אז מה המסקנות שלי מהטיפול הזה, שעשיתי "על הדרך", אחרי בוקר מתיש במיוחד, שהרגיש לי שקורס סביב עצמו?
טיפול הפנים הזה התבצע בשכיבה. עצמתי עיניים והכנסתי חמצן לא רק לעור הפנים, אלא גם לריאות. נשמתי עמוק. 
עור הפנים שלי קיבל עיסוי לימפתי עמוק, פילינג עדין והזנה בחומרים וויטמינים.
הרגשתי חדשה. נכנסתי מותשת, יצאתי רעננה להפליא.
אגב, לפי מה שהסבירו לי, את הג'ט פיל ניתן לשלב עם מגוון רחב של טיפולי פנים לשיפור התוצאה הסופית. ניתן לשלבו עם הזרקות למילוי, עם טיפולים להחלקת קמטי הבעה, עם פילינג עמוק או בינוני, וגם עם טיפול בהבזקי אור המטפל בפצעי אקנה.
וזה בדיוק מה שעשיתי. אמנם עשיתי אותו שבועיים לפני טיפול האנטי אייג'ינג, אבל הוא היה יופי של הכנת העור לקראת טיפול אינטנסיבי יותר.
זהו. עכשיו יש לי רבעון שקט, מבחינה קוסמטית. 
אמנם קצת הזרקות תמיד בא לי לעשות, אבל זה יחכה טיפה. 
קוסמטיקה היא לא עסק זול, ומצד שני, היא חשובה לתחזוקה שוטפת, בכל זאת, אנחנו לא הופכים והופכות צעירים וצעירות יותר (יצא לי הכי מרב מיכאלי!)
ומעבר לתחזוקה, זו הנאה בפני עצמה. להתנתק מהסמארטפון, לעצום עיניים, ופשוט לתת למישהו אחר לעשות את העבודה בנועם. מי צריך יותר?
זו לא פעם ראשונה שאני עושה טיפול במרכזים של ד"ר אלמן, וזו בטח לא הפעם האחרונה.
תמיד מצוחצח, תמיד צוות ידידותי, תמיד טיפול מכל הלב. 
והעיקר שחזר לי החמצן :)


סניף חיפה
רח' פלימן משה 8, חיפה
מרכז קסטרא, קומה 1

סניף ראשון לציון
רח' משה לוי 11, ראשון לציון
בניין UMI, קומת קרקע

סניף תל אביב
דרך מנחם בגין 144, ת"א
מגדל מידטאון, כניסה א, קומה 21





תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

פשטידת כרוב משגעת!!! מתכון לפשטידה קלה להכנה וטעימה להפליא :)

אני מודה: נכון, יש לי חיבה גדולה לסטייקים ובשרים, אבל גם מאכלים חלביים עוברים לי נהדר בתפריט השבועי שלי. מדי פעם אני מכינה פשטידות טעימות, כמו פשטידת התרד הנהדרת שלי , שמהוות יופי של תחליף לארוחת צהריים בשרית, או לארוחת ערב כיפית. הפעם הלכתי על כרוב. אני תמיד ממציאה פשטידות, כשהבסיס די קבוע, ורק ה"בפנוכו" משתנה. מחליפה ירקות, משנה תיבולים, מחליפה תבניות, צורות, גדלים, אבל תמיד הן יוצאות משגעות, נפלאות לאירוח, וקוצרות מחמאות :)

פלפל ממולא צמחוני, עם אורז ותבלינים. מתכון קל לממולאים!

אני אוהבת ממולאים, ומכינה אותם בכל מיני צורות וצבעים. הפעם היה לי עוף בתנור, אז ויתרתי על הבשר הטחון בפלפלים, והכנתי פלפלים ובצלים ממולאים, סיר כיפי וטעים שמתאים לכל יום בשנה. שמרו לכם מתכון לפלפלים ממולאים צמחוניים, וגם בצלים ממולאים הכנסתי לסיר. בלי הרבה דיבורים, ישר לעבודה :)

בלינצ'ס ללא גלוטן, כן, כן :) הכי טעימים שיש!

לבלינצ'ס האלו תעשו "גזור ושמור". לא מעט עבדתי כדי להגיע בדיוק למרקם שאני רוצה.  כזה שיהיה דומה להפליא לבלינצ'סים ה"רגילים", אלו עם הקמח ה"רגיל", הלבן, שאני נענעת ממנו.  כשהתחלתי לאכול "ללא גלוטן", גיליתי שההרגשה שלי אחרת לגמרי. הבטן לא נפוחה, ההרגשה יותר טובה, אני פחות עייפה, ויותר חיונית. כן, כן, גלוטן זה נזק, קמח לבן זה רע, חיטה זה מזיק - אבל רק אחרי שמפסיקים לאכול את הגלוטן, מבינים עד כמה.  אני משתדלת לא לאכול גלוטן, ולהימנע מפסטות, לחמים, וחיות חיטה אחרות. לפעמים אני מתפתה, לפעמים גםן בא לי - אבל היום יש כ"כ הרבה תחליפים, שמי צריך גלוטן בכלל? אני מתה על בלינצ'סים. 

סלמון ברוטב תפוזים, סויה וסילאן. 5 דקות ולתנור.

  אחת הסיבות שבזכותן אני אוהבת מאד להכין דגים היא מהירות ההכנה.  דג לא צריך יותר מדי התעסקות. רוטב מוצלח, ובישול/טיגון/צליה קצרים במיוחד.  כשבא לי משהו מהיר וטעים, וחשוב לציין גם בריא מאד, אני מכינה דג.  בחורף, אני אוהבת לבשל עם תפוזים. הם נמצאים בשיאם, בהמוניהם, ובמחירים נפלאים שמאפשרים לחגוג איתם בלי סוף. הפעם סידרתי לכם מתכון של פחות מחצי שעה בסה"כ, כולל הכנה וצליה בתנור.  פילה סלמון. 

גליל תמרים ואגוזים - חטיף אנרגיה משגע ללא גלוטן

לפעמים בא לי משהו מתוק אחרי הארוחה. חטיף שכזה. קינוח.  מאז שהתחלתי לאכול "ללא גלוטן, ללא סוכר", אני משתדלת לא לאכול חטיפים מתועשים, אלא דברים בריאים יותר, טבעיים יותר, ולהעדיף סוכר שהוא סוכר פירות - ולא סוכר מעובד.  המתכון לגלילי התמרים הוא ללא גלוטן, ללא אפיה, מהיר הכנה, ומלא בדברים טובים ובריאים.  את חטיפי האנרגיה מהתמרים אני מכירה עוד מהימים שרכבתי בשטח עם האופניים. החבר'ה תמיד היו מביאים תמרים לרכיבה, ואחד מהם תמיד הגיע עם קופסה שבתוכה היו מטבעות תמרים עם המון דברים טובים בפנים. הם לגמרי חטיפי אנרגיה, וגם דלים בשומן רק שיש בעיה אחת - מאד קשה להפסיק לאכול מהם :)