יצאנו ליום של כיף עם אופל אדם.
אני מודה- מכוניות קטנות אף פעם לא היו בקטגוריית הקניה שלי.
מורה לנהיגה לא יכולה להכניס שלושה או ארבעה תלמידים לקטנות האלו :)
חוץ מזה, אחרי שנהגתי על מסלולי פורמולה 1 בגרמניה ובלגיה, קצת קשה לי עם מכוניות "עירוניות", אני הרי אוהבת לנסוע מהר, וגם הטורבו דיזל הנפלאה שלי לפעמים מעייפת אותי, למרות שאסור להתלונן, היא משרתת אותי נאמנה.
ובכל זאת, תמיד כיף להתנסות ברכב חדש, ולבדוק אותו עבור קהל היעד שלו, שהוא לא משפחות עם ילדים, אבל לגמרי כן לצעירים שבחבורה.
דבר אחד בטוח: היא קטנה וסקסית.
כולם סובבו את העיניים כשנהגנו לכיוון ירושלים, לארוחת בוקר בבית קפה מקסים במיוחד, שבזכות אופל אדם יצא לי להכיר.
תזכרו את השם: בית זית, קפה דרך הגפן.
והנה קישור לאתר. מקום מקסים עם אוכל טעים! מומלץ!
קיבלנו דגם מוקטן של המכונית המדליקה הזו, אופל אדם, והיא חגגה איתנו גם בארוחת הבוקר, תוך כדי הסברים ממנהלת השיווק של אופל, צילומים בלתי פוסקים, והרבה כיף באוויר.
היא מתוקה כמו הריבה שכמעט גרמתי להן לתאונה חזיתית, אבל האופל אדם עמדה יפה, נשארה יציבה גם כששיגעתי אותה.
אפילו משקה הבוקר לא הטביע אותה, והיא המשיכה להשתעשע איתנו.
לא, לא, זה נטול אלכוהול. תרגיעו :)
אם שותים לא נוהגים! נקודה.
אז מה יש בה, באופל אדם?
כמו שכבר אמרתי, היא סקסית ומסובבת ראשים.
אופנתית להחריד, ואפשר לשלב בה שני צבעים.
ברור שאני הלכתי על אדומה. גם בגירסה האמיתית, וגם במוקטנת, הצעצוע שלי :)
חוץ מזה, אם כבר אופנתית, היא השתלבה לי נהדר עם משקפי השמש שלי.
יפיפיה ואופנתית, כבר הזכרתי? אז הנה, ההוכחה!
טוב, די, שיחקנו מספיק, קינוח מתוק עם מכונית מתוקה זה מושלם, ויאללה, לדרך.
האופל אדם טיפסה על העוגה שלי, ירדה בירידה תלולה חזרה לסלסלת הלחמים,
ויחד, היא ואני, יצאנו לכבישים האמיתיים.
מה שיפה באופל אדם זו היכולת לבחור צבעים שונים לגג ולמרכב.
הסביבה הפנימית מעוצבת נהדר, ומתאימה בדיוק לקהל היעד.
ההגדרה: מדליקה.
עוד נקודה מקסימה היא עיצוב הדשבורד בצבע המרכב.
חציו של הדשבורד, הקונסולה המרכזית וחלקו התחתון של ההגה את צבעו החיצוני של המרכב. אחר כך מבחינים בכל פרטי העיצוב שצצים מסביב ופשוט נהנים לשבת בה. גם מבפנים היא יפה.
מבפנים האופל אדם מענגת, נעימה, אבל... קטנה.
תא מטען של 170 ליטר זה קטן, ומצד שני- כבר הזכרתי שהיא רכב סטייל לצעירים, והם לא יוצאים לטיולי משפחות.
חיצונית- כבר אמרתי. משגעת. אפילו עצרו אותנו בדרך לשאול על האדם.
ואיך חוויית הנהיגה?
בעוד שמבחינה חיצונית היא לוקחת בגדול, חוויית הנהיגה שלי באדם הייתה פחות מרגשת.
תיבת ההילוכים הרובוטית מייצרת בלימה קלה בזמן שההילוך מבצע מעבר, ולכן גם ההאצות מוגבלות.
שוב, אני מזכירה, קהל היעד הוא לא חובבי מכוניות ספורט או אדרנלין גבוה.
מצד שני, אני לא בדיוק דוגמא קלאסית לנהג רגוע, ואני לגמרי לא קהל היעד, אני פה רק בשביל לספר לקהל היעד על האופל אדם, המכונית הכי יפה בעיר:)
ואם אני אכנס רגע לפינה שלי, כקהל יעד, הייתי רוצה לתת לכם המלצה חמה על הרכב ששירת אותי שבוע באיטליה,
האופל מוקה.
זה רכב בשבילי :)
נהנתי מכל רגע של נסיעה באופל מוקה 2015, גיר ידני, דיזל.
סימנתי אותו כרכב שממש עושה לי נעים בגוף, ואפילו פעם אחת לא "התעלפתי" מכאבי גב אחרי נסיעה של 1600 ק"מ בכבישי איטליה.
אם אתם צעירים שאוהבים שיסובבו אחריכם את הראש- אופל אדם קלאסית בשבילכם.
אם אתם קהל יעד של ג'יפונים משפחתיים- רכבים גבוהים ונוחים, מאובזרים וכיפיים- לכו לבדוק את האופל מוקה.
אני מתחייבת לעשות זאת בקרוב, כי ממש בא לי עליה :)
זו האופל מוקה האיטלקית שלי:
ותודה למלכת הכביש, ענת דניאל, על היום המקסים הזה :)
לבלוג הרכב של "מלכת הכביש"
תגובות
הוסף רשומת תגובה