דילוג לתוכן הראשי

DAVID TOWER - ספא עירוני יוקרתי במלון בוטיק מלכותי.




בסה"כ, החיים נחלקים לשניים:
החלק השיגרתי (עבודה, כביסות, בישולים, ילדים וכד')
החלק המפנק (הופעות, בילויים, מסעדות, בתי קפה, טיסות, בתי מלון וכד').
הפוגה מחלק א', לדעתי, היא חובה. אני מאלו שמחפשות לשבור את השגרה המעצבנת והמתישה כמה שאפשר, ולפחות פעם בשבוע.
משהו שאתם לא יודעים עלי:

פעם ברבעון אני הולכת לספא, כזה או אחר, כדי לשים את הטלפון בלוקר, ללבוש חלוק, ולשבת עם עצמי בשקט.
לפעמים אני עושה עיסוי, לפעמים סתם נכנסת לבריכה, ולפעמים הולכת על יום פינוק, שכולל ארוחת בוקר ו/או צהריים, טיפול, ושאר פינוקים כמו חמאם, סאונה, ובריכה.
יום כזה מחזיר אותי לשגרה עם כוחות חדשים.
את יום הפינוק האחרון עשיתי קרוב יחסית לבית, במלון הבוטיק DAVID TOWER בנתניה.
מלון בנתניה? מה יותר כיף מזה, בסה"כ 20 דקות נסיעה מהבית.החלטתי להתייצב ליום כיף.
סיפרו לי שהמלון השיק ארוחת בוקר חדשה, בריאותית ומפנקת.
בספא של דיוויד טאוור כבר ביקרתי בעבר, אבל הפעם החלטתי ללכת על "כל הקופה", ולהנות גם מארוחת הבוקר, בתקווה שהיא אכן תהיה מפנקת, כמובטח.
הגעתי למלון, היישר לארוחת הבוקר.
המלון ממוקם מול הים, ולהתחיל בוקר מול הים זה אחד הדברים הכי נפלאים שיש.
כן, אלו הרגעים שאני מקנאה באלו שגרים "קו ראשון לים", וקמים לתוך הפלא הזה כל בוקר.

ארוחת הבוקר, כפי שהובטח, הייתה מאירת פנים.
בתפריט ארוחת הבוקר הקייצי החדש של מלון היוקרה DAVID TOWER ניתן למצוא בין השאר גבינות בוטיק קשות ורכות, דגים כבושים ומעושנים (סלמון מעושן, הרינג, מטיאס), סלמון אפוי, מגוון סלטים, מבחר לחמי מחמצת טריים, עמדת בריאות הכוללת יוגורט, פירות יבשים ומגוון גרעינים, חלווה תוצרת בוטיק, תפוחי אדמה אפויים מוקרמים, אנטי פסטי – מבחר ירקות קלויים, עמדת מנות חמות אקטיבית הכוללת אומלטים, פסטות, שקשוקות, מגוון פשטידות, ומנות אחרונות ביניהם פנקייקים, פירות שלמים וחתוכים, מגוון עוגות, מיצים טבעיים וקפה איכותי במגוון טעמים. עלות ארוחת הבוקר 119 ₪ לאורחים מבחוץ.
בהחלט ארוחת בוקר מכובדת ומכבדת.



המשכתי לכיוון הספא, כי הגיע הזמן להנות ולהירגע.
הספא במלון DAVID TOWER נקרא "VIA MARIS", והוא ללא ספק ספא עירוני מאובזר ושווה.
לאחר שקיבלתי לוקר עליתי על בגד ים, שמתי חלוק, וצעדתי לבריכה המקורה שבמתחם.



לאחר שחייה קלה, בילוי בחמאם ובסאונה, החלטתי שהגיע הזמן ללכת להתפנק על חליטת תה טובה, עם עוגיות.

סיימתי את התה, וחיכיתי שהמטפלת בספא תקרא לי, כי הרי ספא בלי עיסוי, הוא לא באמת ספא :)

הרגע הזה שבו נכנסים לספא הוא רגע חשוב מאד:
או שמתחברים למטפל/ת ולאווירה הכללית, או שלא.
בספא, הכל צריך להתאים לשקט שאנחנו רוצים לייצר לעצמנו. הטמפרטורה צריכה להיות סבירה, כדי שלא נקפא או נזיע, התאורה צריכה להיות עמומה ונעימה, כי אנחנו רוצים לעצום קצת עיניים ולזרום עם הטיפול, והמוזיקה - הגיונית.
לא מזמן ביקרתי בספא שבו שמו לי שירי קצב רועשים, כל מה שרציתי זה לברוח מהחדר.
בספא ויה מאריס כל התנאים התקיימו.
החדר היה נעים מאד, נקי מאד, עם התאורה הנכונה והמוזיקה הנכונה.
וכן, הכי חשוב המטפל/ת, והפעם הצליח לי, הייתה מטפלת שהבינה בדיוק מה אני רוצה, ואיך.

כשסיימתי את הטיפול, הרגשתי בעננים.
הלכתי בריחוף קל לכיוון חדר המנוחה, כדי ללגום עוד חליטת תה, כשהפעם בחרתי בפירות יער.

ספא VIA MARIS הממוקם בקומה השנייה של מלון David Tower ונותן מענה מושלם לכל מהווי עולם הספא:
חדרי טיפול מאובזרים במיטות חשמליות, מתכווננות אקסקלוסיביות מבית NILO עם מזרן מתחמם, סוויטת טיפולים זוגית עם ג'קוזי ואמבט שמנים פרטי, חמאם טורקי אותנטי המקבלים בו טיפול טורקי מסורתי, סאונה רטובה, סאונה פינית, פינות מנוחה והתרעננות, חדר כושר מאובזר ומצויד במכשירי כושר המתקדמים ביותר של חברת TECHNO GYM  העולמית ובליווי צמוד של מאמן חדר כושר מוסמך, בריכת שחייה פנימית ומחוממת ופינת רביצה ומנוחה בסגנון אותנטי מסורתי כיאה לסולטאנים וכל אלו עם נוף פנורמי לחוף ימה עוצר הנשימה של נתניה.
כל בחירת הציוד, החומרים והכותנה לספא ויה מאריס נעשתה בהקפדה רבה עם שימת דגש מיוחדת על שמירת הסטנדרטים של רשת SOFITEL העולמית. לטיפולים ולקוסמטיקה נבחרה חברת הקוסמטיקה היוקרתית LIV UNIQUE  שנבחרה לחברת הקוסמטיקה שבאמצעותה מוענקים ללקוחות טיפולי פנים יוקרתיים.
כל ליין המוצרים משופע בניחוחות של דרך הים, והורכב ספציפית עבור הספא, כשהמרכיב העיקרי הינו חמאת השיאה עם תוספת של מקדמיה הידועה בסגולותיה המרפאות, פילינג מלחים מרסיסי מלח ים טבעי, קרם רפלקסולוגיה, ועוד.
לטיפולי גוף ושיער נבחרה חברת MARROCCON OIL  הידועה בעולם במוצריה עתירי שמן ארגן הידוע בסגולותיו הרבות וחיוניותו לעור הגוף ושיקום השיער. בשנים האחרונות חברת מרוקן אויל השיקה בחו"ל סדרת מוצרים לטיפוח הגוף וספא ויה מאריס היה הספא הראשון בארץ שעשה שימוש ואף בנה בשיתוף עם החברה סדרת טיפולים ייחודית הנשענת על אותם מוצרים, שאותם יכול הלקוח לרכוש בסוף הטיפול.
הספא והמלון מציעים חבילות משולבות עד לתכנית הכוללת שבועיים לינה לאנשים שמעוניינים לשנות תפיסת חיים ולקבל הכוונה והדרכה אישית לסגנון חיים בריא וטוב יותר. תכנית זו מלווה על ידי נטורופתית, מאמן כושר אישי ויועץ טיפולים אישי ולכל לקוח נערכת תכנית מותאמת אישית לצרכיו האישיים.
גם בספא וגם בחלקי המלון האחרים קיימים סטנדרטים של יופי ופאר, מה שמשרה אווירה רגועה, מפנקת ומלכותית.
למה מלכותית?
סיפור אהבתם של הסולטאן דָאוּד פָאשָה ובחירת לבו מהווים את מקור ההשראה למלון TOWER DAVID, המשלב בין קסם תרבויות שונות לבין עולם הפנטזיה והמציאות.

כבר בכניסה נתקלתי בלובי יוקרתי ומפואר ובעיצוב עוצר נשימה.


צבע הזהב שולט כיאה למקום מלכותי, ומלווה את האורחים מרגע כניסתם למלון.
החדרים נעימים, מרווחים ואלגנטיים.


את הרוגע האמיתי מרגישים כשיושבים במרפסת אל מול השקיעה, עם כוס האספרסו (כן, כן, יש מכונת נספרסו בחדרים, מושלם עבורי!), והבריזה מהים.



לסיכום:
המלון הנתנייתי מציע חוויה יוקרתית ונעימה.
האבזור נהדר, המיטות מפנקות, הספא מעולה, וארוחת הבוקר טובה.
ובינינו, מי צריך יותר מזה בשביל להרגיש מלך ליום אחד?
לי זה מספיק.
תנו לי ים, שקיעה, קפה, ועיסוי, ועשיתם לי את הרבעון.




DAVID TOWER HOTEL

רח' דוד המלך 8 נתניה

David Tower Hotel Netanya - MGallery

King David St 8 
NETANYA 
ISRAEL
Tel: +97293730013




תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

פשטידת כרוב משגעת!!! מתכון לפשטידה קלה להכנה וטעימה להפליא :)

אני מודה: נכון, יש לי חיבה גדולה לסטייקים ובשרים, אבל גם מאכלים חלביים עוברים לי נהדר בתפריט השבועי שלי. מדי פעם אני מכינה פשטידות טעימות, כמו פשטידת התרד הנהדרת שלי , שמהוות יופי של תחליף לארוחת צהריים בשרית, או לארוחת ערב כיפית. הפעם הלכתי על כרוב. אני תמיד ממציאה פשטידות, כשהבסיס די קבוע, ורק ה"בפנוכו" משתנה. מחליפה ירקות, משנה תיבולים, מחליפה תבניות, צורות, גדלים, אבל תמיד הן יוצאות משגעות, נפלאות לאירוח, וקוצרות מחמאות :)

פלפל ממולא צמחוני, עם אורז ותבלינים. מתכון קל לממולאים!

אני אוהבת ממולאים, ומכינה אותם בכל מיני צורות וצבעים. הפעם היה לי עוף בתנור, אז ויתרתי על הבשר הטחון בפלפלים, והכנתי פלפלים ובצלים ממולאים, סיר כיפי וטעים שמתאים לכל יום בשנה. שמרו לכם מתכון לפלפלים ממולאים צמחוניים, וגם בצלים ממולאים הכנסתי לסיר. בלי הרבה דיבורים, ישר לעבודה :)

בלינצ'ס ללא גלוטן, כן, כן :) הכי טעימים שיש!

לבלינצ'ס האלו תעשו "גזור ושמור". לא מעט עבדתי כדי להגיע בדיוק למרקם שאני רוצה.  כזה שיהיה דומה להפליא לבלינצ'סים ה"רגילים", אלו עם הקמח ה"רגיל", הלבן, שאני נענעת ממנו.  כשהתחלתי לאכול "ללא גלוטן", גיליתי שההרגשה שלי אחרת לגמרי. הבטן לא נפוחה, ההרגשה יותר טובה, אני פחות עייפה, ויותר חיונית. כן, כן, גלוטן זה נזק, קמח לבן זה רע, חיטה זה מזיק - אבל רק אחרי שמפסיקים לאכול את הגלוטן, מבינים עד כמה.  אני משתדלת לא לאכול גלוטן, ולהימנע מפסטות, לחמים, וחיות חיטה אחרות. לפעמים אני מתפתה, לפעמים גםן בא לי - אבל היום יש כ"כ הרבה תחליפים, שמי צריך גלוטן בכלל? אני מתה על בלינצ'סים. 

סלמון ברוטב תפוזים, סויה וסילאן. 5 דקות ולתנור.

  אחת הסיבות שבזכותן אני אוהבת מאד להכין דגים היא מהירות ההכנה.  דג לא צריך יותר מדי התעסקות. רוטב מוצלח, ובישול/טיגון/צליה קצרים במיוחד.  כשבא לי משהו מהיר וטעים, וחשוב לציין גם בריא מאד, אני מכינה דג.  בחורף, אני אוהבת לבשל עם תפוזים. הם נמצאים בשיאם, בהמוניהם, ובמחירים נפלאים שמאפשרים לחגוג איתם בלי סוף. הפעם סידרתי לכם מתכון של פחות מחצי שעה בסה"כ, כולל הכנה וצליה בתנור.  פילה סלמון. 

גליל תמרים ואגוזים - חטיף אנרגיה משגע ללא גלוטן

לפעמים בא לי משהו מתוק אחרי הארוחה. חטיף שכזה. קינוח.  מאז שהתחלתי לאכול "ללא גלוטן, ללא סוכר", אני משתדלת לא לאכול חטיפים מתועשים, אלא דברים בריאים יותר, טבעיים יותר, ולהעדיף סוכר שהוא סוכר פירות - ולא סוכר מעובד.  המתכון לגלילי התמרים הוא ללא גלוטן, ללא אפיה, מהיר הכנה, ומלא בדברים טובים ובריאים.  את חטיפי האנרגיה מהתמרים אני מכירה עוד מהימים שרכבתי בשטח עם האופניים. החבר'ה תמיד היו מביאים תמרים לרכיבה, ואחד מהם תמיד הגיע עם קופסה שבתוכה היו מטבעות תמרים עם המון דברים טובים בפנים. הם לגמרי חטיפי אנרגיה, וגם דלים בשומן רק שיש בעיה אחת - מאד קשה להפסיק לאכול מהם :)