דילוג לתוכן הראשי

?Guess What (-:

אומרים שיהלומים הם חבריה הטובים של האישה.
לא יודעת למה, הם אף פעם לא היו החברים הכי טובים שלי.
הזמינו אותי לאירוע, אמרו לי "יהיו יהלומים". התחלתי לתכנן איך אני גונבת יהלום, ובורחת איתו דרך תעלות המילוט של גג המלון שבו התקיים האירוע. הגעתי לגג. יהלומים עדיין לא ראיתי, אבל כהרגלי, כשאני רואה אוכל, זה שווה הרבה יותר מעוד יהלום.
כשהאוכל נמצא על גג עם נוף שצופה על חופי ת"א,
כלום כבר לא יכול לקלקל לי את מצב הרוח.
גם אם לא אצליח לגנוב יהלום ולברוח, אני כבר תחת סטטוס "עונג".
ככה זה נראה, על הגג, מול הים:


עם נוף כזה, ככה על הבוקר, כל היום כבר נראה טוב.
עם יהלומים, או בלעדיהם (-:





אז מה בעצם עשיתי שם, על הגג? ואיך יהלומים קשורים לבראנץ' על הגג?
הוזמנתי לאירוע ההשקה של שעוני GUESS ו-GC, שני מותגים שמשווקת חברת Planet Style. מנכ"לית החברה, ליעד אנג'ל, הציגה בפנינו את הקולקציה החדשה, ונתנה לנו סקירה על השעונים של שני המותגים, וכן, בחלקם יש יהלומים.
המותג GUESS הוא המותג הצעיר. המותג נמכר בכ-115 מדינות ברחבי העולם, בכ-30000 חנויות, ומחזיק 1113 חנויות בוטיק בעולם.
קהל היעד של GUESS הוא צעיר, סקסי, הרפתקני, אופנתי.
קהל חובבי האקססוריז.


הקולקציה נעה בין שעונים עדינים וקטנים
שמשדרים שיק וסטייל:
 

לבין שעונים אופנתיים וספורטיביים, עם נוכחות צעירה וכובשת, וצבעים טרנדיים:


את הקולקציה הלבנה אהבתי במיוחד. שילוב בין מודרני לקלאסי, בין צעיר ליוקרתי:


סדרת הגברים מאופיינת במראה ספורטיבי ועדכני, ומתאימה לכל סגנון: ספורטיבי, אלגנטי, או משולב:







GUESS פונה לצעירים, ולכן המחירים בהתאם.
מחיר השעונים נע בין 700 ל-2000 ש"ח.
ואז הגענו ליהלומים (-:
המותג GC הוא המותג היוקרתי של Guess Inc ,
וקיבל את התואר המכובד SWISS MADE.
המותג נמצא בתחום שבין שעוני אופנה לשעוני יוקרה, והוא דורג בין עשרת השעונים השווצרים המצליחים בעולם מבחינת כמות יחידות נמכרות בחו"ל. המותג נמכר בכ-60 מדינות ברחבי העולם, ויש לו 17 חנויות בוטיק:


שעוני GC עשויים מחומרים איכותיים, כשבחלק מהשעונים יש יהלומים אמיתיים. לוח השעון הוא "אם הפנינה", או לוח עשוי קרבון-פחם. חלק מהשעונים מגיעים עם שילוב של רצועת קרמיקה איכותית, וחלקם עם רצועת עור איטלקי, וכמובן עמידים במים עד 10ATM.
מחירי השעונים נעים בין 1500 ל- 15000 ש"ח. השעונים אלגנטיים, משדרים יוקרה, ובמקום שאני אדבר, אני אתן לתמונות לעשות את זה. הן בטוח יעשו את זה יותר טוב ממני (-:










 


  
נו, אז יהלום לא הצלחתי לגנוב, האמת, גם לא ניסיתי(-:
בסופו של יום, שעון הוא תכשיט. כמו כל תכשיט, שעון הוא עניין של טעם. המותגים GUESS ו-GC יכולים להתאים לטעם של כל אחד, והם מקיפים את כל קשת הסגנונות. אתם תחליטו איזה תכשיט מתאים לכם. עם יהלומים, בלי יהלומים, ספורטיבי, יוקרתי, עם רצועה קרמית, או רצועת עור. אני נתתי לכם את מה שאני יודעת, אני בטוחה שאתם תדעו מה לעשות עם האינפורמציה הזו. הרי כולנו, תמיד רוצים להישאר מעודכנים, ובאופנה (-: 

תגובות

  1. שונית שלום!! שמח שנהנית. הפוסט מעניין לקריאה, התמונות נפלאות. השקפתי היא ששעון היד הוא פריט מיותר בעידן הטלפון הנייד.

    המשיכי להנות ולכתוב רשימות מעניינות. שבת נהדרת, ראובן

    השבמחק
  2. ראובן, אנימ מסכימה איתך בעניין הצורך בשעון בעידן הניידים, אבל השעון הוא פריט אופנה. הוא סמל סטטוס. הוא מראה אישיות. הוא מסמל משהו, מעבר ליכולת שלו לספר לנו מה השעה. שעון הוא כמו עניבה מסוגננת, כמו עגילים מדליקים, כמו קעקוע, כמו חולצה אופנתית. שעון הוא אביזר אופנה, סוג של אקססוריז (-:

    השבמחק
  3. אני חושבת שמזמן השעון הוא לא נועד רק כדי לדעת מה השעה, במיוחד בעידן הנוכחי שיש לכל אחד סמארטפון שמחבר אותו לכל המידע העדכני האפשרי.. אני נוטה להסכים עם שונית שאלמנט הזה הוא יותר פריט אופנתי מאשר כלי שעוזר לנו לתזמן את סדר היום..

    השבמחק
  4. ואו המצלמה שלך מעולהההה איזה סוג היא אם אפשר לשאול?

    השבמחק
  5. מתיחת ירכיים? (-: זה נכון, השעון הוא פריט אופנתי. לגמרי (-:

    השבמחק
  6. אנונימי, קנון 550D. בהחלט מצלמה מצויינת (-:

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

פשטידת כרוב משגעת!!! מתכון לפשטידה קלה להכנה וטעימה להפליא :)

אני מודה: נכון, יש לי חיבה גדולה לסטייקים ובשרים, אבל גם מאכלים חלביים עוברים לי נהדר בתפריט השבועי שלי. מדי פעם אני מכינה פשטידות טעימות, כמו פשטידת התרד הנהדרת שלי , שמהוות יופי של תחליף לארוחת צהריים בשרית, או לארוחת ערב כיפית. הפעם הלכתי על כרוב. אני תמיד ממציאה פשטידות, כשהבסיס די קבוע, ורק ה"בפנוכו" משתנה. מחליפה ירקות, משנה תיבולים, מחליפה תבניות, צורות, גדלים, אבל תמיד הן יוצאות משגעות, נפלאות לאירוח, וקוצרות מחמאות :)

פלפל ממולא צמחוני, עם אורז ותבלינים. מתכון קל לממולאים!

אני אוהבת ממולאים, ומכינה אותם בכל מיני צורות וצבעים. הפעם היה לי עוף בתנור, אז ויתרתי על הבשר הטחון בפלפלים, והכנתי פלפלים ובצלים ממולאים, סיר כיפי וטעים שמתאים לכל יום בשנה. שמרו לכם מתכון לפלפלים ממולאים צמחוניים, וגם בצלים ממולאים הכנסתי לסיר. בלי הרבה דיבורים, ישר לעבודה :)

בלינצ'ס ללא גלוטן, כן, כן :) הכי טעימים שיש!

לבלינצ'ס האלו תעשו "גזור ושמור". לא מעט עבדתי כדי להגיע בדיוק למרקם שאני רוצה.  כזה שיהיה דומה להפליא לבלינצ'סים ה"רגילים", אלו עם הקמח ה"רגיל", הלבן, שאני נענעת ממנו.  כשהתחלתי לאכול "ללא גלוטן", גיליתי שההרגשה שלי אחרת לגמרי. הבטן לא נפוחה, ההרגשה יותר טובה, אני פחות עייפה, ויותר חיונית. כן, כן, גלוטן זה נזק, קמח לבן זה רע, חיטה זה מזיק - אבל רק אחרי שמפסיקים לאכול את הגלוטן, מבינים עד כמה.  אני משתדלת לא לאכול גלוטן, ולהימנע מפסטות, לחמים, וחיות חיטה אחרות. לפעמים אני מתפתה, לפעמים גםן בא לי - אבל היום יש כ"כ הרבה תחליפים, שמי צריך גלוטן בכלל? אני מתה על בלינצ'סים. 

סלמון ברוטב תפוזים, סויה וסילאן. 5 דקות ולתנור.

  אחת הסיבות שבזכותן אני אוהבת מאד להכין דגים היא מהירות ההכנה.  דג לא צריך יותר מדי התעסקות. רוטב מוצלח, ובישול/טיגון/צליה קצרים במיוחד.  כשבא לי משהו מהיר וטעים, וחשוב לציין גם בריא מאד, אני מכינה דג.  בחורף, אני אוהבת לבשל עם תפוזים. הם נמצאים בשיאם, בהמוניהם, ובמחירים נפלאים שמאפשרים לחגוג איתם בלי סוף. הפעם סידרתי לכם מתכון של פחות מחצי שעה בסה"כ, כולל הכנה וצליה בתנור.  פילה סלמון. 

גליל תמרים ואגוזים - חטיף אנרגיה משגע ללא גלוטן

לפעמים בא לי משהו מתוק אחרי הארוחה. חטיף שכזה. קינוח.  מאז שהתחלתי לאכול "ללא גלוטן, ללא סוכר", אני משתדלת לא לאכול חטיפים מתועשים, אלא דברים בריאים יותר, טבעיים יותר, ולהעדיף סוכר שהוא סוכר פירות - ולא סוכר מעובד.  המתכון לגלילי התמרים הוא ללא גלוטן, ללא אפיה, מהיר הכנה, ומלא בדברים טובים ובריאים.  את חטיפי האנרגיה מהתמרים אני מכירה עוד מהימים שרכבתי בשטח עם האופניים. החבר'ה תמיד היו מביאים תמרים לרכיבה, ואחד מהם תמיד הגיע עם קופסה שבתוכה היו מטבעות תמרים עם המון דברים טובים בפנים. הם לגמרי חטיפי אנרגיה, וגם דלים בשומן רק שיש בעיה אחת - מאד קשה להפסיק לאכול מהם :)