דילוג לתוכן הראשי

המהפכה של התורכים, ראלקו, ודניאל חסון. מה הקשר? :)



בשבוע שעבר הוזמנתי למסיבת עיתונאים לרגל חגיגות שנה לזכיון של ראלקו על המותג בלומברג, מותג גרמני מצליח.
ראלקו רכשה את הזיכיון על המותג לפני כשנה, ומשיקה אותו מחדש בישראל.
Blomberg הוא מותג מוביל בעולם המשווק בלמעלה מ-50 מדינות ומתמחה במוצרי חשמל שמשתלבים בהתאמה מושלמת לבית. הרצאה הייתה בסימן "בהרמוניה עם הבית שלך".
מי שנתן את ההרצאה על שילוב מוצרי החשמל בחללים בצורה כ"כ מדויקת, היה המעצב דניאל חסון, שהראה מצגת של דירות בעיצובו, בהן מוצרי החשמל הופכים להיות רהיט משלים בחדרים השונים.

החזון של ראלקו מתבסס על הרמוניה עם הטבע באמצעות מוצרים שנועדו לשמר את משאבי הטבע, הרמוניה עם הבית באמצעות מוצרים מעוצבים בסטייל ובסגנון אוניברסליים, והרמוניה אתך באמצעות פתרונות מעשיים, חידושיים ייחודיים ואיכות ללא פשרות.
מוצרי החשמל של Blomberg, כך מספרים, ידועים באיכות הגבוהה שלהם.
אני עדיין לא ניסיתי את מוצרי בלומברג, ואין לי חוות דעת אישית על המותג, אבל אני בהחלט הולכת לנסות את סדרת המזגנים שלהם לחדרים, גם כי הם מעניינים ובעלי קו נקי, וגם כי יש עליהם 5 שנות אחריות.
המזגנים עומדים בתקני הבטיחות המחמירים בעולם. הם שקטים במיוחד וחסכוניים בחשמל עם דירוג אנרגטי A. הדירוג האנרגטי הוא זה שיקבע בסוף כמה חשמל תשלמו - וזה חשוב :)
למזגני Blomberg טכנולוגיית ניקוי עצמי אוטומטית וטכנולוגיית "אוויר נקי" הודות למסנן בעל דרגת צפיפות גבוהה המסוגל להסיר למעלה מ-90% מהאבק ומהחלקיקים. חשוב לא פחות.
כל מזגן עובר 52 (!) מבחנים מחמירים לתקנים האמריקאיים כולל מבחן IEC, כדי להבטיח רמות בטיחות גבוהות.
המקררים - אותם ממש אהבתי. עיצוב יפיפה, נקי ומרשים.
ל- Blomberg מגוון מקררים בעלי 4 ו-2 דלתות, מקפיא עליון ומקפיא תחתון, דלת אחת ומקררים אינטגרליים.
המקררים מהודרים, אמינים באיכות חסרת תקדים, במגוון גדלים ועיצובים, ובעלי חלוקה פנימית נוחה ויעילה.
גם דניאל חסון התלהב מהעיצוב המרשים.
כל מקררי Blomberg ידידותיים לסביבה, מיוצרים מרכיבים ש-80% מהם ניתנים למחזור וללא גזים הפוגעים באוזון. בחלק מהמקררים האלקטרוניים קיימת גם פונקציית חיסכון להפחתת צריכת האנרגיה עד למינימום.
למקררי בלומברג טכנולוגיית האור הכחול המאפשרת לפירות ולירקות להמשיך בתהליך הפוטוסינתזה בשהייה במקרר. אספקה קבועה של קרני אור כחול מעלה את ערך הויטימינים של הפירות והירקות ושומרת על טריותם לאורך זמן.
בנוסף, תא איחסון גמיש Flexy Cool יכול לשמש כמקפיא או כתא קירור .
לכל המקררים מסנן פחם אנטי וטכנולוגיה מיוחדת שאמורה לנטרל מולקולות ריח מהמקרר. בנוסף, למקררים ידיות אנטי בקטריאליות וציפוי מיקרוני בדפנות הפנימיות של המקרר להגנה מפני בקטריות.
אין ספק, המוצרים נראים איכותיים, עם מחשבה רבה של תכנון ופונקציונאליות בלתי מתפשרת.
ולכן...
מוצרי Blomberg זכו בפרסי איכות שונים באירופה וביניהם: EcoTopTen, פרס העיצוב Reddot Design, + Energy ועוד.
התורכים הגיעו כדי לספר לנו על המהפכה. לא, לא המהפכה נגד ארדואן, המהפכה הטובה של בלומברג וראלקו :)
המארחים מטעם ראלקו (שמחזיקים במותגים Sharp, Zanussi ו- Blomberg), והאורחים התורכים מ- Blomberg היו במצב רוח מרומם, והשמחה הייתה רבה.
מימין: באראז יוראן מנהל שיווק ארצי בלומברג, סלים דומאני מנהל מכירות ארצי בלומברג, מוראט בויקירק מנהל המכירות הבינלאומי בלומברג, זיוי רוזיאק מנהלת שיווק ראלקו, אילן מזרחי מנכ"ל ראלקו ונסלים הנסילאר מנהלת שיווק אזורית בלומברג.
שמענו על תכונות המוצרים הנוספים, מכונות הכביסה, המדיחים, התנורים והמקפיאים.
פתאום בא לי להחליף את כל מוצרי החשמל שלי :)
מדיחי כלים
מדיחי הכלים של Blomberg ידועים גם  בזכות מנוע Optime Inverter המעניק פעולה שקטה וחסכונית וגם בזכות טכנולוגית Supergloss שמחממת את הכלים ל- 10 דקות נוספות להברקה מושלמת של הכלים.
למדיחים יש אטם אנטי בקטריאלי למניעת ריחות לא נעימים ומערכת MDFS להגנה מפני הצפה
למדיחי הכלים של Blomberg תכניות הדחה מהקצרות בשוק עם תכנית של 30 דקות ל- 13 מערכות כלים לרמת ניקוי קלה, ותכנית אקספרס של 58 דקות לניקוי כבד.
למדיחי הפרימיום צריכת מים של  6 ליטר בלבד.
במדיחי היוקרה מדף שלישי לסכום וכוסות קפה, הניתן לשליפה בקלות וסלסלות סכום מחליקות ומדף תחתון עם שיניים מתקפלות.
מכונות כביסה
לבלומברג מכונות כביסה בנפח 6- 9 ק"ג המספקות ביצועים ברמה הגבוהה ביותר וחלקן צורכות פחות אנרגיה מתקן יעילות אנרגטית A. 
קיימת תוכנית בלעדית - תוכנית קצרה של 14 דקות בלבד.
בכל מכונות הכביסה של Blomberg מותקנת מערכת אוטומטית להתאמת כמות המים על מנת לאפשר למכונה להתאים את כמות המים הנכנסים בהתאם לכמות הכביסה ובכך לחסוך במים. עוד במכונות הכביסה: מערכת למניעת דליפות המגינה על הבית מפני הצפה, תכניות היגיינה המשמידות 99.9% מהחיידקים גם בטמפרטורות כביסה נמוכות. 
לכל המכונות צג בקרה led ופאנל הפעלה בעברית.
במכונות הפרימיום מנוע אינוורטר לשיפור הביצועים וחיסכון בחשמל.
* למכונות הכביסה אחריות של 10 שנים על המנוע
מייבשי כביסה
מייבשי הכביסה של Blomberg בעלי נפח של 6- 9 ק"ג, ומציעים מבחר של תכניות המתאימות לסוגים שונים של אריגים. מייבשי בלומברג מציעים תכניות ייבוש קצרות במיוחד וצלעות התוף של מייבשי בלומברג הן ייחודיות בצורתן ומבטיחות ייבוש אחיד ופחות קמטים.
טכנולוגיה נוספת למייבשים היא חיישני הייבוש - בכל מייבשי הכביסה של Blomberg מותקנים חיישני לחות וטמפרטורה. ויש גם נעילה מפני ילדים, קירור אוטומטי על מנת להפחית קמטים והתראות שונות לגבי ניקוי, ריקון מיכל המים ועוד.
תנורים
Blomberg מציעה מגוון תנורי גומחא ותנורים משולבים חד תאי ודו תאי ברוחב 60 עד 90 ס"מ, חסכוניים באנרגיה עם דירוג אנרגטי A. בחלק מהתנורים של המותג קיימת פונקציית ניקוי עצמי פירוליטי המאפשרת ניקוי פנימי קל ויעיל של התנור באמצעות אדים.
וחלום חיי, תנור 90. אחחחח, איזה כיף, וכמה יופי :)


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

פשטידת כרוב משגעת!!! מתכון לפשטידה קלה להכנה וטעימה להפליא :)

אני מודה: נכון, יש לי חיבה גדולה לסטייקים ובשרים, אבל גם מאכלים חלביים עוברים לי נהדר בתפריט השבועי שלי. מדי פעם אני מכינה פשטידות טעימות, כמו פשטידת התרד הנהדרת שלי , שמהוות יופי של תחליף לארוחת צהריים בשרית, או לארוחת ערב כיפית. הפעם הלכתי על כרוב. אני תמיד ממציאה פשטידות, כשהבסיס די קבוע, ורק ה"בפנוכו" משתנה. מחליפה ירקות, משנה תיבולים, מחליפה תבניות, צורות, גדלים, אבל תמיד הן יוצאות משגעות, נפלאות לאירוח, וקוצרות מחמאות :)

פלפל ממולא צמחוני, עם אורז ותבלינים. מתכון קל לממולאים!

אני אוהבת ממולאים, ומכינה אותם בכל מיני צורות וצבעים. הפעם היה לי עוף בתנור, אז ויתרתי על הבשר הטחון בפלפלים, והכנתי פלפלים ובצלים ממולאים, סיר כיפי וטעים שמתאים לכל יום בשנה. שמרו לכם מתכון לפלפלים ממולאים צמחוניים, וגם בצלים ממולאים הכנסתי לסיר. בלי הרבה דיבורים, ישר לעבודה :)

בלינצ'ס ללא גלוטן, כן, כן :) הכי טעימים שיש!

לבלינצ'ס האלו תעשו "גזור ושמור". לא מעט עבדתי כדי להגיע בדיוק למרקם שאני רוצה.  כזה שיהיה דומה להפליא לבלינצ'סים ה"רגילים", אלו עם הקמח ה"רגיל", הלבן, שאני נענעת ממנו.  כשהתחלתי לאכול "ללא גלוטן", גיליתי שההרגשה שלי אחרת לגמרי. הבטן לא נפוחה, ההרגשה יותר טובה, אני פחות עייפה, ויותר חיונית. כן, כן, גלוטן זה נזק, קמח לבן זה רע, חיטה זה מזיק - אבל רק אחרי שמפסיקים לאכול את הגלוטן, מבינים עד כמה.  אני משתדלת לא לאכול גלוטן, ולהימנע מפסטות, לחמים, וחיות חיטה אחרות. לפעמים אני מתפתה, לפעמים גםן בא לי - אבל היום יש כ"כ הרבה תחליפים, שמי צריך גלוטן בכלל? אני מתה על בלינצ'סים. 

סלמון ברוטב תפוזים, סויה וסילאן. 5 דקות ולתנור.

  אחת הסיבות שבזכותן אני אוהבת מאד להכין דגים היא מהירות ההכנה.  דג לא צריך יותר מדי התעסקות. רוטב מוצלח, ובישול/טיגון/צליה קצרים במיוחד.  כשבא לי משהו מהיר וטעים, וחשוב לציין גם בריא מאד, אני מכינה דג.  בחורף, אני אוהבת לבשל עם תפוזים. הם נמצאים בשיאם, בהמוניהם, ובמחירים נפלאים שמאפשרים לחגוג איתם בלי סוף. הפעם סידרתי לכם מתכון של פחות מחצי שעה בסה"כ, כולל הכנה וצליה בתנור.  פילה סלמון. 

גליל תמרים ואגוזים - חטיף אנרגיה משגע ללא גלוטן

לפעמים בא לי משהו מתוק אחרי הארוחה. חטיף שכזה. קינוח.  מאז שהתחלתי לאכול "ללא גלוטן, ללא סוכר", אני משתדלת לא לאכול חטיפים מתועשים, אלא דברים בריאים יותר, טבעיים יותר, ולהעדיף סוכר שהוא סוכר פירות - ולא סוכר מעובד.  המתכון לגלילי התמרים הוא ללא גלוטן, ללא אפיה, מהיר הכנה, ומלא בדברים טובים ובריאים.  את חטיפי האנרגיה מהתמרים אני מכירה עוד מהימים שרכבתי בשטח עם האופניים. החבר'ה תמיד היו מביאים תמרים לרכיבה, ואחד מהם תמיד הגיע עם קופסה שבתוכה היו מטבעות תמרים עם המון דברים טובים בפנים. הם לגמרי חטיפי אנרגיה, וגם דלים בשומן רק שיש בעיה אחת - מאד קשה להפסיק לאכול מהם :)