דילוג לתוכן הראשי

מלון היולדות היחיד בארץ שהוא באמת בית מלון: סוויט בייבי. חדש ויחיד בארץ!


מלון רמדה נתניה משיק את "סוויט בייבי - SuiteBaby" - וזו בהחלט בשורה ליולדות!



אני זוכרת את הימים שאחרי הלידה. זה היה לפני הרבה שנים, כשמלונית יולדות עוד לא הייתה עניין של "MUST HAVE", אלא לעשירים בלבד. אנחנו, נשות המעמד הבינוני, חזרנו הביתה, ונאלצנו עם כל הכאבים, העייפות, וחוסר האנרגיה - להיות 24/7 סביב הבייבי שלנו.
בהמשך הוגדלו המלוניות ליולדות, שנמצאות בצמוד לבית החולים, או בתוכו ממש, ועדיין, מדובר בתענוג לא זול.
מבחינתי, זה אחלה קונספט, אבל להמשיך "לבלות" בבית חולים, זו גם אופציה בינונית. נחמדה, אבל בינונית.
ברעיון מבריק החליטו במלון רמדה נתניה להסב קומה שלמה במלון למלון יולדות, כך שבמקום לחזור הביתה מיד אחרי בית החולים, אפשר לצאת לנוח במלון אמיתי, ולהנות מפינוק של "אחרי לידה".


מלון היולדות ממוקם מול הים, כך שהתחושה היא ללא ספק תחושה של חופש, של רוגע, של "יש מי ששומר לי על התינוק, אבל אני גם קצת בחופש", ומעניק אירוח שלא היה כמותו לאם ולתינוק: סוויטות מאובזרות,  ארוחות  עשירות ומגוונות המוגשות לחדר, מערך תמיכה מקצועי הכולל דולות מנוסות והפתעות נוספות.
כמובן שהמלון אידיאלי לנשים שילדו בבי"ח לניאדו בנתניה, ואף קיים שיתוף פעולה צמוד בין מלון היולדות לבין בית החולים, אך כל יולדת שרוצה יכולה להגיע לאחר הלידה למלון, ל"חופשת לידה" מפנקת.


מה יש במלון שהופך אותו מושלם ליולדת?

א. דולה בכל שעות היממה

ב. חדר תינוקות מקסים עם עריסות ושידות החתלה



ד. כורסת הנקה

ה. אמבטיית רחצה לתינוק עם מד טמפרטורה


ו. מוצרים משלימים כמו חיתולים, בקבוקים, מוצצים, מברשת לניקוי בקבוקים, חיתולי טטרה, וכל מה שהיולדת צריכה.
מה שיפה ברעיון היא העובדה שחשבו על כל הפרטים הקטנים, ונראה שזה בדיוק המקום המושלם להגיע אליו.





ומה בסוויטות?



כל סוויטה כוללת חדר שינה, סלון אירוח, פינת אוכל מטבחון ומרפסת הפונה לנוף עוצר הנשימה של אגן הים התיכון.


הסוויטות מאובזרות בעריסה לתינוק; פינת החתלה, כורסת הנקה, מיני בר מלא כל טוב; פינת קפה/תה.
כל הארוחות מוגשות בהגשה אישית ישירות לסוויטה בכלים מהודרים התפריט  עשיר ומגוון ומותאם אישית לכל יולדת.


את היולדת מלווה צוות מקצועי ומנוסה המונה מערך דולות, אשר יעניק ליולדת מעטפת ייחודית למען השקט הנפשי, רוגע וביטחון לאורך כל שעות היום. הצוות מלווה את האם והילוד בימיהם הראשונים יחד ומעניק הדרכת הנקה, סיוע ברחיצה סיוע בהאכלה ובהחלפת חיתול. ליולדת יינתן בנוסף ייעוץ לימים שלאחר הלידה בנושאי תזונה ובריאות.


כמה זה עולה לנו?
מחירים:
תקופת ההשקה: 990 ₪ ללילה, אין מינימום לילות. עבור היולדת + תינוק + בן זוג/מלווה.   פנסיון מלא (3 ארוחות בסוויטת היולדת)
לאחר תקופת ההשקה: 1490 ₪ ללילה, עבור יולדת + תינוק.
עבור שהייה של שני לילות : המחיר ללילה יורד ל- 1290 ₪  . עבור יולדת + תינוק.
עבור שהייה של שלושה לילות או יותר: המחיר ללילה יורד ל-1090 ₪ . עבור יולדת + תינוק.
תוספת מבוגר 280 ₪ ללילה
תוספת ילד 170 ₪
המחירים כוללים את כל החבילה המפנקת: אירוח בסוויטה, פנסיון מלא, יועצת, מערך דולות, תינוקייה, מתנות וכו'.
* קיימת אופציה לסבסוד השהות על ידי קופות החולים, בהתאם לפוליסות היולדת.
עוד נקודה מעניינת: בני משפחת היולדת יוכלו להצטרף ליולדת ולילוד לשהייה בסוויטה וכן ליהנות משימוש במתקני המלון השונים במחירים מיוחדים.
יולדת אשר תרצה להאריך את זמן השהייה ו/או לערוך ברית/בריתה במלון תזכה למחירים אטרקטיביים.

ומה יש ברמדה נתניה באופן כללי?
מלון הסוויטות רמדה נתניה, מרשת ווינדהאם העולמית - רשת המלונות הגדולה ביותר בעולם המונה למעלה מ-8,000 בתי מלון, ממוקם על הטיילת הדרומית של נתניה. המלון כולל 164 סוויטות מרווחות, מתוכן סוויטות המתאימות ל-6 אורחים וסוויטות לליל כלולות. כל הסוויטות פונות לנוף המרהיב של הים התיכון. המלון מציע שפע של אפשרויות קולינאריות הכוללות ארוחות בוקר וערב עשירות ומגוונות במסעדת המלון, וכן ארוחות קלות מסביב לבריכה.

במלון בריכה חצי אולימפית, ספא בן שתי קומות המציע מגוון עיסויים ע"י מיטב המטפלים והמטפלות וחדר כושר מאובזר. בנוסף, במלון משחקיית ילדים, אולמות אירועים ובית כנסת מפואר המתאימים למגוון רחב של סוגי אירועים - משפחתיים ו/או עסקיים.
חניה תת קרקעית חינם לאורחי המלון.
אינטרנט חינם בכל שטחי המלון.


מלון רמדה
טל: 09-8867777
שד' עובד בן עמי 41 נתניה
reservation@leshemhotels.com

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

פשטידת כרוב משגעת!!! מתכון לפשטידה קלה להכנה וטעימה להפליא :)

אני מודה: נכון, יש לי חיבה גדולה לסטייקים ובשרים, אבל גם מאכלים חלביים עוברים לי נהדר בתפריט השבועי שלי. מדי פעם אני מכינה פשטידות טעימות, כמו פשטידת התרד הנהדרת שלי , שמהוות יופי של תחליף לארוחת צהריים בשרית, או לארוחת ערב כיפית. הפעם הלכתי על כרוב. אני תמיד ממציאה פשטידות, כשהבסיס די קבוע, ורק ה"בפנוכו" משתנה. מחליפה ירקות, משנה תיבולים, מחליפה תבניות, צורות, גדלים, אבל תמיד הן יוצאות משגעות, נפלאות לאירוח, וקוצרות מחמאות :)

פלפל ממולא צמחוני, עם אורז ותבלינים. מתכון קל לממולאים!

אני אוהבת ממולאים, ומכינה אותם בכל מיני צורות וצבעים. הפעם היה לי עוף בתנור, אז ויתרתי על הבשר הטחון בפלפלים, והכנתי פלפלים ובצלים ממולאים, סיר כיפי וטעים שמתאים לכל יום בשנה. שמרו לכם מתכון לפלפלים ממולאים צמחוניים, וגם בצלים ממולאים הכנסתי לסיר. בלי הרבה דיבורים, ישר לעבודה :)

בלינצ'ס ללא גלוטן, כן, כן :) הכי טעימים שיש!

לבלינצ'ס האלו תעשו "גזור ושמור". לא מעט עבדתי כדי להגיע בדיוק למרקם שאני רוצה.  כזה שיהיה דומה להפליא לבלינצ'סים ה"רגילים", אלו עם הקמח ה"רגיל", הלבן, שאני נענעת ממנו.  כשהתחלתי לאכול "ללא גלוטן", גיליתי שההרגשה שלי אחרת לגמרי. הבטן לא נפוחה, ההרגשה יותר טובה, אני פחות עייפה, ויותר חיונית. כן, כן, גלוטן זה נזק, קמח לבן זה רע, חיטה זה מזיק - אבל רק אחרי שמפסיקים לאכול את הגלוטן, מבינים עד כמה.  אני משתדלת לא לאכול גלוטן, ולהימנע מפסטות, לחמים, וחיות חיטה אחרות. לפעמים אני מתפתה, לפעמים גםן בא לי - אבל היום יש כ"כ הרבה תחליפים, שמי צריך גלוטן בכלל? אני מתה על בלינצ'סים. 

סלמון ברוטב תפוזים, סויה וסילאן. 5 דקות ולתנור.

  אחת הסיבות שבזכותן אני אוהבת מאד להכין דגים היא מהירות ההכנה.  דג לא צריך יותר מדי התעסקות. רוטב מוצלח, ובישול/טיגון/צליה קצרים במיוחד.  כשבא לי משהו מהיר וטעים, וחשוב לציין גם בריא מאד, אני מכינה דג.  בחורף, אני אוהבת לבשל עם תפוזים. הם נמצאים בשיאם, בהמוניהם, ובמחירים נפלאים שמאפשרים לחגוג איתם בלי סוף. הפעם סידרתי לכם מתכון של פחות מחצי שעה בסה"כ, כולל הכנה וצליה בתנור.  פילה סלמון. 

גליל תמרים ואגוזים - חטיף אנרגיה משגע ללא גלוטן

לפעמים בא לי משהו מתוק אחרי הארוחה. חטיף שכזה. קינוח.  מאז שהתחלתי לאכול "ללא גלוטן, ללא סוכר", אני משתדלת לא לאכול חטיפים מתועשים, אלא דברים בריאים יותר, טבעיים יותר, ולהעדיף סוכר שהוא סוכר פירות - ולא סוכר מעובד.  המתכון לגלילי התמרים הוא ללא גלוטן, ללא אפיה, מהיר הכנה, ומלא בדברים טובים ובריאים.  את חטיפי האנרגיה מהתמרים אני מכירה עוד מהימים שרכבתי בשטח עם האופניים. החבר'ה תמיד היו מביאים תמרים לרכיבה, ואחד מהם תמיד הגיע עם קופסה שבתוכה היו מטבעות תמרים עם המון דברים טובים בפנים. הם לגמרי חטיפי אנרגיה, וגם דלים בשומן רק שיש בעיה אחת - מאד קשה להפסיק לאכול מהם :)