"אמא, אני חייב משקפיים חדשים!"
אמר לי הבן שלי בתחילת החופש הגדול.
משקפיים, אגב, לכל אלו שתמיד מתלבטים, הם זכר.
מסגרת ועדשה, אלו שמחברות אותן, הן נקבה.
ברור, תמיד הנשים מחברות את הכל למושלם(:
אמר, וצדק.
האופנה משתנה, הגיל משתנה, ומה שהיה טוב ל"ילד" לפני שנתיים, כבר לא טוב לנער בן ה-17 שלי.
נו, הוא צריך. יופי. מה אני עושה עם המידע הזה?
כידוע לכם, או אולי לא ידוע,
לאנשים עם הפרעות קשב וריכוז יש בעיה קשה בקבלת החלטות.
כשצריך לבחור בין עשרה פריטים, אני יכולה לצאת מדעתי.
ADHD חמור, הגדיר אותי הרופא.
עכשיו אני צריכה ללכת לחנות משקפיים, ולקבל החלטה כשמסביבי מאות מסגרות.
"אוףףףףף", חשבתי לעצמי.
אז הגיעה הדחיינות, עוד תופעה של ADHD. הכי קל לנו במצבים כאלו להגיד "מחר".
ה"מחר" פותר את הצורך בקבלת החלטה. מי שלא מכיר, לא יבין את הסיוט. איך אומרים?
"זר לא יבין זאת". כמה מדויק.
ככה אמרתי לו במשך שבועיים "נראה, אולי מחר".
כשאומרים ששום דבר לא קורה במקרה, זה כ"כ מדוייק.
בזמן שאני מתלבטת לאיזה חנות ללכת איתו, ונלחצת מהסיטואציה
(כי אתם יודעים, משקפיים טובים זה לא עסק זול),
הגיעה הזמנה לאירוע בלוגרים ברשת משקפשים,
והאירוע אפילו קל"ב, בסניף סגולה בפ"ת.
אני לא יכולה להסביר לכם כמה שמחתי. בישרתי לבן שלי, והוא,
שמכיר היטב את אמא שלו, שמח יחד איתי.
"יופי", אמרתי לעצמי, זה כבר נותן לי כיוון.
הגעתי לאירוע. נכנסתי, הסתכלתי, ונבהלתי.
תצוגה ענקית, המון סוגים, ואיך בוחרים כשיש כזה היצע?
שוב אמרתי: "אוףףףף", ומילמלתי: "חשבתי שזה יהיה פשוט".
לשמחתי, גיליתי שעם הצוות הנכון זה הרבה יותר פשוט ממה שזה נראה.
הצוות בראשותו של גיל נתן, מנהל השיווק והקולקציה בחנות הספציפית, התגלה כצוות נעים מאד, ידידותי לסביבה, ויצר אווירה נהדרת, על גבול הביתית. בשניות הרגשתי שם "בבית", בשונה מחנויות משקפיים אחרות, שנותנות לעיתים תחושה של ניכור מסויים.
גיל הציג לנו את הטרנדים החדשים, ואני ישר "נדלקתי" על הסידרה הזו, טרנד חדש של משקפיים קלים במיוחד עם סיבי ניילון, שאפשר להחליף להם את המוטות, ולהישאר תמיד מעודכנים ואופנתיים.
"כאלו אני רוצה לבן שלי, עומר", אמרתי בלי לחשוב פעמיים.
גיל הודיע לי שיש לי טעם טוב, ובחרתי את המשקפיים בין היקרים בחנות. לקחתי אוויר ואמרתי: "תמיד זה קורה לי, אני אוהבת דברים משובחים" (-:
האמת, תראו בעצמכם, ותגידו אם הם לא משקפיים מדהימים:
המשקפיים האלו מגיעים עם זוג מוטות לבחירה, כך שאפשר לגוון לפי מצב הרוח והבגדים.
כל זוג נוסף עולה 200 ש"ח, והאפשרויות אין סופיות, צבעוניות מקסימה במיוחד:
"נראה מה הבן שלי יחשוב עליהם", חשבתי לעצמי.
בשביל ה"לוק" של התיכוניסט שלי אני מוכנה לשלם קצת יותר, העיקר שהוא ירגיש שהוא באופנה (-:
ואם כבר במחירים אנחנו מתעסקים, זה הזמן לספר קצת על
מדיניות המחירים בחנות, כפי שהסביר לנו גיל:
מדוע ישנם פערים משמעותיים בין מחירי משקפי השמש במקומות שונים?
מדוע אותו דגם של אותו מותג נמכר בפערים של עשרות אחוזים בחנויות שונות?
למה מותגים איכותיים נועדו עד היום רק לאנשים בעלי ממון?
זה לא סוד כי מחירי הנדל"ן בארץ הן להשכרה והן לקניה אינם הגיוניים.
כולנו סובלים מהם.
בראש הרשימה נמצאים הקניונים אשר נחשבים לנדל"ן הכי יקר בארץ, הן מבחינת השכירות והן מבחינת עלויות נוספות נלוות, כך שהגיוני שחנויות הממוקמות בקניונים חייבות לגלגל את העלות היקרה הזו על הצרכן.
הרי בסופו של דבר, מישהו צריך לשלם את שכר הדירה של המשקפיים האלה.
מיקום החנות באזורי תעשייה מחוץ לערים מקטין משמעותית את עלויות העסק, ולפיכך, ב"משקפשים פ"ת" בסגולה יש חנות גדולה ומרווחת היכולה להציג קולקציה גדולה, נגישות וחנייה, והכי חשוב: מחירים "שפויים"!!!
בכל פינה בחנות יש מבצעים:
במשקפשים יש הנחה קבועה של 45%-75% על כל משקפי השמש.
כל המותגים, כל הדגמים, כל הצבעים, כל הקולקציות, כל השנה.
במשקפשים,בניגוד לחלק מהמתחרים, מוכרים מותגים מוכרים ישירות מהיבואנים, לא כבולים למותגי יבוא אישי למיניהם, ולשום מחויבות של מותג בית או מעצב כזה או אחר.
ההוזלה היא לא על דגם ספציפי מקולקציה, אלא על כל משקפי השמש!
למחרת, לקחתי את עומר לקנות לו משקפיים.
נו, ברור, גם הוא התלהב מאלו עם סיבי הניילון.
יקרים, אבל יפים.
את המשקף העליון בחרנו שיהיה "ה-משקפיים" שלו,
והוא בחר את שני זוגות המוטות האלו, כדי להחליף "לוק" בקלות:
החלטתי לפנק גם את עצמי במשקפי שמש חדשים, כי מגיע לי(-:
יצאתי עם משקפי שמש משגעים של ראלף לורן ,
במחיר מדהים!!!
פתח תקווה- אלכסנדר ינאי 7, פתח תקווה (באזור צומת סגולה)
טל 03-9131213
פקס 03-9131214
שעות פתיחה ימים א', ב', ד', ה', - 10:00 - 20:00
יום ג' – 10:00-14:30
יום ו' – 9:30-14:00
איזה תמונות מדהימות, עושות חשק לבקר במקום:)
השבמחקתודה רבה, יולי((-:
השבמחק