דילוג לתוכן הראשי

שורש מציגה ליין ספורטיבי ימי. גם יפה וגם שוחה :)



צילום: יח"צ

ספורט ימי זה כיף אדיר. 
בכלל, ים עושה לי שקט בנשמה. אבל לרוב, מרחוק.
אם היה לי אומץ, הייתי מבלה במעמקי הים, צוללת בלי סוף (לפעמים אני חושבת שאני מביישת את השם "שונית", ומה חשבו ההורים שלי, שנתנו לי שם כזה מחייב, אבל בסוף יצאתי עם פחד לצלול?)
את הסנדלים של "שורש" אין צורך להציג, נכון? 
ובכל זאת, תזכורת קלה. הם נוחות בטירוף.
הן קלות מאד, ובעלות רפידה אנטי בקטריאלית.
חומר המונע גדילת בקטריות משולב בתרכובות החומרים מהם מייצרים את הרפידות בסנדלים.
החומר נשאר פעיל לאורך כל חיי הסנדל ומונע היווצרות ריחות לא נעימים.

הן צבעוניות ,יפות וטרנדיות.
מתכווננות לפי הרגל בעזרת סקוטשים מעולים.
X-Strap - פטנט (פטנט אמריקאי 5,561,919)
מערכת רצועות ייחודית עם 6 נקודות עגינה בסוליה. רצועת העקב ורצועת שורש כף הרגל אינן תלויות האחת בשנייה, ומעניקות לרגל אחיזה מושלמת.
הסוליה שלהן תלת-שכבתית
שלוש שכבות נפרדות - מגע עם כף הרגל, ריפוד ביניים, מגע עם הקרקע - מאפשרים כיוון פרמטרים מדויק כגון, אחיזה, עמידות, ספיגת זעזועים ומשקל. התוצאה היא איזון מושלם ותוכל לחוש בהבדל לאחר שבוע אחד של שימוש.
ID™ Number
מתוך כוונה לייצר סנדלים באיכות גבוהה במיוחד, לכל סנדל יש מספר מזהה ייחודי (מופיע על גבי תווית התפורה על הסנדל). דבר זה מאפשר עקיבות מלאה כדי לשקף את קפדנותנו בנושא איכות המוצרים והיכולת לבחון ולנהל כל בעיה שעלולה להתעורר.
את שורש אני מכירה עוד מהימים שהתחלתי לרכוב על אופניים. 
תיקי המים שלהם היו הגירסה הישראלית למנשאי המים  של Camelbak ושל Deuter, ושלושת המותגים הובילו ועדיין מובילים את השוק. 
לאחרונה השיקה "שורש" מנשאי מים לספורט הימי, שהפך להיות מאד פופולארי בזכות הסאפ, שמאפשר לכולם לקחת חלק, גם בלי להיות סופר מקצוען.
נפגשנו בביה"ס הימי בשדות ים, לשיעור סאפ ובדיקת תיקי הספורט הימי.
את שיעור הסאפ העביר לנו השייט האולימפי והמדליסט המוכשר, גל פרידמן. 
מעבר לזה שהוא חתיך הורס, הוא גם מותק של אדם. וכמובן, עם גוף של דוגמן, אך טבעי שהוא ידגמן לנו את מנשאי המים של הליין הימי. 
צילום: יח"צ
גל שם עליו את תיק היפסטר ימי - HIPSTER WAVE
תיק ההיפסטר מוכר מתחום הריצה והרכיבה. 
אחרי כמה שיפורים והתאמות, הגיע ה"היפסטר ווייב" -  שתוכנן במיוחד לים! 
כמו בריצה ובאופניים היתרון של חגורת שתיה הוא שמירה על מרכז כובד נמוך ועל כתפיים חופשיות מעומס ולחצים שמגבילים את תנועתן.
ה"היפסטר וייב" של שורש הוא פאוצ' נוח, בעל תא מרופד אטום למים עם מימיה בנפח 1.5 ליטר, במבנה רוחבי שמחלק את המשקל לרוחב האגן ומאובזר בשסתום חזק ואמין עם תפס מגנטי.
התא מחולק כך שיש מקום לאחסון ועדיין ההיפסטר קליל ויציב, לא מעמיס משקל על הכתפים והגב ומאפשר חופש תנועה ואיוורור.ה"היפסטר וויב" מאובזר גם בכיסי רשת לגישה מהירה ונוחה, ופאוץ' אטום למים לשמירה על דברים.
(סמארטפון צריך להכניס לשקית אטומה נוספת).
כמובן שעליתי על הסאפ, והצלחתי לא רע, בשביל שיעור ראשון וקצר. 
וכן, הייתי לבד על הסאפ. התמונה על הסאפ של גל רק בשביל המזכרת של "אני והמדליסט האולימפי" :)
עלי "הולבש" תיק נהדר, מאד נוח - וורו.
תיק וורו- VERVE
תיק ה"וורו" הוא פיתוח שנעשה על פי עיקרון העיצוב והטכנולוגיה של תיק הדיון, ה- X-FIT . הרצועות חופשיות ומאפשרות תנועה טבעית של הכתפיים בעת החתירה.
כיסי רשת מאפשרים לאחסן דברים, ולא אוגרים מים במקרה של נפילה וכך התיק לא מסרבל עליה חזרה על הסאפ או הקייק.
לתיק יש גומייה שמאפשרת איבטוח משוט בשעת עצירה ומשחררת את הידיים.
מכיל מיימיה בנפח 2 ליטר.
מתאים לקייקים ולסאפ.
צבעים- שחור כתום/ טורקיז כתום
מחיר- 399 ש"ח

דוראבאג ימי- DURABAG KAYAK

על פי דרישה שעלתה ממספר קייקיסטים הושק מיכל של 2.5 ליטר, עם בידוד לשמירה על קור המים, שאפשר לאבטח כמעט לכל מקום בקייק, וקשית שמאפשרת שתיה תוך כדי תנועה וללא עצירה!
שלוש אפשרויות להוצאת הצינור מהתיק מאפשרות התאמה מירבית. כיסי רשת מאפשרים איחסון נגיש לדברים קטנים.
פסי הייפלון בגב התיק מקנות לתיק אחיזה במשטח ומונעות החלקה.
מכיל מימיה בנפח 2.5 ליטר, קשית באורך 140 ס"מ.
צבעים- שחור כתום/ טורקיז כתום
מחיר- 199 ש"ח.
צבעים- שחור כתום/ טורקיז כתום
מחיר- 299 ש"ח

ליקוויטיינר פרו

לטובת הקייקיסטים - ליקוויטיינר!  בקבוק הקסם של חברת "שורש" למים (קרים -20 ורותחים +100 מעלות צלזיוס), קל, גמיש ומתקפל, בנפח גלילי, עשוי יריעה יחודית חלקה כמו זכוכית ומשולבת חומר אנטי בקטריאלית של "שורש", המוכר והנוח מהיבשה מגיע כעת במיוחד למים בתצורת "ליקוויטיינר פרו".
על ידי חיבור מתאם צינור עם שסתום, הליקוויטיינר הופך למערכת שתיה קטנה שמתאימה לכיס הקידמי באפודת הציפה של הקייק. ניתן לבצע התאמה אישית של אורך הצינור לשתיה נוחה ונטולת מאמץ.
ליקוויטיינר פרו מאובזר במימיה של 1 ליטר, קשית המחוברת לפקק מצידה האחד ולשסתום הליקס של שורש מצידה השני.
צבעים- שחור
מחיר-  49 ש"ח
* מבודד ווידפק- מעטפה מבודדת לשקית השתיה שמגנה ושומרת על קור/חום המים
*ערכת ווידפק פרימיום- חבילת פרימיום מפנקת, הכוללת וודפק 2 או 3 ליטר, קשית מצופה להגנה מקרינת UV וקליפס מגנטי.

לסיכום:
בא לי סאפ! :)
תודה לשורש על יום כיף אמיתי, על חוויה נהדרת, על תיק שלא העיק, ותודה מיוחדת לגל פרידמן ולביה"ס שלו לספורט ימי, על האירוח ועל הסבלנות :)



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

פשטידת כרוב משגעת!!! מתכון לפשטידה קלה להכנה וטעימה להפליא :)

אני מודה: נכון, יש לי חיבה גדולה לסטייקים ובשרים, אבל גם מאכלים חלביים עוברים לי נהדר בתפריט השבועי שלי. מדי פעם אני מכינה פשטידות טעימות, כמו פשטידת התרד הנהדרת שלי , שמהוות יופי של תחליף לארוחת צהריים בשרית, או לארוחת ערב כיפית. הפעם הלכתי על כרוב. אני תמיד ממציאה פשטידות, כשהבסיס די קבוע, ורק ה"בפנוכו" משתנה. מחליפה ירקות, משנה תיבולים, מחליפה תבניות, צורות, גדלים, אבל תמיד הן יוצאות משגעות, נפלאות לאירוח, וקוצרות מחמאות :)

פלפל ממולא צמחוני, עם אורז ותבלינים. מתכון קל לממולאים!

אני אוהבת ממולאים, ומכינה אותם בכל מיני צורות וצבעים. הפעם היה לי עוף בתנור, אז ויתרתי על הבשר הטחון בפלפלים, והכנתי פלפלים ובצלים ממולאים, סיר כיפי וטעים שמתאים לכל יום בשנה. שמרו לכם מתכון לפלפלים ממולאים צמחוניים, וגם בצלים ממולאים הכנסתי לסיר. בלי הרבה דיבורים, ישר לעבודה :)

בלינצ'ס ללא גלוטן, כן, כן :) הכי טעימים שיש!

לבלינצ'ס האלו תעשו "גזור ושמור". לא מעט עבדתי כדי להגיע בדיוק למרקם שאני רוצה.  כזה שיהיה דומה להפליא לבלינצ'סים ה"רגילים", אלו עם הקמח ה"רגיל", הלבן, שאני נענעת ממנו.  כשהתחלתי לאכול "ללא גלוטן", גיליתי שההרגשה שלי אחרת לגמרי. הבטן לא נפוחה, ההרגשה יותר טובה, אני פחות עייפה, ויותר חיונית. כן, כן, גלוטן זה נזק, קמח לבן זה רע, חיטה זה מזיק - אבל רק אחרי שמפסיקים לאכול את הגלוטן, מבינים עד כמה.  אני משתדלת לא לאכול גלוטן, ולהימנע מפסטות, לחמים, וחיות חיטה אחרות. לפעמים אני מתפתה, לפעמים גםן בא לי - אבל היום יש כ"כ הרבה תחליפים, שמי צריך גלוטן בכלל? אני מתה על בלינצ'סים. 

סלמון ברוטב תפוזים, סויה וסילאן. 5 דקות ולתנור.

  אחת הסיבות שבזכותן אני אוהבת מאד להכין דגים היא מהירות ההכנה.  דג לא צריך יותר מדי התעסקות. רוטב מוצלח, ובישול/טיגון/צליה קצרים במיוחד.  כשבא לי משהו מהיר וטעים, וחשוב לציין גם בריא מאד, אני מכינה דג.  בחורף, אני אוהבת לבשל עם תפוזים. הם נמצאים בשיאם, בהמוניהם, ובמחירים נפלאים שמאפשרים לחגוג איתם בלי סוף. הפעם סידרתי לכם מתכון של פחות מחצי שעה בסה"כ, כולל הכנה וצליה בתנור.  פילה סלמון. 

גליל תמרים ואגוזים - חטיף אנרגיה משגע ללא גלוטן

לפעמים בא לי משהו מתוק אחרי הארוחה. חטיף שכזה. קינוח.  מאז שהתחלתי לאכול "ללא גלוטן, ללא סוכר", אני משתדלת לא לאכול חטיפים מתועשים, אלא דברים בריאים יותר, טבעיים יותר, ולהעדיף סוכר שהוא סוכר פירות - ולא סוכר מעובד.  המתכון לגלילי התמרים הוא ללא גלוטן, ללא אפיה, מהיר הכנה, ומלא בדברים טובים ובריאים.  את חטיפי האנרגיה מהתמרים אני מכירה עוד מהימים שרכבתי בשטח עם האופניים. החבר'ה תמיד היו מביאים תמרים לרכיבה, ואחד מהם תמיד הגיע עם קופסה שבתוכה היו מטבעות תמרים עם המון דברים טובים בפנים. הם לגמרי חטיפי אנרגיה, וגם דלים בשומן רק שיש בעיה אחת - מאד קשה להפסיק לאכול מהם :)