דילוג לתוכן הראשי

גלוסיבוקס יולי עם מתנה מקסימה במיוחד!













לפעמים, כשאני פותחת את קופסת הגלוסיבוקס שלי, אני קופצת משמחה.
גם בקופסת יולי זה קרה, וזה בדיוק מה שיפה בגלוסיבוקס.
אני אף פעם לא יודעת איפה היא תרגש אותי ותגרום לי לחיוך :)
הפעם זה היה תיק האיפור, שהגיע בדיוק בזמן.

בדיוק חשבתי לעצמי כמה ימים לפני שהגיע הזמן לקנות תיק איפור חדש, כי שלי כבר מלא בשאריות פודרה וליפסטיקים שנפתחו מעצמם, ואז הגיעה קופסת ההפתעות שלי, עם תיק איפור מקסים, ובדיוק בגודל המתאים:



והכי כיף, שמהתיק נשפכו לי המון הפתעות :)



נתחיל לסקור את קופסת יולי? 
הקופסה הכילה החודש שישה מוצרים, רק אחד בגודל מלא.
התיק פיצה אותי על המוצר הבודד בגודל מלא, אבל אם הוא לא היה, זה לא היה עובר :)



1. GARNIER- מסיר איפור לעיניים(גודל מלא)
נחמד, ריח נעים, אמנם הוא מבטיח הסרבה קלה של איפור עמיד למים, אבל בפועל, את המסקרה העמידה שלי לא היה לו קל כ"כ להסיר. בסה"כ מוצר נחמד, לא חידש לי משהו.



2. lancome אדוונס ג'ניפיק
סרום נעים, לא שומני, משאיר תחושה מאד נעימה על העור.
המוצר הגיע כדוגמית, לא מספיק כדי לבחון אותו ללונג ראן.
אהבתי, אבל המחיר... נו, לנקום. אתם יודעים:)



3. Beyond- קפסולות ויטמינים ייחודיות ומהירות ספיגה.
בשקיק היו 5 קפסולות בגודל מלא, כשבמוצר "רגיל" יש 45 קפסולות.
לפי מה שנאמר בהגדרת המוצר, שימוש רצוף של קפסולה אחת ביום מעניק לעור הזנה ולחות משמעותית, מגמיש את הקמטים, מחליק קמטוטים ומעניק לעור תחושה של רעננות והתחדשות.
מהניסוי שלי המוצר אכן מעניק זוהר לעור, העור מקבל איזה "בוסט" של ברק.
שוב, המחיר: 905 ש"ח ל-45 קפסולות.
בערך 20 ש"ח לקפסולה. תעשו את החשבון אם זה משתלם לכם :)


לק של OPI- דוגמית בגוון אדום ואלמוג בשם Cajun Shrimp . צבע מקסים ואיכות מעולה, אבל למה דוגמית, למה?
זה לק, אפשר לתת גודל מלא. דוגמית של לק זה מבאס קצת :)



Ananda bio cosmetic- קרם עיניים ממצק.
דוגמית של קרם עיניים משקם ומטפח על בסיס מיצוי אגוז המלך מגרנובל צרפת, ריכוז פעיל המהווה זרז אנרגטי לתאים, מסייע בהמרצת יכולת ההתחדשות של העור, בהסרת סימני הזמן, נפיחות ועיגולים כהים. 
יש לו ריח קיצי, מעט לימוני, אחרי ניסוי של שלושה ימים חזרתי לקרם העיניים הרגיל שלי, של לוריאל, הוא מרגיש לי נעים יותר סביב העיניים.
יש דברים שמתרגלים אליהם, ואז אין צורך להחליף אותם :)


סיכום:
קופסת יולי מבחינת המוצרים לא גרמה לי להתעלף מאושר, מבחינתי בכל קופסה צריך להיות גם מוצר איפור אחד לפחות.
מאד הייתי שמחה לנסות צבעים חדשים של שפתונים, איכות של צלליות, מרקמים של סמקים, ועפרונות עיניים, אייליינרים ומסקרות.
עוד קרם עיניים ועוד קרם לחות, ועוד קרם ממצק, ועוד קפסולות לעור זה אוסף מוצרים שדומים מבחינת קונספט אחד לשני, ולדעתי לקופסה צריך להיות ערך מוסף, ביולי הוא הגיע בצורת תיק איפור.



בא לכם לראות קופסאות קודמות של גלוסיבוקס
ולקרוא עוד קצת על חידושים בקוסמטיקה?
הקליקו:

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

פשטידת כרוב משגעת!!! מתכון לפשטידה קלה להכנה וטעימה להפליא :)

אני מודה: נכון, יש לי חיבה גדולה לסטייקים ובשרים, אבל גם מאכלים חלביים עוברים לי נהדר בתפריט השבועי שלי. מדי פעם אני מכינה פשטידות טעימות, כמו פשטידת התרד הנהדרת שלי , שמהוות יופי של תחליף לארוחת צהריים בשרית, או לארוחת ערב כיפית. הפעם הלכתי על כרוב. אני תמיד ממציאה פשטידות, כשהבסיס די קבוע, ורק ה"בפנוכו" משתנה. מחליפה ירקות, משנה תיבולים, מחליפה תבניות, צורות, גדלים, אבל תמיד הן יוצאות משגעות, נפלאות לאירוח, וקוצרות מחמאות :)

פלפל ממולא צמחוני, עם אורז ותבלינים. מתכון קל לממולאים!

אני אוהבת ממולאים, ומכינה אותם בכל מיני צורות וצבעים. הפעם היה לי עוף בתנור, אז ויתרתי על הבשר הטחון בפלפלים, והכנתי פלפלים ובצלים ממולאים, סיר כיפי וטעים שמתאים לכל יום בשנה. שמרו לכם מתכון לפלפלים ממולאים צמחוניים, וגם בצלים ממולאים הכנסתי לסיר. בלי הרבה דיבורים, ישר לעבודה :)

סלמון ברוטב תפוזים, סויה וסילאן. 5 דקות ולתנור.

  אחת הסיבות שבזכותן אני אוהבת מאד להכין דגים היא מהירות ההכנה.  דג לא צריך יותר מדי התעסקות. רוטב מוצלח, ובישול/טיגון/צליה קצרים במיוחד.  כשבא לי משהו מהיר וטעים, וחשוב לציין גם בריא מאד, אני מכינה דג.  בחורף, אני אוהבת לבשל עם תפוזים. הם נמצאים בשיאם, בהמוניהם, ובמחירים נפלאים שמאפשרים לחגוג איתם בלי סוף. הפעם סידרתי לכם מתכון של פחות מחצי שעה בסה"כ, כולל הכנה וצליה בתנור.  פילה סלמון. 

בלינצ'ס ללא גלוטן, כן, כן :) הכי טעימים שיש!

לבלינצ'ס האלו תעשו "גזור ושמור". לא מעט עבדתי כדי להגיע בדיוק למרקם שאני רוצה.  כזה שיהיה דומה להפליא לבלינצ'סים ה"רגילים", אלו עם הקמח ה"רגיל", הלבן, שאני נענעת ממנו.  כשהתחלתי לאכול "ללא גלוטן", גיליתי שההרגשה שלי אחרת לגמרי. הבטן לא נפוחה, ההרגשה יותר טובה, אני פחות עייפה, ויותר חיונית. כן, כן, גלוטן זה נזק, קמח לבן זה רע, חיטה זה מזיק - אבל רק אחרי שמפסיקים לאכול את הגלוטן, מבינים עד כמה.  אני משתדלת לא לאכול גלוטן, ולהימנע מפסטות, לחמים, וחיות חיטה אחרות. לפעמים אני מתפתה, לפעמים גםן בא לי - אבל היום יש כ"כ הרבה תחליפים, שמי צריך גלוטן בכלל? אני מתה על בלינצ'סים. 

גליל תמרים ואגוזים - חטיף אנרגיה משגע ללא גלוטן

לפעמים בא לי משהו מתוק אחרי הארוחה. חטיף שכזה. קינוח.  מאז שהתחלתי לאכול "ללא גלוטן, ללא סוכר", אני משתדלת לא לאכול חטיפים מתועשים, אלא דברים בריאים יותר, טבעיים יותר, ולהעדיף סוכר שהוא סוכר פירות - ולא סוכר מעובד.  המתכון לגלילי התמרים הוא ללא גלוטן, ללא אפיה, מהיר הכנה, ומלא בדברים טובים ובריאים.  את חטיפי האנרגיה מהתמרים אני מכירה עוד מהימים שרכבתי בשטח עם האופניים. החבר'ה תמיד היו מביאים תמרים לרכיבה, ואחד מהם תמיד הגיע עם קופסה שבתוכה היו מטבעות תמרים עם המון דברים טובים בפנים. הם לגמרי חטיפי אנרגיה, וגם דלים בשומן רק שיש בעיה אחת - מאד קשה להפסיק לאכול מהם :)