דילוג לתוכן הראשי

קצת כמו, קצת לא, אבל הרבה יותר בריא. מנה של בריאות.





כל פעם כשהילדים שלי יוצאים לטיול, ומבקשים חטיפים,
אני חושבת לעצמי: "מי צריך את הדברים הכ"כ לא בריאים האלו"?
מצד שני, גם אני, כשיצאתי לטיולים שנתיים, לא ויתרתי על הביסלי והתפוצ'יפס
האהובים והמיתולוגיים.
בלית ברירה, אני מעמיסה עליהם כל טוב של שומן רווי, ואומרת לעצמי: "נו, מילא".
כשראיתי את הפרסומות של חטיפי מנה בטלוויזיה, אמרתי לעצמי: "וואלה, נראה מעניין":





כשהציעו לי לקבל אותם להתנסות, 
שמחתי. 
נו, מה לעשות, גם עלי פרסומות עובדות לפעמים(-:
בני הנוער שלי חגגו על החבילה עם המוצרים,
והאמת, לא נעים לי להגיד, אבל גם אני לא טמנתי את ידי מחוץ לשקית(-:
כן, גם אני אוהבת חטיפים!!!
אני אסקור את המוצרים לפי חוות הדעת של הילדים ושלי,
ואני אתחיל עם המוצר שאני חושבת שהוא הברקה,
חטיף תפוחי אדמה בטעם שוקו מייפל. 
הורס!
אכלתי אחד, כי פתחתי אותו לצילומים.
ואז עוד אחד. 
ועוד אחד.
ועוד אחד.
ועוד אחד.
עד שהבנתי שחיסלתי חצי שקית!
אבל אז נכרתי שוב בפרסומת מהטלוויזיה.
נזכרתי שהחטיפים של MANA מוצגים כבריאים יותר מהמתחרים.
אז בדקתי.
החטיפים בעלי תכולת שומן רווי נמוכה- רק 2-3% לחטיף במקום 9-16% בחטיפים המקבילים בשוק. הפטנט הייחודי שפותח במיוחד עבור mana עושה שימוש בשמן קנולה, במקום שמן הדקלים המקובל בתעשייה, ומכיל כמויות שומן רווי גבוהות במיוחד, המזיקות לבריאות, גורמות לסתימת עורקים, מגבירות סיכויים למחלות לב ומעלות את רמת הכולסטרול הרע. חטיפי מנה מיוצרים על בסיס שמן קנולה, שעשיר באומגה 3 - חומצה חיונית להתפתחותו התקינה של הגוף, בעיקר לילדים.
אני מאוהבת!!!
ואת הלבבות שוקו מייפל אתם חייבים לנסות. אני התמכרתי(-:
לבבות- חטיף תפוח אדמה בצורת לבבות ב-3 טעמים: קלאסי, גריל, שוקו- מייפל:




הצ'יפסונים היו חביבים בהחלט, החבר'ה שלי חיסלו מהר, אפילו לא הספקתי לטעום.
צ'יפסונים- חטיף צ'יפסי בצורת טבעות בטעם קלאסי:




גם חטיפי הפרונטו היו טעימים מאד, והשתלבו לי נהדר עם גבינת שום-שמיר ועם קוטג' זיתים.
פרונטו- חטיף ב- 3 טעמים: קלאסי, נאצ'וס, גריל:





ועכשיו אני עוברת לפטיש הילדות שלי.
ביסלי!
טוב, זה לא בדיוק ביסלי, זה קראנצ'וס של MANA, 
אבל הטעם כמעט זהה, הטעמים הידועים והמוכרים בגרסה בריאה יותר ופחות שומנית,
וכחובבת ביסלי פלאפל וגריל, אתם יכולים להניח שלא נשאר מהן כלום.
מה שלא ברור לי, למה MANA לא גיוונו עם הצורות, ועשו "אחד לאחד" את הצורות המוכרות עם הטעמים המוכרים.
אבל מ'כפת לי, זה טעים(-:
קראנצ'וס- חטיף ב-5 טעמים: ברביקיו, גריל, בצל, פיצה, פלאפל:





מה שפחות אהבנו(ברוב קולות) הם חטיף שנקרא "רב דגנים".
פיזור הזעתר לא היה אחיד,
היו חלק מהיחידות שהיו עמוסות בכמות בלתי נעימה של זעתר, 
והמוצר הזה של MANA הוא הפחות מוצלח מהמוצרים שטעמנו.
חטיף עשיר במיני דגנים ובסיבים תזונתיים, מופחת שומן רווי באופן משמעותי (רק 1.5-1.8% שומן רווי לאריזה של 40 גרם), במגוון טעמים: קלאסי, זעתר, ושמנת בצל:



בפעם הבאה שהילדים שלי יצאו לטיול,
אין לי ספק שאת הביסלי המוכר והאהוב שאני קונה להם אחליף בגרסה הבריאה יותר של MANA, וגם את חטיפי הצ'יפס למיניהם.
הכל הרגיש לי פחות שומני ויותר נעים, על הידיים לא נשאר לי מעטה של שמן,
וחטיף הלבבות שוקו-מייפל, עליו אני בכלל לא מוכנה לוותר(-:

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

פשטידת כרוב משגעת!!! מתכון לפשטידה קלה להכנה וטעימה להפליא :)

אני מודה: נכון, יש לי חיבה גדולה לסטייקים ובשרים, אבל גם מאכלים חלביים עוברים לי נהדר בתפריט השבועי שלי. מדי פעם אני מכינה פשטידות טעימות, כמו פשטידת התרד הנהדרת שלי , שמהוות יופי של תחליף לארוחת צהריים בשרית, או לארוחת ערב כיפית. הפעם הלכתי על כרוב. אני תמיד ממציאה פשטידות, כשהבסיס די קבוע, ורק ה"בפנוכו" משתנה. מחליפה ירקות, משנה תיבולים, מחליפה תבניות, צורות, גדלים, אבל תמיד הן יוצאות משגעות, נפלאות לאירוח, וקוצרות מחמאות :)

גליל תמרים ואגוזים - חטיף אנרגיה משגע ללא גלוטן

לפעמים בא לי משהו מתוק אחרי הארוחה. חטיף שכזה. קינוח.  מאז שהתחלתי לאכול "ללא גלוטן, ללא סוכר", אני משתדלת לא לאכול חטיפים מתועשים, אלא דברים בריאים יותר, טבעיים יותר, ולהעדיף סוכר שהוא סוכר פירות - ולא סוכר מעובד.  המתכון לגלילי התמרים הוא ללא גלוטן, ללא אפיה, מהיר הכנה, ומלא בדברים טובים ובריאים.  את חטיפי האנרגיה מהתמרים אני מכירה עוד מהימים שרכבתי בשטח עם האופניים. החבר'ה תמיד היו מביאים תמרים לרכיבה, ואחד מהם תמיד הגיע עם קופסה שבתוכה היו מטבעות תמרים עם המון דברים טובים בפנים. הם לגמרי חטיפי אנרגיה, וגם דלים בשומן רק שיש בעיה אחת - מאד קשה להפסיק לאכול מהם :)

השייקר שעשה אותי מאושרת. נינג'ה אמיתי! וגם: מתכון לאייס מוקה.

כשהחגים מגיעים, יש המון אירועים שקשורים לכלי בית, סירים, ומוצרים למטבח. בולטים מוצרי החשמל הקטנים, שהופכים כל בית למסעדה קטנה. אם פעם בשביל שייק טוב היינו צריכים בלנדר מטורף ואימתני, שיכתוש את הקרח בקלות, היום כבר אפשר בקלות להכין שייק מופלא בבית. כן, כן, גם עם פירות וירקות קשים. אני פה בשביל לספר לכם כמה אני מאושרת מהיום שהחמוד הזה, נינג'ה איי קיו, אצלי בבית. ואני באמת מאושרת. הפכתי לפריקית של שייקים. כבר כמה ימים אני שותה שייקים במגוון וריאציות. חלקם בריאים יותר, חלקם פירותיים יותר, וחלקם באמצע. מה שבטוח - אני נהנית משייק מופלא בפחות מדקה הכנה. זה מה שלוקח לנינג'ה הזה.

פלפל ממולא צמחוני, עם אורז ותבלינים. מתכון קל לממולאים!

אני אוהבת ממולאים, ומכינה אותם בכל מיני צורות וצבעים. הפעם היה לי עוף בתנור, אז ויתרתי על הבשר הטחון בפלפלים, והכנתי פלפלים ובצלים ממולאים, סיר כיפי וטעים שמתאים לכל יום בשנה. שמרו לכם מתכון לפלפלים ממולאים צמחוניים, וגם בצלים ממולאים הכנסתי לסיר. בלי הרבה דיבורים, ישר לעבודה :)

בלינצ'ס ללא גלוטן, כן, כן :) הכי טעימים שיש!

לבלינצ'ס האלו תעשו "גזור ושמור". לא מעט עבדתי כדי להגיע בדיוק למרקם שאני רוצה.  כזה שיהיה דומה להפליא לבלינצ'סים ה"רגילים", אלו עם הקמח ה"רגיל", הלבן, שאני נענעת ממנו.  כשהתחלתי לאכול "ללא גלוטן", גיליתי שההרגשה שלי אחרת לגמרי. הבטן לא נפוחה, ההרגשה יותר טובה, אני פחות עייפה, ויותר חיונית. כן, כן, גלוטן זה נזק, קמח לבן זה רע, חיטה זה מזיק - אבל רק אחרי שמפסיקים לאכול את הגלוטן, מבינים עד כמה.  אני משתדלת לא לאכול גלוטן, ולהימנע מפסטות, לחמים, וחיות חיטה אחרות. לפעמים אני מתפתה, לפעמים גםן בא לי - אבל היום יש כ"כ הרבה תחליפים, שמי צריך גלוטן בכלל? אני מתה על בלינצ'סים.